Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Rozrząd - komplet czy tylko pasek?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Gates, ludzie mają różne opinie o nich, ale jak ktoś kupuje np z allegro pasek za 30 zł to może potem mu siada. Podobno dużo trafia się gatesów prosto z Chin, na allegro pełno takich. Zobaczy się jak rzuci okiem po rozbiorze na pompę, napinacz i rolkę. Zresztą, czy czasem standardowo z fabryki nie wychodziły z paskami Gatesa?
    Last edited by Pablo90; 18-09-2014, 22:06.

    Comment


    • #17
      A ja mam takie pytanie: czy trzeba wymieniać koło rozrządu? W żadnym zestawie go nie oferują, a widziałem przypadki popękanych z przepracowania kół. Są też koła z regulacją ustawienia

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez Pablo90 Zobacz posta
        Zresztą, czy czasem standardowo z fabryki nie wychodziły z paskami Gatesa?
        fabryki .... ? ..być może, ale nie z fabryki Hondy.

        Zamieszczone przez waletko Zobacz posta
        czy trzeba wymieniać koło rozrządu? W żadnym zestawie go nie oferują
        naprawdę .... bez przesadyzmu ....
        Last edited by rambo7; 19-09-2014, 09:06.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez Pablo90 Zobacz posta
          Gates, ludzie mają różne opinie o nich, ale jak ktoś kupuje np z allegro pasek za 30 zł to może potem mu siada. Podobno dużo trafia się gatesów prosto z Chin, na allegro pełno takich.
          Kupując pasek rozrządu Gates - sprzedawany jako zamiennik w ASO masz dokładnie taką samą gwarancję jakości tego paska jak u forumowych sprzedawców albo na wspomnianym serwisie aukcyjnym.
          Paski sprzedawane w ASO, to niby gdzie są robione?
          Jeśli pasek rozrządu kupiony w ASO Honda pęknie, to uważasz że serwis weźmie za niego odpowiedzialność i pokryje koszty usunięcia powstałych uszkodzeń? Jeśli tak, to powodzenia życzę i trzymam kciuki żebyś nie musiał się o tym przekonać na własnej skórze.
          Jedyna różnica jest taka, że płacisz zdecydowanie więcej niż gdzie indziej za dokładnie ten sam wyrób. Przed otwarciem ASO przyjeżdża samochód z Inter Cars lub innej hurtowni i przywozi "fanty" dla łatwowiernych i chętnych przepłacania.
          Więc wsadźmy raz na zawsze między bajki cudowne pochodzenie i "oryginalność" zamienników sprzedawanych w ASO Honda.

          Zamieszczone przez Pablo90 Zobacz posta
          Zresztą, czy czasem standardowo z fabryki nie wychodziły z paskami Gatesa?
          j.w.

          Zamieszczone przez waletko Zobacz posta
          A ja mam takie pytanie: czy trzeba wymieniać koło rozrządu?
          Jeśli nie jest w żaden sposób uszkodzone, to absolutnie nie trzeba.
          Nie jest to część, którą wymienia się przy wymianie paska rozrządu.

          Comment


          • #20
            Login - ale ja nie kupiłem paska w ASO, kupiłem w Japomoto, za 116 zł. W ASO ten sam pasek wychodził jakieś 150 zł : ) Tylko chodzi mi oto, że paski które są w nowych autach, były w nowych autach były firmy Gates, tak słyszałem, dlatego napisałem, bo sam nie jestem tego wstanie sprawdzić. Chyba, że po zdjęciu paska który aktualnie od nowości jest pod maską i sprawdzeniu jakiej firmy jest. I nie mówię, że ASO czy hurtownia obarczy się odpowiedzialnością gdy pasek pęknie, choć gdy siadła pompa temu gościowi, to producent wziął odpowiedzialność i chciał wypłacić odszkodowanie równe wysokości naprawy silnika, bo poszły tam tłoki i głowica, jakieś 3000 zł.

            A są różne opinie o paskach firmy Gates, są tacy co robią na nich dużo kilometrów, a zdarzają się przypadki, że pasek rozrywa się szybciej, ale tak jak mówię, można kupić Gates i 'Gates' z allegro za 30 zł, jeśli ktoś kupi ten za 30 zł, to życzę mu powodzenia.

            Comment


            • #21

              Co sądzicie o tym zestawie?

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez 4Protas Zobacz posta
                Dobrze, że ani pompa wody ani pasek ani napinacz nie ma w zestawie żadnych śrub mocujących lub podkładek, bo by je pewnie wyszczególnili tak jak uszczelkę pompy, stwarzając potencjalnemu nabywcy wrażenie, że otrzymuje tak dużo za tak mało.

                A tak na poważnie to nigdy nie kupowałem całego rozrządu w komplecie, tylko każdą z części oddzielnie - takiego producenta jak chciałem.
                O co chodzi z tym kompletami?
                "W kupie" taniej?
                Oferta dla tych, co nie są w stanie sobie dobrać właściwych części? 4Protas to absolutnie nie jest "wycieczka" w twoją stronę.
                Czy może któraś z części składowych zestawu słabo się sprzedaje?

                Comment


                • #23
                  Dlatego kupiłem Gates osobno pasek, a napinacz będę miał NSK załatwiony po znajomości za 260 zł. W sumie nie wiem ile kosztuje w hurtowni normalnie, w ASO 420 zł wołali ode mnie, z lekkim upustem.

                  Comment


                  • #24
                    A jaką pompę wody polecacie? napinacz NSK udało mi się dostać w hurtowni za 200. Gates, Mitsuboshi, Dayco - który z tych paskow polecacie? Wiem, że temat był walkowany milion razy, ale kogo spytam, to słyszę inną opinię

                    Comment


                    • #25
                      Zamieszczone przez 4Protas Zobacz posta
                      A jaką pompę wody polecacie?
                      Aisin

                      Zamieszczone przez 4Protas Zobacz posta
                      Gates, Mitsuboshi, Dayco - który z tych paskow polecacie?
                      "Całe życie" używam pasków Gates'a i nigdy nic złego się z nimi nie działo, więc polecam.

                      Comment


                      • #26
                        Niestety, jak się okazało po rozbiórce, że pompa wody też delikatnie rzyga już płynem...wie ktoś może jakiej firmy jest oryginalna pompa Hondowska? Bo ten
                        Zamieszczone przez login Zobacz posta
                        Aisin
                        Chodzi tak plus minus 150-250 zł, mechanik mi powiedział, że na jego oko to oryginalna będzie w cenie 400 zł.

                        Czyli jednak najlepiej robić od razu komplet ; ) ale człowiek się uczy na błędach.

                        Comment


                        • #27
                          Zamieszczone przez Pablo90 Zobacz posta
                          Chodzi tak plus minus 150-250 zł, mechanik mi powiedział, że na jego oko to oryginalna będzie w cenie 400 zł.
                          Jeśli się bardzo postarasz to znajdziesz gdzieś Aisin za 400 zeta i będzie to zgodne z "okiem mechanika". Czy jednak warto aż tak Go dowartościowywać?
                          Nie ma czegoś takiego jak "pompa Hondowska". Wiem co masz na myśli, ale większość producentów samochodów zamawia podzespoły w wyspecjalizowanych firmach. Aisin to japoński koncern dostarczający części na pierwszy montaż między innymi do Toyoty, Nissana, Mitsubishi. Bez ryzyka możesz możesz posłuchać rady Logina. W Hondach też się sprawdzają.

                          Comment


                          • #28
                            Zamieszczone przez Pablo90 Zobacz posta
                            Chodzi tak plus minus 150-250 zł, mechanik mi powiedział, że na jego oko to oryginalna będzie w cenie 400 zł.
                            Jak nic rośnie konkurencja dla wróżbity Macieja.

                            Mechanik może na robocie się zna, ale na cenach części to raczej nie bardzo.
                            "Moja": Aisin: WPH-011V kosztowała 120,- zł u jednego ze sprawdzonych i polecanych sprzedawców na tym forum. I nie jest to Oil Spa, jak niektórym mogło by się wydawać.

                            Biorąc pod uwagę fakt, że części zamienne do VII gena są z założenia droższe niż do VI, to kwota ponad 3 razy większa od tej, którą ja zapłaciłem jest według mnie mocno przesadzona i mało realna.

                            Comment


                            • #29
                              Póki co mi złożył go, bo jutro nie ma czasu na robotę. Generalnie widziałem zdjęcie, nie jest to jakiś mega wyciek, bo w sumie płynu za dużo też nie uciekło ze zbiorniczka. O dziwo pasek, który był od nowości patrząc gołym okiem wydawał się w dobrym stanie, jak na 10 lat. Pasek jak pisałem wyżej, Gates zamontowany, rolka NSK.

                              Jak radzicie, to pewnie kupię tą Aisin i zamontuję w jego wolnym terminie.
                              Zamieszczone przez syriuszteam Zobacz posta
                              Nie ma czegoś takiego jak "pompa Hondowska".
                              Dokładnie o to mi chodziło, bo na pompie od nowości ni cholery jaki to model itp. tylko napisane Honda

                              Przy okazji obejrzałem sobie auto od spodu dokładnie, gdzie niegdzie pojawiła się ruda w podwoziu, jednak myślę, że przed tą zimą tylko lekką ją ogarnę i zabezpieczę, w przyszłym roku ogarnę coś konkretniejszego

                              Byłem w Japomoto, od ręki dostałem pompę Aisina za 190 zł, przy okazji kupiłem uszczelkę pod pokrywę zaworów jak będzie już rozebrane, to warto wsadzić nówkę. Najbardziej boli teraz koszt robocizny po raz drugi.

                              ps. Proszę moderatora o scalenie postów

                              Połączyłem. Pamiętaj, że wymieniając uszczelkę trzeba zastosować silikon wysokotemperaturowy (szczególnie przy wyobleniu nad aparatem). Zaniechanie tego to 99% szans na wycieki. s-team
                              Last edited by syriuszteam; 06-10-2014, 12:22.

                              Comment

                              Working...
                              X