Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

jakie wybrac świece na nasze warunki ZFR5J-11 czy ZFR6J-11

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • jakie wybrac świece na nasze warunki ZFR5J-11 czy ZFR6J-11

    mam hc 2004r. 5d 1.4 po lifcie jakie proponujecie swiece? podobno te z cyfra 6 beda lepsze? tak słyszałem, a wy jakie macie zdanie na ten temat?

  • #2
    Cześć.
    Nie jestem przekonany czy do 1.4 faktycznie. Wszystko zależy jak jeździsz. Jeśli dłuższe odcinki, kręcisz silnik bardzo wysoko albo masz lpg to faktycznie. Jeśli krótkie trasy, często gasisz i odpalasz silnik i jeździsz na Pb to jednak 5J.

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez syriuszteam Zobacz posta
      Cześć.
      Nie jestem przekonany czy do 1.4 faktycznie. Wszystko zależy jak jeździsz. Jeśli dłuższe odcinki, kręcisz silnik bardzo wysoko albo masz lpg to faktycznie. Jeśli krótkie trasy, często gasisz i odpalasz silnik i jeździsz na Pb to jednak 5J.
      ok dzieki wielkie

      Comment


      • #4
        Kupuj takie jakie zaleca producent... I tak z tego Ferrari nie zrobisz
        Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

        Comment


        • #5
          Dokładnie. Możesz jedynie zastanawiać się nad świecami irydowymi, które lepiej spalają mieszankę i dają (zaznaczem) odrobinkę więcej dynamiki, a tak to tylko to co producent zaleca.


          Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

          Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
          http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

          Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

          Tęsknota za Hanką jest ciągła.

          Comment


          • #6
            Witam,
            Czy to jest poprawny kolor świec po 4000 km? NGK ZFR6J-11

            IMG_20180131_222355.jpg

            Pytam, bo z czasem silnik bardziej warczy po nagrzaniu w zakresie obrotów 2000-3000 przy częściowym obciążeniu. Nie jest to stukot czy bardzo głośne warczenie, ale nie jest to gładka praca. Układ wydechowy szczelny, tylny tłumik do wymiany.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez piotrek-k11 Zobacz posta
              ZFR6J-11
              Na takich świecach przejechałem na LPG 50 tyś km.

              Comment


              • #8
                ??

                Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

                Comment


                • #9
                  Jeśli świeca nie ma żadnego osadu na izolatorze o kolorze szarym lub brazowym to masz za ciepłe świece.

                  Comment


                  • #10
                    Za ciepłe? Przecież to są 6-tki. Do D16V1 cieplejsze mogą być 5-tki z NGK, a zimniejsze to 6-tki.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez kubsztyk Zobacz posta
                      Za ciepłe? Przecież to są 6-tki. Do D16V1 cieplejsze mogą być 5-tki z NGK, a zimniejsze to 6-tki.
                      Tak w internecie opisują świece. Ja tylko piszę, co widzę. Ja na swoich mam szary/brązowy nalot.

                      Comment


                      • #12
                        Jakiś tam delikatesowy nalocik jest na izolatorze, ale to dopiero 4000 km. Na ZFR6J, które wyjąłem po kupnie był delikatny brązowy nalot. Martwi mnie tylko ten nagar na czole korpusu.

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez kubsztyk Zobacz posta
                          Jakiś tam delikatesowy nalocik jest na izolatorze, ale to dopiero 4000 km. Na ZFR6J, które wyjąłem po kupnie był delikatny brązowy nalot. Martwi mnie tylko ten nagar na czole korpusu.
                          Nagar musi być. Też tak mam, takie kółko. Gwint idealny dalej. Jak paliwo podpala, to dochodzi do wybuchu mieszanki, więc czarne kółko musi być. Ważne, że izolator i elektrody nie są okopcone.
                          Last edited by marcin19883; 01-02-2018, 22:48.

                          Comment


                          • #14
                            Wydawało mi się, że na czole korpusu też powinien być kolor jasnobrązowy. A nagar może świadczyć o zbyt zimnej świecy.
                            A poza tym, czy można uznać świecę Denso K16TT jako zamiennik 1:1 dla KJ16CR-L11, a K20TT dla KJ20CR-L11?
                            Last edited by kubsztyk; 02-02-2018, 10:05.

                            Comment


                            • #15
                              Wszędzie gdzie czytałem, to elektroda i izolator mają mieć szaro brązowy kolor. Nigdzie o korpusie nic nie pisze. Jeśli występuje nagar, to mieszanka paliwowa za bogata, ale on musiałby się osadzać też na izolatorze a go nie ma.
                              Przyłóż do ognia jakikolwiek metal, to zobaczysz, że szczarnieje. Tak może być z naszym korpusem, też robi się czarny od wybuchu mieszanki.

                              Comment

                              Working...
                              X