Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

d16v1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • d16v1

    witam,

    posiada moze ktoś schemat rozrządu ewentualnie z momentami ?

  • #2
    Tutaj masz link to całego manuala https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Honda...Civic01-05.zip
    mozesz posiłkować się informacjami dla d16v2
    Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
    Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
    Ale o Hanie trzeba dbać
    Moje maleństwo: ES7

    Comment


    • #3
      w manualu jest info zeby nie rozłączać czujnika CKP,tylko zdemontować nierozłącznie NIESTETY PRZED PRZECZYTANIEM MANUALA rozłączyłem go, czy to wiąrze się z jakimiś konsekwencjami ? dodam że akumulator od tygodnia jest poza pojazdem ?

      Comment


      • #4
        Żadnych. Do regulacji zaworów też się rozłącza CKP aby zdjąć obudowę z pasa rozrządu.
        Jak robisz rozrząd to pamiętaj o bardzo dokładnym ustawieniu wszystkiego.

        Wysłane z mojego NX512J przy użyciu Tapatalka
        Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
        Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
        Ale o Hanie trzeba dbać
        Moje maleństwo: ES7

        Comment


        • #5
          oczywiście ! dziękuje

          Comment


          • #6
            to przy regulacji rozłącza się chyba czujnik połozenia wałka rozrządu w górnej pokrywie rozrządu bo ten ckp to to jest raczej połozenia wału bo na dole :P

            Comment


            • #7
              to przy regulacji rozłącza się chyba czujnik połozenia wałka rozrządu w górnej pokrywie rozrządu bo ten ckp to to jest raczej połozenia wału bo na dole :P

              Comment


              • #8
                a powiedz czy jest jakiśsposób by zweryfikować stan napinacza do ponownego montażu ? tak jak z pompą wody jeżeli nie ma luzu nadmiernego i nie cieknie ?

                Comment


                • #9
                  Odnośnie tego nie wiele Ci powiem. Bo jak dawałem rozrząd robić to kazałem wszystko zmienić na nowe. Ja muszę pewność bezawaryjności ze względu na ilości km jakie robię w roku oraz sam fakt, że jeżdżę z dzieckiem, a czasem tez kobieta bierze auto w trasę, wieć wolę uniknąć telefonu, że "nie działa".
                  Ale jak chcesz sprawdzić napinacz i zaoszczędzić kilka złotych to przeczytaj to: Awaria napinacza To takie bardziej ogólne wskazówki.

                  Może pomoże?
                  Last edited by WojciechO; 29-11-2017, 12:37.
                  Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
                  Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
                  Ale o Hanie trzeba dbać
                  Moje maleństwo: ES7

                  Comment


                  • #10
                    rozumiem, akurat artykuł tyczy się napinacza paska osprzętu

                    Comment


                    • #11
                      witam, mam pytanie bo dziś robiłem rozrząd w hani z silnikiem d16v1 i nie widziałem nigdzie zaworu vtec czy ten silnik na pewno ma vteca? jeśli tak to gdzie on się znajduje? ps. wszystko wskazuje ze tj. zwykle 1,6i.

                      Comment


                      • #13
                        Ten link do manuala nie otwiera się.

                        Comment

                        Working...
                        X