Witam
Mam hc. 1.4 90km z lpg, ostatnio byłem u gaziarza i stwierdził że termostat jest do wymiany, bo wskazuje mu na kompie że temp. silnika wynisi jakieś 73-75 stopni. Kiedyś miałem ubytki płynu chłodniczego z węża do reduktora. Moje pytanie to czy ubytek z węża mógł spowodować zapowietrzenie układu? czy poprostu termostat do wymiany? Proszę o radę jak odpowietrzyć układ
Mam hc. 1.4 90km z lpg, ostatnio byłem u gaziarza i stwierdził że termostat jest do wymiany, bo wskazuje mu na kompie że temp. silnika wynisi jakieś 73-75 stopni. Kiedyś miałem ubytki płynu chłodniczego z węża do reduktora. Moje pytanie to czy ubytek z węża mógł spowodować zapowietrzenie układu? czy poprostu termostat do wymiany? Proszę o radę jak odpowietrzyć układ
Comment