Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

niestabilne obroty silnika Civic 1.4 90km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • niestabilne obroty silnika Civic 1.4 90km

    witam,

    Mam problem z wysokimi obrotami mojej Hondy na luzie, mianowicie po odpaleniu trzymają sie elegancko na ok 800 obr, jak dodam gazu i puszczę to w 3 sek spadaja do 1000 i rosną do 2000 i tak trzymają. Gdy np dojeżdżam do świateł na luzie to obroty falują sobie 800-2000 caly czas. Taka ciekawostka: jak wrzuce jedynke i przyduszę go próbując ruszyć z samego sprzęgłą to obroty spadają na właściwe, zrzucam na luz i jest ok, problem jest tylko po dodaniu gazu. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny, odebrałem go dziś właśnie z czyszczenia przepustnicy i silniczka krokowego, wszystko jest w pełni sprawne, czyste i sie nie zacina, lewego powietrza też podobno nigdzie nie ma, mechanik rozkłada ręce. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.

    Twoje problemy wynikają z pominięcia Regulaminu, Pierwszy wpis nie w tym miejscu ! Regulamin trzeba nadrobić.
    Jest bezwzględny zakaz pisania w tytule wątka słów "Pomocy" i/lub "Problem" Regulamin pkt 5. w ten sposób czopujesz, blokujesz i uniemożliwiasz sprawne działanie wyszukiwarki! 99,9% wątków to wyłącznie pomoc lub problem.
    takich tytułów "problem z obrotami w silniku (...)*" jest około 200 czytałeś je?
    Tytuł zmieniłem.
    Last edited by rambo7; 01-10-2016, 20:57. Powód: Regulamin pkt 5.

  • #2
    Podłącz go ,pokaż wartości z czujników,a pomożemy znaleźć co jest uszkodzone.

    Comment


    • #3
      czy przy dojeździe do skrzyżowania, wciśnięciu pedału hamulca obroty spadają?
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
        czy przy dojeździe do skrzyżowania, wciśnięciu pedału hamulca obroty spadają?
        Przy wciśnięciu hamulca nie ma roznicy, falują dalej, jak sie całkowicie zatrzymam to obroty zostają na prawie 2000. Zauwazylem ze na zimnym silniku nie ma problemu zadnego, a jak jest troche cieplejszy to włączenie klimatyzacji pomaga uspokoić obroty, dopiero jak sie całkowicie rozgrzeje to nie ma rady i oscylują w okolicy 2000.

        Comment


        • #5
          1.4 90km ,ale jaki? Kolektor z tworzywa czy metalowy,sonda jednożyłowa czy z podgzrewaniem,czujnik na wale czy w aparacie?
          Są różnice w tych silnikach. Jakie jest napięcie na przepustnicy,co pokazuje czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze jak obroty idą w górę i co jak są stabilne,jaką temperaturę silnika widzi komputer,co w tym czasie robi sonda i jaki to ma wpływ na korekty
          Nie ma szklanej kuli,auto było u mechanika i on mając do niego dostęp nic nie znalazł,to jak my mamy Ci pomóc bez punktu zaczepienia?
          Po czym mechanik stwierdził że nie ma lewego powietrza?Na pewno go szukał my możemy to zweryfikować jedynie na podstawie odczytów
          Pytasz o to co to może być,a w manualu jest na temat tego ze 40 stron. Możemy Ci zaoszczędzić(albo i nie damy rady) całej tej pracochłonej procedury sprawdzania wszystkiego,z którą pewnie sobie i tak nie poradzisz,ale musisz choć trochę współpracować,potrzebujemy danyh.
          Last edited by m26; 03-10-2016, 11:56.

          Comment


          • #6
            Problem rozwiązany, było cos ze sterownikiem silnika, elektryk naprawił usterkę i działa jak należy, dziekuje za pomoc .

            Comment

            Working...
            X