mam 1.4 polift z 2004r. ze wzgledu ze jego dynamika i przyspieszenie nie grzeszy, to co myslicie chip tuning na allegro znalazłem cos takiego https://allegro.pl/chip-tuning-box-2...660478343.html , czy ktos jezdził na czyms takim?czy jest sens zawracac tym sobie głowe?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
chip do silnika 1.4 2004r
Collapse
X
-
silnik 1,4 w VII genie to nieporozumienie, to ma sie bujać i tyle, działania i wydatki $ są niewspółmierne do efektów, daj se luzzzZ... ciesz się bezawaryjnością i poczytaj inne posty:
Witam Mam pytanie. https://moto.allegro.pl/chip-tuning-box-cyfrowy-30km-honda-civic-1-3-75km-i2513428318.html czy jak kupie taki chip do civic 1.3 i będzie miała 25-30 koni więcej to czy silnik , zawory, tłoki itp wszystko wytrzyma czy dużo szybciej się zużyje bo ten silnik do takiej mocy nie jest przystosowany mi sie wydaje. czekam na odp
Witam! Prawdopodobnie nic z tego nie będzie, ale "kto pyta nie błądzi". Czy Civica 1,4 -16V /90KM/ silnik D14Z6 można sposobami " domowo-warsztatowymi" troszeczkę wzmocnić, jeżeli tak to proszę o przykłady?. Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich klubowiczów!!!.
oraz inne tuningi...
Witam, Mam problem z podłączeniem magnetyzerów kupionych na allegro(firmy Expander;)) w swojej Hondzie (Civic 7ES (sedan, rocznik:2002r.)) - od kilku tygodni się za to zabieram, ale nie wiem jak tzn. gdzie je podpiąć - jeden jest na przewód powietrza, a dwa na przewód paliwa. Załączam zdjęcia silnika - może ktoś mi podpowie, które to przewody (o ile je tu widać). Załaczam też foto poglądowe - z aukcji - tam jest to silnik octavi z zaznaczonymi miejscami podłączenia magnetyzerów. PozdrawiamKierownik Działu Diesla
-
dam trochę nadziei właścicielom 7gen.
nie chcę zapeszyć ale podczas strojenia grupowego byłem przy rozmowie Niutona z gościem
od vagów który skonstruował sterownik ala *świńka* tylko obsłuży wszystkie czujnki
niestety jest dopiero w trakcie testów , ale Krzysiek-Niuton był pod wrażeniem
chłopaki obiecali przekazać ,udostępnić ów sterownik do testów na hondachsigpic moje autko D16W4VTEC
http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460
Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b
https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Comment
-
No fajnie, ale ile tak naprawdę można wyciągnąć z silnika 1.4 bez żadnych wynalazków które mogą zawierać "ukryty potencjał" za pomocą zmiany softu? Sterownik i zrobienie softu to nie taki problem (przypuszczam, że taki V-tech czy Jetronic spokojnie to ogarnie jak dziesiątki innych, w tym VAGi), tylko co ten soft osiągnie? Wleje gdzieś więcej paliwa, zmieni wyprzedzenie zapłonu, przesunie odcinkę ? Tutaj nie zmienisz punktu wejścia VTECa czy innych rzeczy. Ile w prostym jak drut silniku SOHC 16V N/A to da? Granice błędu pomiaru pomiaru na hamowni? 4KM kosztem ryzyka upalenia tłoka? 7KM kosztem jeszcze większego ryzyka i jeździe tylko na 98 oktanów? A zmiany <10% są przecież uważane za nieodczuwalne... Oczywiście, można pójść dalej i zrobić wydech najlepiej od razu z kolektorem (catback niewiele zmienia bo katalizator i tak swoje wyhamuje), do tego dolot etc., wtedy chip i może rzeczywiście da się z 10-15KM uzyskać. Ale to takie sumy, że zdecydowanie taniej i bezpieczniej od razu zamienić całe auto na 1.6 i odczuć różnicę płynącą chociażby z większego momentu obrotowego i obecności VTECa. Doładowanie? Też bez sensu, bo koszty na powiedzmy 130-140KM takie, że żeby to przyzwoicie zrobić, to może wyjść taniej Type R kupić, który jednak ma te stabilne 200KM i całą masę innych rzeczy, np. adekwatne do mocy zawieszenie i hamulce już na pokładzie
Podobnie jak w starszych i nowszych genach, tutaj silnik 1.4 jest bez perspektyw. Albo go akceptujesz jakim jest - tani, bezawaryjny, ekonomiczny ale nie rakieta - albo od razu zmieniaj auto, bo na takim "psuciu" go raczej masz szansę stracić, niż coś uzyskać. Tak jest po prostu taniej i sensowniej.
P.S. nie muszę chyba dodawać, że aukcja, do której link podajesz, choć brzmi pięknie, nadaje się bardziej do magazynu "Wróżka" niż dla poważnych ludzi...............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaTutaj nie zmienisz punktu wejścia VTECa czy innych rzeczy, a nawet jak ktoś ma to też nie ma sensu nic z nim robić.
Zamieszczone przez Alix Zobacz postatutaj silnik 1.4 jest bez perspektyw (...) Albo go akceptujesz... albo od razu zmieniaj auto.
Last edited by rambo7; 25-11-2013, 10:44.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
CHIP TUNING do Honda Civic VII 1.4 90KM
https://goo.gl/ATbznN
witam serdecznie -
1. co powiecie na chip tuning z linku?
2. daje to coś wzrostu mocy, lepsze spalanie? czy to ściema?
3. gdzie to się instaluje? i w jaki sposób?
4. czy nie wpłynie negatywnie na silnik przebiegu 250k ?
Comment
-
pro.JPG
Moim zdaniem lepiej włożyć wkładkę K&N na przykład. U siebie zainstalowałem, bo miałem taką fanaberię i moim zdaniem auto chętniej jedzie na wysokich obrotach. Ale przy tak małym silniku to pewnie w 60% efekt psychologiczny
Comment
-
Mi kiedyś zimny dolot z zderzaka pomógł w civicu ed6. Taki pseudo dolot z kibel rury. Od dołu ciągnęło dosyć zauważalnie lepiej.
Miałem magnetyzery na przewodach paliwowych, przez to auto szarpało. Nawet ceramizer wlałem. Nic nie działał.
To było z 9lat temu. Teraz nie wierzę już w cuda wianki chipyLast edited by marcin19883; 13-04-2018, 13:55.
Comment
-
nie dublujemy tematów. Gdybyś jeszcze chciał coś tuningować to tu masz pocieszne tematy:
podłączenie magnetyzerów
Magnetyzery?
Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Energia to powietrze ,paliwo i ogień. I żeby się nie wiem jak napinali to powietrza więcej nie będzie,a bez powietrza nie dolejesz paliwa bo zdusisz ogień. Ozukanie jakiegokolwiek czujnika zmusza jedynie komputer do korekt żeby spalina się zgadzała,bo tylko one decydują o tym ile paliwa ma zostać podane.
Da to jedynie tyle że po kilometrze parametry wrócą do normy,a korekty oddalą się od pożądanego ideału czyli zera.
Jak korekty przekroczą zdolność samoadaptacji to map zostanie odłączony ,na desce wyjdzie błąd,a silnik będzie maltretowany awaryjnym składem mieszanki przewidzianym na dojazd do warsztatu czy zjechanie z torów.
Comment
-
Jak to mawiają Amerykanie "There no replacement for displacement"Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.
Comment
Comment