Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Co robić awaria error

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Co robić awaria error

    Witam

    Pewnie zaraz poleje je lawina hejtu, że było to już na form ale przepraszam niestety jestem laikiem w sprawach mechaniki jak i nowym forumowiczem ale ma nadzieję, że mnie zrozumiecie
    Od niecałego roku jestem posiadaczem Hondy Civic VII 1.6 V-tec beznka + LPG
    W miniony weekend pojazd uległ awarii pojazd staną a po odpaleniu wydawał odgłosy które nie wskazywały nic dobrego ;/
    Okazało się że serce Umarło a remont nie ma sensu ;/ Panewka się przekręciła i ogólnie jeden wielki kocioł ;/

    I TU RODZI SIĘ PYTANIE CO MAM ROBIĆ (nie mam czasu mechanik nie ma miejsca a ja auta)

    -> Wymienić silnik na ten sam czy da się mocniejszy? ( wymiana nie gwarantuje pewności 100% naprawy jest ryzyko poza tym koszt minimum 3000zł )
    -> Sprzedaż pojazdu na części ? (ale czy jest sens? ile dostane/ samochód robiony pod siebie i nowy gaz)

    POMOCY POMÓŻCIE NIE WIEM CO MAM ROBIĆ .....
    Last edited by markow71; 16-03-2017, 18:44.

  • #2
    Wymieniać silnik.
    Taki motor dostaniesz za 1000zł z rozbitka,a jak chcesz 1.6 to komplet z wiazką komputerem kluczami i stacyjką-to dalej jest dużo mniej niż 3 tysiące.
    Obdzwoń warsztaty i znajdź taki co zrobi to najtaniej,powinieneś się zmieścić ze wszystkim na gotowo w 1500zł. Sama przekładka takiego bloku to 3 godziny ,tym bardziej że żadnych uszczelek nie trzeba kupować.
    +wymiana rozrzadu(bo tego nie liczę)

    Comment


    • #3
      wiesz byłem już u kilku i każdy mówi że 3000 na bidę z robocizną i nie dają gwarancji do tego co się dowiedziałem ponowne motownie gazu ;/ i nie wiem co robić bo przeraża mnie remont i kolejne komplikacje ;/

      a sprzedawanie na żletki to szkoda ;/a robić na odwal i sprzedawać komuś nie ma sensu ;;/
      Last edited by markow71; 16-03-2017, 20:04. Powód: złączenie postów

      Comment


      • #4
        Szukaj dalej.
        Jakie montowanie gazu?Zdejmujesz kolektor z osprzętem na aucie nie odłączajac przewodów,wieszasz to razem ze wszystkim tak zeby nie przeszkadzało,potem odkręcasz przód i masz prawie goły blok.Wszystko przekladasz na nowy kupiony słupek i jedziesz.
        Takie coś stoi na allegro za 600zł. nawet nie wiem czy nie ma taniej,bo to pierwszy lepszy wpis (14 dni gwarancji)
        d14.jpg
        Niczego poza rozrzadem i olejem nie potrzebujesz,więc nie ma kosztów dodatkowych.
        A jak mechanik nie ma czasu to kup sobie klucze(podstawową walizkę nasadów od 10 do 19 ,podstawowy komplet płaskooczkowych o takim samym zakresie i szczypce
        uniwersalne ) ,przerzuć linę przez gałąź i zawiń rękawy,to nic trudnego.
        Nawet gdybyś miał to robić cały dzień to i tak wujdziesz na tym cacy.
        Kup silnik sam,bo jak kupi mechanik to doliczy sobie dwa razy tyle.

        EDIT :winien jestem przeprosiny,bo coś mi się porabało że masz 1.4
        Proszę bardzo ,jest 1.6

        o jakich trzech tysiacach tu mowa.Nawet jak komuś dasz za robotę "ekstra" to 1500 za wszystko ,razem z rozrządem wystarczy aż nadto.
        pięć śrub na jednym kolektorze ,pięć na drugim,kilka śrub na dzwonie od skrzyni i kilka od osprzętu-wsztydź się
        Last edited by m26; 16-03-2017, 20:28.

        Comment


        • #5
          wiesz nigdy tego nie robiłem i to dla mnie czarna magia nie wiem jak się za to zabrać nie wiem jak wybrać dobry silnik a przeraża mnie jeszcze podtoczenie instalacji gaz

          bo chyba sam uważasz że nie ma sensu puszczać go na żyletki co nie? i co uważasz o silniku o silniku 2.0 do mojego modelu warte to roboty i czy wo-gule się da?
          Last edited by rambo7; 17-03-2017, 07:04. Powód: po sobie stosuj edycję.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez kopytko92 Zobacz posta
            przeraża mnie jeszcze podtoczenie instalacji gaz
            Niczego tam nie będziesz odkręcał,zdejmiesz z silnika razem z kolektorem i zostawisz na aucie a silnik wyjmiesz goły.
            Nie ma żadnego garażowca w okolicy? To naprawdę zrobi pierwszy lepszy naprawiacz rowerów.
            W takim zakresie prac to nawet nie ma co zje..ać,nie jest potrzebny fachowiec.

            Zamieszczone przez kopytko92
            co uważasz o silniku o silniku 2.0 do mojego modelu warte to roboty i czy wo-gule się da?
            Jak masz kilkanaście tysięcy na wydanie to czemu nie.
            To jest inny samochód,więc nie licz na jakieś proste przełożenie silnika,tam trzeba ciąć ,spawać robić instalację,zawieszenie,hebel itd.
            Last edited by m26; 16-03-2017, 20:50.

            Comment


            • #7

              Jak masz kilkanaście tysięcy na wydanie to czemu nie.
              To jest inny samochód,więc nie licz na jakieś proste przełożenie silnika,tam trzeba ciąć ,spawać robić instalację,zawieszenie,hebel itd.



              ok a wiec w tej kwestii sprawa wyjaśniona

              Co do silnika to co muszę wiedzieć by kupić dobry silnik? niestety od razu wiem że nie zrobię tego sam i musi mi ktoś pomóc pokierować bądź wziąć sam to w swoje ręce i co z rozrządem (bo był wymieniany we wrześniu i 100o zł)

              A co do sprzedażny na części waszym zdaniem jest sens ?

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez kopytko92 Zobacz posta
                (bo był wymieniany we wrześniu i 100o zł)
                Nie wiem jak mam to interpretować.Ale jak był nowy,to mozesz go przełożyć do nowego silnika razem z pasem.

                Zamieszczone przez kopytko92 Zobacz posta
                A co do sprzedażny na części waszym zdaniem jest sens ?
                Jesli buda jest w bardzo dobrym stanie,to może ktoś się na nią skusi w całości.Po kawałku nie sprzedasz tak szybko a i pieniażki nie te,bo dużo rzeczy zostanie niesprzedane.

                Comment


                • #9
                  prześpię się z tym i się okaże może z rana urodzą się jakieś nowe pomysły dzęki za pomoc pozdrawiam

                  Comment

                  Working...
                  X