Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Co robić awaria error

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• Co robić awaria error

Witam

Pewnie zaraz poleje je lawina hejtu, że było to już na form ale przepraszam niestety jestem laikiem w sprawach mechaniki jak i nowym forumowiczem ale ma nadzieję, że mnie zrozumiecie
    Od niecałego roku jestem posiadaczem Hondy Civic VII 1.6 V-tec beznka + LPG
    W miniony weekend pojazd uległ awarii pojazd staną a po odpaleniu wydawał odgłosy które nie wskazywały nic dobrego ;/
    Okazało się że serce Umarło a remont nie ma sensu ;/ Panewka się przekręciła i ogólnie jeden wielki kocioł ;/

I TU RODZI SIĘ PYTANIE CO MAM ROBIĆ (nie mam czasu mechanik nie ma miejsca a ja auta)

-> Wymienić silnik na ten sam czy da się mocniejszy? ( wymiana nie gwarantuje pewności 100% naprawy jest ryzyko poza tym koszt minimum 3000zł )
    -> Sprzedaż pojazdu na części ? (ale czy jest sens? ile dostane/ samochód robiony pod siebie i nowy gaz)

POMOCY POMÓŻCIE NIE WIEM CO MAM ROBIĆ .....
    Last edited by markow71; 16-03-2017, 18:44.

Wymieniać silnik.
    Taki motor dostaniesz za 1000zł z rozbitka,a jak chcesz 1.6 to komplet z wiazką komputerem kluczami i stacyjką-to dalej jest dużo mniej niż 3 tysiące.
    Obdzwoń warsztaty i znajdź taki co zrobi to najtaniej,powinieneś się zmieścić ze wszystkim na gotowo w 1500zł. Sama przekładka takiego bloku to 3 godziny ,tym bardziej że żadnych uszczelek nie trzeba kupować.
    +wymiana rozrzadu(bo tego nie liczę)

Comment

wiesz byłem już u kilku i każdy mówi że 3000 na bidę z robocizną i nie dają gwarancji do tego co się dowiedziałem ponowne motownie gazu ;/ i nie wiem co robić bo przeraża mnie remont i kolejne komplikacje ;/

a sprzedawanie na żletki to szkoda ;/a robić na odwal i sprzedawać komuś nie ma sensu ;;/
      Last edited by markow71; 16-03-2017, 20:04. Powód: złączenie postów

Comment

Szukaj dalej.