Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Spalony Komputer? non stop przepalony bezpiecznik 7,5A

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bardzo rzadki przypadek spalonego ECU, ale nie niemożliwy. Czyli wychodzi na to że któraś linia komunikacji z ECU robi zwarcie. Wtyczek w ECU jest kilka, można sprawdzić przy której (zapiętej wtyczce pali bezp.) Trza by było rozkręcić wtedy ECU i sprawdzić czy coś się nie skopciło.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #17
      Rozkrecałem ECU wszystko jak nowe, dodam ze autko tez jak nowe 140tys przebiegu ja zrobiłem 40tys bez zadnego problemu i to długie trasy, dlatego tez jestem bardzo zdziwiony.. jezeli to Ecu to jak by wyglądała wymiana?

      Comment


      • #18
        cholera nie wykluczone że niemcy mieli rację ... jeśli pali się bezpiecznik odpowiadający za komunikację z ECU (w momencie gdy jest podpięty) to i nie będzie komunikacji ze Skanerem .
        Rozumiałbym że ..jechałeś była burza...piorun dupnął w auto itd... stanęło i komp padł co tez nie powinno być miejsca ..ale samo z siebie ..sruuu i stoi? to naprawdę rzadkie. Ciekawe to czy jakiś czynnik zewnętrzny do tej sytuacji doprowadził? np nie wiem ...coś przewoziłeś w schowku i sie wylało na wtyczki ECU? czy np masz jakiś przeciek na podszybiu i coś tam kapało na wtyczki ecu... bo ciężko przyjąć że bez powodu padł ECU.
        Wymiana nie jest komplikowana, odkręcasz mocowania - wyjmujesz ECU wsadzasz nowy i tyle, nie wiem jak z immobiliserem ale uważam że powinno wszytko zaskoczyć a jedynie co może być to tzw "uczenie obrotów". ECU bys musiał dobrać oczywiście zgodny z wersją silnikową, na ECU jest spec numer i takiego samego bym szukał.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #19
          nie ma możliwości sprawdzenia samego ecu??

          Comment


          • #20
            oczywiście jest, musiałbyś go dać do jakiegoś cpeca, nie musi byc to mechanik samochodowy, może być to warsztat naprawy RTV chodzi o sprawdzenie obwodów a przede wszystkim o to by to był kumaty gość.
            Jak padł jakiś ukłąd scalony to tego nie widać - trzeba cały wymienić a koszt scalaka np 250zł ... wiec wygodniej kupić używany cały komp.
            Zadzwoń do najblizszego ASO może coś podpowiedzą w sensie kontaktu lub sami coś zasugerują i przy okazji spytasz ile to by kosztowało u nich - sprawdzenie, będzie jakiś punkt odniesienia . Nie wykluczone ze posiadają jakieś ECU z odzysku i może podłączyć dla samego upewnienia się czy to ECU, nie wiem czy na to pójdą, ale musisz pokombinować, pogadać i pomęczyć.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #21
              3 godz. walki i znalazłem usterkę mam juz zasilanie na ecu nie pali bezpiecznika, robiłem scan i wszystko jest ok, a przyczyną awarii był ...... jak myslisz co ??

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez exodus81 Zobacz posta
                a przyczyną awarii był ...... jak myslisz co
                Zwarcie do masy na jakimś przetartym kablu w wiązce? Czujnik położenia wału?
                Last edited by syriuszteam; 26-04-2014, 14:02.

                Comment


                • #23
                  Bingo spalił sie czujnik położenia wału, robi zwarcie i pali bezpiecznik. Teraz zastanawiam sie czy zamówić oryginalny z Hondy czy zamiennik/używka, oryginał 460zł

                  Comment


                  • #26
                    Zamieszczone przez exodus81 Zobacz posta
                    Do mojej Hani 220zł
                    Wybacz, zafiksowałem na swoim kopciuchu i nie zmieniłem wyboru w wyszukiwarce części.
                    To i tak miej niż 50% a producent godny zaufania.

                    Comment


                    • #27
                      Spoko dzięki za stronkę sklepu

                      Comment


                      • #28
                        Zamieszczone przez exodus81 Zobacz posta
                        Bingo spalił sie czujnik położenia wału, robi zwarcie i pali bezpiecznik.
                        jesteś Wielki ! ...nie .... jesteś zajebisty ... nie ..jesteś lepszy niż cała patafiańska niemiecka granda mechaników !! ...jesteś Mistrzu przez M ! Gratulacje !!!
                        Kierownik Działu Diesla

                        Comment


                        • #29
                          Tak przy okazji wymieniał ktoś ten czujnik??

                          Comment


                          • #30
                            Cześć, to mój pierwszy post na tym forum. Mam na imię Cezary i jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy Civic z 2001r. z silnikiem 1.4 benzyna 90KM hatchback 5 drzwiowy. Samochód posiadam od około 3 lat. Z samochodu jestem bardzo zadowolony... ale (i tu zaczynam opis problemu): Od około 1 roku samochód ma dziwną wadę polegającą na tym, że nagle silnik się wyłącza i samochód staje w miejscu. Nie jestem w stanie bezpośrednio po tym odpalić samochodu. Dopiero jak odczekam jakiś czas (jak

                            Może to pomoże?

                            Comment

                            Working...
                            X