Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jaka przyczyna wypadania zaplonu cyl. 3 i 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jaka przyczyna wypadania zaplonu cyl. 3 i 4

    Ostatnio mam pewien priblem z moim 1.4 2004 r. Nie wiem czy to jest spowodowane instalacja lpg
    Czy cewki sie koncza, mianowicie mialem dzis taki problem... samochod nie palil mi na 1 lub 2 baniaki
    Wyskoczyl check, wyoadanie zaplonu cyl. 3i 4, zamienialem cewki i mialem wrzazenie, ze
    Raz chodzilo , araz nie. Czy jak to jest wina lpg to co moze byc do wymiany, wtryskiwacze mam reg fast
    Podobno za wolne do tego motoru, czy moze to byc tego wina? Pojezdze na benzynie z 200 km jak
    Bedzie wywalalo dalej blad to prawdopodobnie wina cewki, jak nie to cos z lpg, tylko co ?

  • #2
    Pewien mechanik powiedzial zebym wyciagnal bezpiecznik od modułu lpg, sprobowalem i na zimnym odpalil normalnie, nie wiem czy to zbieg okolicznosci czy faktycznie lpg robi problemy, jak lpg to co moglo paść ?

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez piotrek-k11 Zobacz posta
      czy faktycznie lpg robi problemy, jak lpg to co moglo paść
      Jeśli na poszczególnych cylindrach i tylko na gazie, to wtryskiwacze lpg. To najprawdopodobniejszy scenariusz.

      Comment


      • #4
        a czy taka sytuacja ma miejsce gdy jeździsz tylko na benzynie ? jeśli tak ? to moduły zapłonowe, jeśli nie to coś po stronie LPG. Zobacz co będzie po tych 200km na PB. Tylko PB musi !!! być z markowej stacji i 95 żadne wzbogacane i nie od ruskich! bo inaczej test będzie niewiarygodny.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
          a czy taka sytuacja ma miejsce gdy jeździsz tylko na benzynie ? jeśli tak ? to moduły zapłonowe, jeśli nie to coś po stronie LPG. Zobacz co będzie po tych 200km na PB. Tylko PB musi !!! być z markowej stacji i 95 żadne wzbogacane i nie od ruskich! bo inaczej test będzie niewiarygodny.
          Panowie, zrobilem tak... wyciagnalem bezpieczkik od lpg i rano odpalil normalnie, wylaczylem silnik wlozylem bezpiecznik odpalam i mam wrazenie ze jeden baniak nie chodzil. Na samym poczatku objaw byl taki ze zawsze na zimnym silniku musial troche dluzej pokrecic i podczas jazdy jescze na benzynie troche go zamulalo. Teraz juz sie tak zwalilo ze podczas odpalenia ledwo wchodzi na obroty, ale jak mowie wyciagnalem ten bezpiecznik i narazie ok, musze jedzcze przetestowac to bo moze to byl zbieg okolicznosci i na zlosc odpalil. Jak to wina lpg to co moze byc do wymiany? I jaki to moze byc koszt?

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez piotrek-k11 Zobacz posta
            Jak to wina lpg to co moze byc do wymiany?
            trudno powiedzieć, na razie nie podejmuj działań z LPG. Zrób te 200km na benzynie ale tak byś rankiem i za dnia odpalał i gasił zimny silnik na PB.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
              trudno powiedzieć, na razie nie podejmuj działań z LPG. Zrób te 200km na benzynie ale tak byś rankiem i za dnia odpalał i gasił zimny silnik na PB.
              wychodzi na to że to prawdopodobnie wina lgp, na benzynie nic sie nie działo. teraz znów jeżdze na lpg i raz już był przypadek że ledwo odpalił, ale błędu nie wywaliło. Może byż tak że wtryskiwacze puszczają podczas zapalania i reduktor. Dodam że lpg montował jakaś łajza i teraz trzeba wszystko poprzerabiać. Niby stag 4 ale graty nie bardzo pasują, wtryskiwacze reg-fast, podobno za wolne

              Comment


              • #8
                Proponuję sprawdzić czy ktoś nie podpiął wtryskiwaczy jak leci: Ja miałem taką sytuację,że w autoryzowanym serwisie STAGa mechaniory podpięli mi wężyki do kolektora w kolejności, jaka wg ich była najbardziej słuszna czyli 1-2-3-4 i z taką też kolejnością były odpalane. Ale kolejność cylindrów jest inna, mianowicie 1-3-4-2. Skutek nieprawidłowego podłączenia wężyków tudzież wtyczek? : wypadanie zapłonu.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez waletko Zobacz posta
                  Proponuję sprawdzić czy ktoś nie podpiął wtryskiwaczy jak leci: Ja miałem taką sytuację,że w autoryzowanym serwisie STAGa mechaniory podpięli mi wężyki do kolektora w kolejności, jaka wg ich była najbardziej słuszna czyli 1-2-3-4 i z taką też kolejnością były odpalane. Ale kolejność cylindrów jest inna, mianowicie 1-3-4-2. Skutek nieprawidłowego podłączenia wężyków tudzież wtyczek? : wypadanie zapłonu.
                  A mam do Ciebie takie pytanie. Jak kupiłem ten samochod to miał już ta instalację lpg, zaświtalo mi w głowie że miałem problem z linka gazu, otóż za ciężko chodził oddał gazu. Dałem do mechanika, mówił że skrócił linke i że ma być. Od tamtej pory chodzi tak że dosłownie musniecie, delikatny dotyk i czuć. Czy może to jest problem z podpaleniem że nie chce wejść na obroty? Może gdzieś blokuje ta linke i nie chce włączać ssania? Tylko że jest ta sprawa że podczas jazdy na zimnym silniku, jeszcze na benzynie delikatnie czuć że go zmula

                  Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka

                  Comment

                  Working...
                  X