Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda civic 7 2003, zmiana silnika czy warto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda civic 7 2003, zmiana silnika czy warto

    Witam, mam ostatnio dylemat i chciałbym się zapytać użytkowników Hondy Civic 7 o zdanie na ten temat, otóż ile kosztowała by zmiana silnika z 1.7 Diesel na 1.6 benzyna d16v1, ponieważ posiadam Honde VII 1.6 vtec, którą przyjechałem z Anglii i stoi pod blokiem, a znajomy sprzedaje zajechaną Honde 1.7 Diesel, blacharka też nie jest za dobra (zderzaki pęknięte i drzwi obite), ale to już sam mogę zrobić bo jest w tym samym kolorze co moja. Znajomy chce mi ją odstąpić za około 2000 i zastanawiałem się nad przerzuceniem silnika z mojej Hondy do jego. Wiem tyle, że potrzeba będzie prawdopodobnie wymienić:

    1. Silnik
    2. Skrzynie
    3. Układ paliwowy
    4. Wydech
    5. Komp
    6. Zegary

    Tutaj jest moje pytanie, czy orientujecie się, ile kosztuje wymiana silnika, skrzyni, układu paliwowego i komputera u mechanika ?, resztę sam jestem w stanie zmienić, ale tych rzeczy co wymieniłem nie mam warunków.

    Pozdrawiam i liczę na pomoc.

    Witamy się w dziale powitań nie w dziale technicznym, nie pomijamy Regulaminu przy rejestracji.
    Last edited by rambo7; 16-11-2017, 13:33. Powód: Regulamin pkt 2. pkt 3.

  • #2
    Chcesz tak zrobić, bo tamta w dieslu jest europa i zarejestrowana w PL ?
    Generalnie ja na Anglika nie narzekam, także jak masz ładny stan a kiera po prawej nie przeszkadza to szkoda szukać zachodu.
    Opłaty rej: 300 celno/skarbowy, tłumaczenia 100, przegląd 100, rejestracja 256, ubezpieczenie (to już zależy bo, nie wszystkie ubezpieczalnie patrzą na kierownicę po której stronie jest)
    Co do przeglądu: Przednie lampy (nówki depo z polifta około 600 zł), tylną lewą lampę przerabiasz robiąc dziurę otwornicą i montując żarówkę z oprawką na kleju na gorąco, minusa podłączasz w któryś czarny kabel, plusa ciągniesz od prawej lampy (30 zł).
    I śmiejesz się z tego pomysłu w temacie.





    pierwszy wpis dział powitań Regulaminu nie pomijamy przy rejestracji.
    Last edited by rambo7; 11-10-2017, 07:04. Powód: Regulamin pkt 2.

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez Dzordz Zobacz posta
      tych rzeczy co wymieniłem nie mam warunków.
      Drzewo na łące,jakiś łańcuch i rugcug,ew. wynajęcie garage opłacone na miesiąc (200pln) i są warunki.
      Bez jajec,jak ogarniasz i masz silne postanowienie to uradzisz.
      Jedyne co trzeba sprawdzić,to czy buda pod grzechotnika ma te same mocowania łap w komorze.

      Comment


      • #4
        kiedys za sama przekladkę silnika bez wiekszej dłubaniny brano 700-1000 ale tu masz cały asortyment do zrobienia. Zastanów się czy warto. No i oczywiscie zweryfikuj łapy.... bo może być gra nie warta świeczki.....
        daj znac co postanowiles.
        Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
        Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
        Ale o Hanie trzeba dbać
        Moje maleństwo: ES7

        Comment


        • #5
          Wojtek nie odświeżamy starych wątków.
          Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
          Jedyne co trzeba sprawdzić,to czy buda pod grzechotnika ma te same mocowania łap w komorze.
          oj, nie tylko to. Przypominam że pytanie było o zamianę silnika diesla na benzyniaka, czyli wsadzenia benzyniaka do wersji diesla.
          Nie tylko mechanika, ale i całe bebechy elenktyczne silnika wraz z licznikiem, ale to drobiazg.
          Nie zapominamy że diesel ma wszystko inne w przednim zawieszeniu.
          dopiszę:
          1. Silnik - i osprzęt elektryczny silnika. / inne poduszki silnika wraz z drogą poduszką olejową - inne.
          2. Skrzynie - cała skrzynia wraz z półosiami i piastami i tarczami i sanki itd. to wszystko w dieslu jest inne!
          3. Układ paliwowy - inny korek i gardziel wlewu paliwa.
          4. Wydech - cały kompletny z katalizatorem od samego kolanka turbiny.
          5. Komp - oraz instalacja elektryczna cała
          6. Zegary
          7. cała instalacja elektryczna skrzynki bezpieczników pod maską 3 sztuki skrzynka główna dużego prądu, skrzynka świec i skrzynka bezpieczników.
          8. cały układ instalacji A/C jest inny.
          9. chłodnica wody i układ chłodzenia jest inny.
          10. cały układ dolotowy wraz z intercoolerem.
          11. wszystkie amortyzatory - diesel ma dokładnie te same co Typ R. (nie mogą być z 1,6 bo za słabe). / inne łożyska amortyzatorów. /
          12. kupa dodatków jak inne fartuchy nadkoli,
          13. inna maglownica !
          14. inny cały zespół pływaka - w dieslu nie mam pompy w baku ! inna instalacja elenktyczna.


          to jest karkołomny by nie powiedzieć beznadziejny pomysł na zamianę.
          Dodatkowo, co zmieniać?
          diesla na benzyniaka który bierze olej, pali dużo, nie jedzie, i sypiącą się skrzynią - to jakieś nieporozumienie. Prędzej bym tego 1,6 wywalił a wsadził diesla, poczytaj:
          Co warto wiedzieć o Civic Dieslu 1.7 CTDi przed zakupem - Zalety i Wady - Opinie.


          Kierownik Działu Diesla

          Comment

          Working...
          X