Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Obudowa filtra powietrza, pusty otwór?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Obudowa filtra powietrza, pusty otwór?

    Witam,

    Dzisiaj podczas dokładniejszych oględzin mojej Hani zauważyłem, że w dolej obudowie filtra powietrza jest otwór do którego nic nie jest podłączone. Pytanie co tam powinno być? Poniżej zdjęcia, otwór zaznaczony czerwoną strzałką.
    Załączone pliki
    Last edited by antec; 17-05-2016, 23:17.

  • #2
    Wczoraj zakleiłem ten otwór srebrną taśmą, tak żeby nie łapał lewego powietrza. Skutek jest taki, że w trakcie jazdy po wciśnięciu sprzęgła obroty na sekundę spadają do ok 900 obrotów/min nastepnie wzrastają do 1600-1700 na około 10 sekund, żeby spowrotem wrócić do 900. Raczej nie jest to normalne, dzieje się tak zarówno na gazie jak i na benzynie. Chyba dzisiaj z powrotem usunę tą taśmę. Ma ktoś jakieś pomysły?

    Comment


    • #3
      tam powinno być coś w rodzaju gumowego stożkowego korka, to powinno być zaślepione, ale nie wiem czy szczelnie? Generalnie "korek" tam być powinien.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        To jest spust wody,która dostaje się z deszczu.Każda obudowa świata go ma. J.w. może być tam wentyl, taki jak od klimy,ale równie dobrze można zostawić,będzie niezauważalnie głośniej.

        Comment


        • #5
          Dziękuję! Pytanie tylko gdzie taki wentyl można dostać, a w przypadku braku możliwości jego dokupienia lepiej zostawić bez niczego czy zaklejony? No i czy może to mieć wpływ na obroty silnika po wciśnięciu sprzęgła?

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez antec Zobacz posta
            zostawić bez niczego czy zaklejony?
            nie zaklejać-zostawić
            Zamieszczone przez antec Zobacz posta
            No i czy może to mieć wpływ na obroty silnika po wciśnięciu sprzęgła?
            absolutnie nie

            Comment


            • #7
              To nie jest spust wody!

              Spust wody - jesli tak to mozna nazwac jest widoczny na drugim zdjeciu skrajnie z prawej strony:
              1.jpg

              na zdjeciu 1 nie widac bo jest zasloniety gumowym lacznikiem.

              Jak pisz rambo7 - tam ma byc taki gumowy bolczyk ktory po zalozeniu puszki na przepustnice to podpiera puszke u plaska powierzchnie przy przepustnicy!

              Mozez nie zaklejac - nic sie nie bedzie dzialo poza tym ze cos tam cieplego powietrza bedzie ciagnac.

              Ja bym to ogarnal - zaslepil! Najlepiej by bylo ogarnac oryginalny ten wichajster.
              Last edited by Crisownik; 18-05-2016, 12:16.
              The 1st. - EJ9
              The 2nd. - ES7
              The 3rd. - FD7
              The 4th. - CU2
              ------------------------------------------------------------------

              ------------------------------------------------------------------

              Comment


              • #8
                ok, więc to będzie "gumowy korek" podpierający puszkę rezonatora dolotu powietrza, a spust to ten mniejszy po prawej stronie i widać wyraźnie profil trapezu - zasobnika wody. Czyli "korek - podpórka" ale w nim dziurki nie ma .
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  Oczywiście ze jest dziurka ;-) w tym mniejszym rozumie się.



                  A korek podpórka wygląda tak:


                  Tapatalk just kicked in Yo!
                  The 1st. - EJ9
                  The 2nd. - ES7
                  The 3rd. - FD7
                  The 4th. - CU2
                  ------------------------------------------------------------------

                  ------------------------------------------------------------------

                  Comment


                  • #10
                    Pomyliłem otwory
                    mea culpa, mea maxima culpa

                    Comment


                    • #11
                      Ok na tą chwilę zakleiłem srebrną taśmą. Pytanie czy gdzieś dostanę sam korek czy szukać na alledrogo całej obudowy.
                      Dodatkowo zaklejenie tego otworu spowodowało problem z obrotami, po wciśnięci sprzęgła utrzymują się na poziomie 1700-1800, dopiero po dłuższej chwili spadają do ok 800. Chyba trzeba będzie odłączyć aku i zresetować kompa aby ponownie się ustawił.

                      Comment


                      • #12
                        Zresetuj kompa i bedzie dobrze

                        a jak chcesz koreczek to zagadaj ze mna, podaj adres to Ci wysle
                        The 1st. - EJ9
                        The 2nd. - ES7
                        The 3rd. - FD7
                        The 4th. - CU2
                        ------------------------------------------------------------------

                        ------------------------------------------------------------------

                        Comment


                        • #13
                          Antec, i jak? reset kompa pomogl z obrotami?
                          Mój szarak

                          Comment

                          Working...
                          X