Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

civic VII 1.7 coupe robi kangura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • civic VII 1.7 coupe robi kangura

    Witam.
    W ostatnim czasie w mojej hondzie pojawił sie pewien problem.
    Gdy popalam ją na zimnym śliniku wszystko jest w porządku, ale gdy silnik sie rozgrzeje a potem go zgaszę i pozostawię zgaszonego przez około 20 minut. auto odpala normalnie ale po ruszeniu i dodaniu gazu, silnik zaczyna przerywać przez około 2 minut, a potem chodzi normalnie.
    Wie toś może jaka jest tego przyczyna ??
    Z góry dziękuje.

  • #2
    czy wyskakują przy tym jakiekolwiek komunikaty Check Engine ??
    poszukaj jeszcze poprzez wyszukiwarkę lub po postach w dziale VII silnik:
    Witam. Może ktoś na tym forum będzie w stanie podsunąć jakiś pomysł. Od jakiegoś czasu gdy przyspieszam na V biegu i przekroczę 160 km/h silnik zaczyna szrpać i aż na obrotościomierzu widać jak wskazówka szaleje. Często zdarza się, że silnik sam się wyłączy po tych szrpaniach i trzeba odpalić samochód od nowa. Zostaje wówczas kontrolka check engine, ale np po nocy jak rano wsiadam to już się nie pali- dopiero gdy znów rozpędzę samochód do 160 km/h lub więcej potrafi się zapalić ale dopiero gdy
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      zapalił mi sie dwa razy czek (pomarańczowy silnik) ale zgasł i nie wyskakuje.

      Comment


      • #4
        ok, czyli Był Check Engine ale zniknął, powiąż mi to w obraz tzn. jak był CE to silnik szarpał, a jak nie ma CE to teraz nie szarpie? ... czy szarpie nadal?
        Nie bądź oszczędny w słowa, bo jasnowidzów nie ma, musisz to opisać co i kiedy w jakich okolicznościach sie działo.
        Jaki masz przebieg? czy masz wiedze o stanie (przebiegu) sond lambda (są 2 sztuki).
        Generalnie masz zadanie - to bardzo ważne dla zdiagnozowania na 100% usterki, jak tylko się zaświeci CE zatrzymaj sie i dokonaj samodiagnostyki lub odczytaj Kod DTC.
        Wtyczkę do OBDII masz tuż przy lewym kolanie (pod spodem daj nura) albo odczytaj po błyskach. (jak to zrobić znajdziesz na forum).
        Last edited by rambo7; 10-10-2013, 18:47.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          silnik zaczyna szarpać przy ruszaniu w okolicach 2tys. obr. po dodaniu wiekszej ilości gazu przestaje przerywać i jedzie normalnie. Ale po zredukowaniu biegu znowu przerywa przy 2 tys.obr. dopiero po około 2 minutach takiej jazdy wszystko wraca do normy, i silnik pracuje normalnie( rusza bez żadnych szarpań) do czasu jak sie go nie zostawi zgaszonego na ok.20 minut, wtedy zaczyna sie wszystko od nowa silnik w czasie ruszania przez chwile przerywa i znowu zaczyna chodzić normalnie ( na zimnym silniku gdy na przykład rano odpalam samochód wszystko działa jak powinno).
          Czek zapalił mi sie w czasie jak zaczął silnik przerywać, i po zgaszeniu i odpaleniu samochodu czek nie znikał. Dopiero gdy pozostawiłem (rozgrzane) auto zgaszone na ok 20 minut i gdy auto zaczęło znowu szarpać czek przestał sie palić. dodam jeszcze ze nie ma żadnej różnicy w jeździe z zapalonym czekiem czy gdy sie nie pali.
          Przebieg samochodu 14000tys. przebieg jest raczej oryginalny.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez kola505 Zobacz posta
            Czek zapalił mi sie w czasie jak zaczął silnik przerywać, i po zgaszeniu i odpaleniu samochodu czek nie znikał. Dopiero gdy pozostawiłem (rozgrzane) auto zgaszone na ok 20 minut i gdy auto zaczęło znowu szarpać czek przestał sie palić.
            kolorem - to jest ważna część zdania, w tym monecie jak to się jeszcze raz przydarzy koniecznie odczytaj Kody błędów! - nie będziemy musieli zgadywać, domniemać itd.
            Na obecną chwilę z opisu sytuacji wynika że problem z sondą lambda - nie jest to pewne i nie wiadomo którą. Kod błędu by nam pomógł zdecydowanie.
            1. Odszukaj wtyczkę OBDII.
            2. Jeśli nie ma OBDII - odszukaj wtyczkę 2 pinową do odczytania kodów błyskami. ( https://www.innova.com/ wpisz w Vehicle Info/DLC Locator dane auta - dostaniesz obrazek gdzie jest Wtyczka OBDII)
            3. jak zajdzie akcja że CE się zaświeci - natychmiast czytaj Kody.

            Pomocne materiały znajdziesz na Forum: https://www.civicforum.pl/showthread...%C5%BCdego-%29
            musisz pogrzebać w zasobach forum VII generacji:
            Witam Mam dość nietypowy problem z moim autem. To Civic Coupe EM2, rocznik 2003/2004, silnik 1,7 (120KM), przebieg ok 100 tys km. Często zdarza się, że auto po przejechaniu kilkudziesięciu do kilkuset metrów przygasa. Pomaga wtedy przeczekanie aż się oddławi lub zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika. Nie da się go natychmiast przegazować bo nie chce wtedy wchodzić na obroty. Robi tak tylko raz po uruchomieniu. Później jedzie bez problemów dalej. Rano np odpalam auto, wyjeżdżam z

            podobne:
            Witam, Posiadam około miesiąca hondę civic VII 1.6 2002r. Powymieniałem rozrząd itp. Mam jednak z samochodem problem: kiedy samochód jest zimny to często go dławi tak, że pomaga dopiero wciśnięcie gazu do dechy żeby wszedł na obroty. Czasami zapala się CE, ale po jakimś czasie gaśnie - jest to błąd od sondy lambda. Poprzedni właściciel powiedział, że była zmieniana pompa paliwowa i przy zgaszonym radiu po prostu słyszę jak pracuje pompa pod siedzeniem. Jest też problem z wskazówką od
            Last edited by rambo7; 11-10-2013, 13:19.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment

            Working...
            X