Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

szarpanie na 2 biegu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • szarpanie na 2 biegu

    witam wszystkich
    posiadam CIVICA 1,4 16V 2002 R bez gazu 216000 na liczniku i ...
    Mam dylemat z hanią mianowicie jakos tak pare dni po wymianie oleju zaczeło mi szarpac autkiem podczas przyspieszania na 2 biegu ( odczuwałem jakby skoki 2,3 zanim nabrał 2000/2500 obrotów) na pozostałych biegach ok.Natomiast na luzie np. jak stoje na swiatłach obroty co jakis czas spadaja z 750 na 700 czuc lekkie szarpniecie kabiny , podłączyłem lapka i wyskoczył błąd p0135 1 sonda przed katalizatorem. Wykrecilem ja i spr. brak przejscia na grzałce wymieniłem ja na boscha uniwersalna bład już sie nie pojawił ale skoki na 2 biegu i spadek obrotów pozostał. Nie iwm co to moze byc mechanicy daja różne rady ale jak wiadomo tylko doświadczenie kolegów może pomóc . Zaznacze iż miałem wymienione swiece NGK i cewki 4 szt ( moze kturas z nich szwankuje ?) Prosze o pomoc i dobre rady .

  • #2
    P0135 to faktycznie usterka w obwodzie podgrzewacza sondy 1. Co do wypadania zapłonów to również by wyskoczył kod CE. Jeśli szarpie nadal to coś po stronie zasilania paliwem lub elektrycznym. Jeśli obecnie nie generują się żadne kody, no to zastanowiłbym się gdzie tankujesz? kiedy ostatnio regulowano zawory (co 40 tys).?
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Do Rambo7
      zawory regulowałem ok miesiąca temu , filtr paliwa w zbiorniku wymieniłem w styczniu , a ten spadek obrotów jest po rozgrzaniu sie silnika nie ma ich jak lekko przyczymam pedał gazu na postoju tak aby obroty były ok 900. Moze wiesz jakie powinny byc obroty na u mnie oscyluja 760 zastanawiam sie czy moze wyciągnąć i wyczyscic przepustnice a moze szwankuje cewka ? błedów brak po wczorajszej wymianie 1pierwszej sondy . hm ? nie mam pomysłu co i jak.

      Comment


      • #4
        100_9197.jpgNO I ZNALAZŁEM PRZYCZYNE !!!!
        Zacząłem wyciagac cewki ( wymienione w styczniu madein pl ) by dostac sie do świec i ... o prosze na ostatnia cewka która chciałem wyciągnąc rozdzieliła sie na 2 czesci kopułka czyli góra zostala mi w dłoni a reszta na swiecy była wypalona. Więc zamykam wątek i dzieki za zainteresowanie tematem .100_9197.jpg

        Comment


        • #5
          Kto z biegłych w sprawach "okołoprądowych", wyjaśni mi i zapewne jeszcze kilku innym zainteresowanym, istotę "selektywności" tej usterki. Dlaczego
          Zamieszczone przez ronald Zobacz posta
          zaczeło mi szarpac autkiem podczas przyspieszania na 2 biegu ( odczuwałem jakby skoki 2,3 zanim nabrał 2000/2500 obrotów) na pozostałych biegach ok.
          Jaki związek pomiędzy mechanicznym przełożeniem a pracą cewki? Przez moment po przeczytaniu pierwszego posta pomyślałem o cewce ale fakt, że problem dotyczył tylko jednego biegu, zbił mnie z tropu.
          Zresztą nadal szukam odpowiedzi więc poczekam z zamknięciem.
          Pzdr.

          Comment


          • #6
            roland... jesteś WIELKI ! ... dobrze ze przejrzałeś te MODUŁY Zapłonowe - bo tak to sie nazywa , zastąpiły cewki . Ciesz się jazdą! o mało nie rozebraliśmy silnika na części , szerokości !
            Kierownik Działu Diesla

            Comment

            Working...
            X