Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

filtr paliwa civic 2001

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hey, Dziękuje Ci za informacje. Pytali jak dzwoniłem i zapytywałem o tą część, nawet do 3 ASO zrobić wywiad i potwierdziło się iż jak nic się nie dzieje to nie ma co tego ruszać więc zostawiam w spokoju.
    Pytałem dlatego iż stałem się od 3 tygodni posiadaczem owej Hondy i wymieniając wszystkie filtry chciałem również wymienić ten paliwa.
    Zastanawia mnie tylko iż auto które zakupiłem od 2004 - 2012 było serwisowane w ASO - i podczas przeglądu przy 120 tys gdzie zaleca się wymianę tego filtra serwis tego nie wykonał.
    Nie mam tego odpisanego na fakturze przeglądu więc sami do chyba podchodzą do tego że jak się nie dzieje nic to lepiej nie grzebać.
    Dzięki bardzo.

    Comment


    • #17
      Cena 150 zlotych. Wymieniałem ostatnio

      Comment


      • #18
        Może ktoś podpowiedzieć który jest wskazany do Honda CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 1.4 iS (EP1) 90KM?

        Przecież każdy różni się wizualnie od siebie..

        link

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez kaczar Zobacz posta
          który jest wskazany do Honda CIVIC VII Hatchback 1.4 Przecież każdy różni się wizualnie od siebie.
          ...ale o co chodzi ???
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
            ...ale o co chodzi ???
            W linku podanym przeze mnie w poście wyżej jest kilka modeli filtrów
            niby pasujących do tego modelu auta.
            Ale każdy jest inny, przynajmiej wizualnie.
            I moje pytanie to: który filtr jest tym prawidłowym?

            <<<< LINK >>>>>

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez kaczar Zobacz posta
              I moje pytanie to: który filtr jest tym prawidłowym?
              Każdy, ale chyba wiem o co pytasz. Pojęcie "prawidłowy" w tym przypadku odnosi się do prezentowanych filtrów Herth+Buss i Nipparts. Montowane są jako element wspólny z pompą paliwa wewnątrz zbiornika. Te o odmiennych kształtach to tzw. filtry liniowe lub przepływowe, montowane są na przewody paliwowe przed pompą wysokiego ciśnienia.
              Natomiast jakie masz objawy sugerujące potrzebę wymiany tego filtra ? Zasada wynikająca z teorii i praktyki ( także ASO ) jest jedna: Jeśli ciśnienie paliwa podawanego ze zbiornika jest prawidłowe, to nie należy tego filtra ruszać !!! Zdroworozsądkowe i stosunkowo tanie rozwiązanie. Wyjmując pompę z filtrem do wymiany musisz też kupić uszczelkę mocowania pompy i oringi na szybkozłączki. Dostępne tylko w ASO i to do sprowadzenia z magazynów Hondy w Belgii. Koszt powyżej 100 zł. W przeciwnym razie ryzykujesz nieszczelnością mocowania zespołu pompa-filtr, ubytkami paliwa przy pełnym baku i zapachem paliwa w kabinie.
              Tak więc bez wyraźnej przyczyny nie kombinuj z tym filtrem dla samej tylko zasady wymiany po określonym przebiegu. Nie z tym filtrem.
              Pzdr.

              Comment


              • #22
                Dzięki,
                właśnie takiej konkretnej odpowiedzi szukałem.
                Z doświadczenia wiem, że użytkownicy baaaardzo rzadko zmieniają filtr paliwa.
                O powodach wspomniałeś wyżej.
                Ale musiałem mieć pewność, czy w przypadku HC7 jest może inaczej i wymiana jest konieczna jesli tego wymaga ksiązka serwisowa.

                Jeszcze raz dzieki. Zaoszczedziłeś trochę mojego czasu i pieniędzy.

                Comment


                • #23
                  Jestem tego samego zdania co syriuszteam.
                  Jedną tylko rzecz chciałbym dodać na koniec, bo sensu wymiany nie ma to oczywiste, nie monitujesz żadnych kłopotów z pracą silnika spowodowanymi paliwem, ale dla przyszłości to jeśli chodzi o silnik 1,4 to chyba po filtrze tym w baku, pod maską znajdziesz jeszcze (chyba), z linka który podałeś filtr o numerze:
                  Producent: BLUE PRINT Kod części: ADH22336 lub Producent: ASHIKA Kod części:30-04-400.
                  Tego Producent: HERTH+BUSS JAKOPARTS Kod części: J1334027 - proponuję nie ruszać nigdy, przynajmniej tak długo aż system diagnostyki nie wykaże że ciśnienie w układzie jest za małe, poinformowany zostaniesz wtedy odpowiednim kodem Check Engine.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                    pod maską znajdziesz jeszcze (chyba), z linka który podałeś filtr o numerze:
                    Producent: BLUE PRINT Kod części: ADH22336 lub Producent: ASHIKA Kod części:30-04-400.
                    Domyślam się, że to ten pewnie miał podlegać wymianie.

                    Ale jak już sobie wyjaśniliśmy, póki nie ma problemów nie ruszać żadnego.

                    Comment


                    • #25
                      a w jaki sposób będą objawiać się te problemy? U mnie od kilku miesięcy pojawiły się kłopoty z odpalaniem auta. Opisuje to w innym poscie. Jestem bezradny nie wiem czego już szukać

                      Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

                      Comment

                      Working...
                      X