Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D17A1 zerwany gwint w bloku - co robić?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • D17A1 zerwany gwint w bloku - co robić?

    witam
    zerwany gwint w bloku trzymający jedną ze szpilek przykrecających glowice niewiem co robic ? tam jest M10 czy można rozgwintować na m12 czy lepiej na m11. Czy próbować zestawu do naprawy gwintu np helicoil.
    może ktoś mial taką sytuację?SAM_0154.jpg

  • #2
    rozejrzyj się po necie i po specjalistycznych firmach zajmujących się tym problemem - podzwoń i zorientuj się co oni proponują i taką opcję wybierz.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Możesz smiało stosować helicoil. Prawidłowo wykonana naprawa, daje gwint o wiele mocniejszy niż orginal.

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez msGA Zobacz posta
        Możesz smiało stosować helicoil. Prawidłowo wykonana naprawa, daje gwint o wiele mocniejszy niż orginal.
        Tylko właśnie czy gdy zrobię otwór pod sprężynke helicoil M10 to czy nie osłabię za bardzo ścianki bloku. Nie orientujecie się może jaki gwint potrzebny jest pod spręzynke m10?
        I czy zestaw YATO YT-1769 by się nadał?

        Comment


        • #5
          Jeszcze chciałbym wiedzieć jaki skok gwintu ma ta śruba przykrecająca głowice czy 1.25 czy 1.5 bo za bardzo nie umiem tego zmierzyć?

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez micha1224 Zobacz posta
            Jeszcze chciałbym wiedzieć jaki skok gwintu ma ta śruba przykrecająca głowice czy 1.25 czy 1.5 bo za bardzo nie umiem tego zmierzyć?
            Katalogowo 1,25 ale niech to potwierdzi ktoś kto zdejmował głowicę w tym silniku. Lepiej 3x sprawdzić niz kupić nieodpowiednie.

            Comment


            • #7
              wiesz jak mierzyłem suwmiarką to też mi coś takiego właśnie wychodziło...

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez micha1224 Zobacz posta
                wiesz jak mierzyłem suwmiarką to też mi coś takiego właśnie wychodziło...
                Suwmiarką skoku gwintu to raczej nie zmierzysz, od tego jest specjalny szablon - grzebień. Kup sobie w najbliższym sklepie "żelaznym" nakrętki o poszukiwanym skoku i po wkręceniu na szpilke masz już swój skok. Średnica otworu dla gwintu wewntrznego to: srednica gwintu minus skok gwintu. Należy pamietać tylko o tym, że nacinając gwint otwór sie powiekszy /do średnicy zew. gwintu/.Ten zestaw z
                linku jest OK. Można tez kupic tańszy do naprawy tylko do jednego rodzaju gwintu.

                Comment

                Working...
                X