W czasie jazdy szarpie po błyśnięciu kontrolki silnika. Na biegu luzem słychać klik z prawej strony, błyska kontrolka silnika i obroty wzrastają z 1 tys. na 2 tys. na kilka/ kilkanaście sekund. po czy pracuje normalnie do następnego razu. Ki diabeł, mechanicy nie wiedzą ?!
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
szarpie silnikiem jak na Lekcji
Collapse
X
-
Zamieszczone przez szczypkow Zobacz postamechanicy nie wiedzą
omijaj tych amatorów z daleka!, to nie mechanicy to laicy
.
Po pierwsze to weźmy tak, zobacz ...sam silnik przemawia do Ciebie, mówi ... Kierowniku widzisz że coś mnie boli? - spójrz komunikuję ci to kontrolką Check Engine błykam, mrugam, podpowiadam wziąłbyś w końcu Skaner diagnostyczny https://www.civicforum.pl/showthread...%C5%BCdego-%29 i zbadałbyć co mnie boli wtedy będziesz wiedział na 100% co jest nie tak?
Skoro mechanikom nie chciało się tego ustalić to nie są godni mianem mechaników.
Diagnostyka około 80-120zł dlatego warto rozważyć zakup skanera.
Na tym etapie zostaje wróżenie... no i tym sposobem można wskazać kilka obszarów:
- paliwo niezgodne ze specyfikacją czyli lewe paliwo chrzczone, lub jazda na rezerwie,
- usterka któregoś modułu wtryskowego - którego 1,2,3,4 ? pinu wtyczki, kabla, itd, - tu zabawa - "zgaduj zgadula", który?
- usterka przewodu elektrycznego modułu świecy 1,2,3,4 "zgaduj-zgadula" która?
- usterka sondy lambda lub połączeń elektrycznych ale czy to czy to to też "zgaduj zgadula"
- usterka czujnika przepustnicy?
- usterka czujnika położenia wału ?
jeszcze można tak kilka wymienić i sposobem mechanika co naprawia WV wymieniać po kolei każdy obszar ..aż się trafi ..i jak portfel wytrzyma...
Więc, teraz będziesz bawił się w "zgaduj - zgadulę"? albo podepniesz "podpowiadacza" - Skaner i dostaniesz 100% wiarygodną odpowiedź i zrobisz tylko to co boli twoje auto.
Kierownik Działu Diesla
Comment
Comment