Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

silnik 1.6 problem na wyższych obrotach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • silnik 1.6 problem na wyższych obrotach

    Przy około 4 tys. obrotow silnik(D16V1) się lekko dławi i za chwilę idzie normalnie,nie zawsze jednak tak jest.Ostatnio wymieniany rozrzad i sprawdzone zawory.Jaka może być przyczyna?

  • #2
    może być ich wiele, czy jakieś kontrolki pojawiają się przy tym, Check Engine?
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Nie zapala się nic.Na jalowym silnik kręci do 4 tys.,podobno jest takie zabezpieczenie czyli to normalne?.Czy jakk załocza sie vtec tak przy 4tyś powinienem czuć wyrazne przypieszenie bo sam nie wiem czy ta honda idzie jak powinna.W dodatku na jalowym słyszę jakby szum (może ze skrzyni) wrzucę bieg i jest cicho,czy to wlasnie slynne lożyska daja o sobie znać?Auto jest z 2005 roku i ma przejechane 212 tyś.
      Last edited by bac78; 24-06-2013, 21:18.

      Comment


      • #4
        nie sądzę by w Civic była odcinka na jałowym przy przygazowaniu - to patent z Accorda, ale tu mogę się mylić może Civic VII to ma ale wątpię, Accord ma na pewno.
        Szum na jałowym biegu, po wciśnięciu sprzęgła jeśli zanika - to do wymiany łożysko oporowe sprzęgła (nie skrzyni), często tak bywa że szumi, ale wymiana moze poczekać do momentu wymiany tarczy sprzęgła, da sie z tym żyć.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Rambo, Civici mają elektroniczną odcinkę, te po liftingu. Gdzieś już o tym pisałem, ale u szwagra jest chyba na 3.5/4.5 tys. obrotów.
          Honda Civic 1.8 i-VTEC 4D

          Comment


          • #6
            W IX genie 4D manual jest odcinka bodajże przy 4k na luzie.

            Comment


            • #7
              U mnie jest przy 4K na luzie.

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez bac78 Zobacz posta
                Przy około 4 tys. obrotow silnik(D16V1) się lekko dławi i za chwilę idzie normalnie, Jaka może być przyczyna?
                zachowanie sugeruje że coś z paliwem / układem zapłonowym, może zawór v-tec, ale nie wykluczone że np sonda lambda dogorywa, za mało napisałeś, trudno tu coś wyrokować.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment

                Working...
                X