Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Regulacja zaworow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Regulacja zaworow

    Witam nie bardzo wiedzialem gdzie zamieścić tego posta wiec tu piszę. Co myślicie o regulacji zaworow czy jest konieczna co ileś tam tyś km przejechanych. Dodam ze mam przejechane 250 tyś z czego 120 tyś na gazie i póki co ich nie regulowałem.

  • #2
    Instrukcja obsługi każe sprawdzać luz zaworów co 40 tys. km. Ze względu na gaz powinieneś to robić ~2 razy częściej.

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez jaarusss Zobacz posta
      póki co ich nie regulowałem.
      To możesz się tylko cieszyć z farta. Drobna usterka dozowania czy zapłonu,może doprowadzić zawory z nieprzepisowym luzem do zgonu.Nawet bez usterki podnoszącej temperaturę ,jazda może się zakończyć po jednym dobrym wysiłku.
      Trzeba regulować.
      Last edited by m26; 18-01-2018, 20:15.

      Comment


      • #4
        Dziwne, że koledze nie przeszkadza hałas z klepiących zaworów.

        Klepie ci silnik?
        Last edited by rambo7; 19-01-2018, 13:58.

        Comment


        • #5
          Nie nic mi nie klepie w silniku wszystko normalnie chodzi bez zarzutów, tylko teraz jak nie były regulowane tyle tyś km. To jak będę je chciał wyregulować to czy coś się tam nie uszkodzi w silniku przydkiem ze tyle czasu nie byly regulowane i nie jest coś ,,zapieczone". Żeby to mi zamiast pomóc nie zaszkodziło ?

          Comment


          • #6
            Poradniki na forum i w manualu są. Regulacja napewno nie zaszkodzi a wręcz pomoże. Przy okazji ocenisz stan silnika.

            Comment


            • #7
              Nic nie będzie zapieczone.

              Comment


              • #8
                Kolego po co zakładasz dwa te same tematy?

                Comment


                • #9
                  Jak dobrze będą wyregulowane, to nic moe zaszkodzi, a jedynie pomoże.

                  Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • #10
                    Dzieki wam za pomocną odpowiedź, zatem nic mi nie pozostaje jak tylko umówić się na regulacje zaworów.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez kubsztyk Zobacz posta
                      Instrukcja obsługi każe sprawdzać luz zaworów co 40 tys. km. Ze względu na gaz powinieneś to robić ~2 razy częściej.
                      Nadgorliwosc gorsza od faszyzmu. Wystarczy zgodnie z instrukcja co 40 tys km.

                      Comment


                      • #12
                        No i jak zaczynają klepać.

                        Comment


                        • #13
                          Pytanie do tych, co już regulowali zawory. Czy obracanie wałem jest możliwe od góry (tak jak w IX gen.), czy trzeba długi klucz i sięgać przez otwór nadkola?

                          Comment


                          • #14
                            Wykręć świece i wsadźostatni bieg to nie będziesz potrzebował żadnego klucza.

                            Comment


                            • #15
                              Ja kręciłem od góry kluczem płasko-oczkowym z grzechotką. Tylko radzę zdjąć pasek alternatora, bo u mnie skończyło się to obtarciem skóry od wewnątrz przedramienia.

                              Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                              Wykręć świece i wsadźostatni bieg to nie będziesz potrzebował żadnego klucza.
                              Ten to ma gotowy przepis na wszystko.

                              Comment

                              Working...
                              X