Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dziwne zachowanie na 3 i 4 cylindrze.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dziwne zachowanie na 3 i 4 cylindrze.

    Witam wszystkich! Jestem nowy na civicforum:-).Posiadam Honde Civic 1.6vtec 2002 180tys.km.Instalacja gazowa załozona 6 miesiecy temu.Jechałem na benzynie dosyc zwawo i po dojechaniu do swiateł przezuciłem na gas i nagle zaczeły falowac obroty.Check sie zaswiecił po jakiMS czasie.Wystapił taki problem ze nie chodzie mi na wszystkich cylindrach.Wyskakuje bład wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze.Trzesie nia na niskich obrotach,silnik tak pyrkocze,na benzynie i na gazie tak sie dzieje.Sprawdzał mechanik cisnienie w cylindrach i jest na kazdym identyczne,cewki równiez ok,nowe swiece,wtryskiwacze sprawdzalismy i niby ok ale moze trzeba je przeczyscic? Nawet myslałem o rozrzadzie ze moze przeskoczył ale dzisiaj był sprawdzany i jest ok.Nie mam pojecia co tu dalej robic,pomózcie bede bardzo wdzieczny :-) POZDR

  • #2
    Dużo kilometrów na tym gazie zrobiłeś przez 6 miesięcy? Może filtry się pozapychały?

    Comment


    • #3
      Ok 10tyś.Wszystko było ok,na gazie smigała.Moze sprawdze dzisiaj te filtry,tak myslisz ze to tez moze miec wpływ na to?

      Comment


      • #4
        Wpływ może mieć dużo czynników. Zacznij od filtrów gazowych. To podstawa. Jaką masz instalację? Tzn, reduktor, wtryski?

        Comment


        • #5
          A wiec tak,instalacja ELPIGAZ,reduktor Cometa-i a wtryski I-Plus-S Arco.Co bys jeszcze mógł mi podpowiedziec?

          Comment


          • #6
            Takie falowanie obrotów mogłoby wskazywać również na zużyte membrany reduktora, chociaż masz instalację stosunkowo krótko. Jeżeli nie filtry to pojechałbym na twoim miejscu do gazownika który to zakładał i niech sprawdzi. Może od początku instalacja była źle zestrojona.

            Comment

            Working...
            X