Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D14Z6 - jaki filtr oleju bo zwariowałem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • D14Z6 - jaki filtr oleju bo zwariowałem

    Witam
    Poproszę o info jaki filtr oleju jest w civic VII, eu7, 5d, 2001r, 1,4 (D14Z6); część sklepów podaje
    MANN W 610/6 (OP 575) a inna MANN W 814/40 (OP 557).
    Czy w tym modelu montowane te dwa typy i trzeba sobie samemu sprawdzić wielkość ?
    Z góry dzieki z apomoc, pozdrawiam

  • #2
    W 610/6 . wczoraj montowałem taki sam

    Comment


    • #3
      Filtron OP 557 na 100% pasuje. https://dam-tech.pl/manufacturer/Fil...557--1szt.html
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Kolego jeden i drugi podejdzie. Gwint mają ten sam. Wysokość podobna tylko znacznie różnią się średnica czyli pewnie pojemnością. Kup Mann W 610/6 albo Hengst H97W05. Są pewne. Ja osobiście przestałem używać filtru oleju Filtron - puścił 2 razy olej. Używam teraz tylko Knechta. Również polecam.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez elmer32 Zobacz posta
          Filtron - puścił 2 razy olej
          napisz jak to stwierdziłeś? co się dzieje gdy filtr puści?
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Po przejechaniu ponad 3 tys. km pojawiły się krople oleju w garażu na wylewce. Po zajechaniu na kanał pokazała się uszczelka wystająca, wypluta poza korpus filtra i wyciekające tamtędy krople oleju. Drugi raz podobnie tylko po około 6-7 tys km.

            Comment


            • #7
              czyli wina po stronie montażu - przylegania gumki uszczelniającej? Każdy ma jakieś doświadczenia, mi sie nigdy nie zdarzyła taka akcja z żadnym filtrem. Z powyższego wynika raczej jakiś błąd montażowy a nie defekt filtra. Może ktoś go zakładał bez zwilżenia powierzchni przylegania?
              Zapytałem bo myślałem że filtr rozsadziło w środku, dlatego zastanawiałem się jak to stwierdziłeś ? .
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                Gumka jak najbardziej była zwilżona a powierzchnia bloku silnika oczyszczona . Zauważ że nie następowało to zaraz po montażu tylko po wielu tys. km. Zakładam zawsze u tego samego mechanika (znajomego). Posiadam dwa auta i wiele lat korzystam z jego usług. Używam teraz tylko Knechta i Hengsta i z nimi nie mam do tej pory problemu. Z Filtronu jak najbardziej korzystam jako filtry powietrza, paliwa i kabiny . Aczkolwiek do Hondy filtr powietrza używam tylko Knechta ponieważ trafiam za każdym razem na filtr nasączony. Widać różnicę w wyłapywaniu szczególnie kurzu,prochu pomiędzy suchym a nasączonym filtrem. Jest to Knecht(Mahle) LX 848. Polecam.

                Comment

                Working...
                X