Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

osłona pod silnik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • osłona pod silnik

    Witam! może ktoś z Was wie czy do civic'a 1.4 (2005) VII występuje osłona pod silnik ??

  • #2
    Plastikowa, bardziej owiewka niż osłona. Całkowicie nie przykrywa silnika tylko raczej chłodnicę i boczne części bliżej kół.

    Comment


    • #3
      czyli marnie się postarali... a szkoda , dzięki za odpowiedź.

      Comment


      • #4
        Witam. Wybaczcie, że tak odgrzebuję temat, ale znalazłem dziwną osłonę z jakimś wygłuszeniem. Zastanawiam się czy podejdzie pod EU8... Najlepsze jest to, że nigdzie nie mogę znaleźć podobnej osłony z tym dodatkiem.


        Po wielu poszukiwaniach trafiłem na ciekawy schemat w EPC. Przedstawia on dwie osłony pod silnik: Jedna z a druga bez wygłuszenia. Niestety nie podają numeru części.
        Czy jest sens kupowania takiej oslony? W końcu 250 zł piechotą nie chodzi...

        Konkretnie chodzi mi o część nr 20 z tą "dokładką" nr 19
        Załączone pliki
        Last edited by Karl1985; 26-02-2013, 14:23. Powód: łącz posty, uzywaj opcji edycji

        Comment


        • #5
          Jeżeli jest dobrej jakości, to będziesz miał oczywiście takie plusy, że mniej syfu i wody będzie szło do komory silnika, co przekłada się np. na lepszą ochronę dla alternatora. Minusów chyba nie ma, poza tym, że musisz za nią zapłacić.

          Comment


          • #6
            Doskonale rozumiem zalety takiego rozwiązania. Zastanawiam się tylko czy osłona będzie pasować, bo poza tą aukcją absolutnie nigdzie nie mogę znaleźć drugiej takiej osłony...

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez waletko
              Jedna z a druga bez wygłuszenia. Niestety nie podają numeru części.
              Czy jest sens kupowania takiej oslony? W końcu 250 zł piechotą nie chodzi...

              Konkretnie chodzi mi o część nr 20 z tą "dokładką" nr 19
              one klasycznego "wygłuszenia" nie mają, bo nie do tego służą.
              Przedstawione osłony są stosowane w modelu 1,7CTDi. mniejsza 19. - to osłona miski olejowej - jej zadanie osłona przed wychładzaniem miski, Osłona ta prócz plastiku powinna mieć prasowany filc od strony wewnętrznej - czyli miska olejowa - filc - plastikowa osłona.
              Druga osłona jest typową osłoną, przedłużeniem osłony od strony zderzaka. Nie ma tam filców chroni chłodnicę czujniki części klimy etc i innych części i układów około-silnikowych.
              czy warto - w dieslu - bezwzględnie warto! - prawie konieczność, kto ma diesla ten wie co znaczy ciepły engin w zimę.
              cena, no pewnie nie bez kozery jest taka, ale wysoka zgadzam się.

              Warto pilnować tematu - bo przy wymianie oleju często mechanicy niszczą zapieczone zatrzaski i potem trudno ja umocować i nie montują jej w ogóle - to duży błąd!
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                Ach, czyli reasumując nie ma większego sensu kupować osłony z przedłużeniem na miskę olejową (które mylnie w aukcji nazwano wygłuszeniem) do hondy z silnikiem benzynowym. Wystarczy osłona oznaczona na zdjęciu numerem 6, którą można dostać na Alegro za 80zł (jak na mój gust dalej o 50 za dużo ) Dobrze wnioskuję?

                Comment


                • #9
                  tak jest ! w benzyniaku osłona nr 6 w zupełności wystarcza, i co do ceny też mam takie odczucie...kawał plastiku taka kasa!

                  na Schemacie:
                  - osłona nr 20 to - kompletna osłona do diesla, w skład jej wchodzą: osłona piski olejowej nr 19, oraz osłona zintegrowana z nr 20 chroni skrzynię biegów, rura wydechowa biegnie pomiędzy nimi.
                  - osłona nr 6 to kompletna i wystarczająca osłona benzyniaka.

                  Wszystko pospinane jest kołkami nr 15. Te kołki często są skruszałe i dodatkowo uwalone w piachu i błocie - wyjęcie takiego kołka w całości nastręcza mechanikom wiele kłopotu, jeśli ktoś planuje to rozbierać szczególnie w dieslu polecam zaopatrzyć się wcześniej w takie kołki.
                  Kołki w ASO kosztują jak za sztaby złota. na allegro dużo taniej.
                  Wymiary kołka podam jak znajdę bo gdzieś mam taką nówkę.
                  Last edited by rambo7; 26-02-2013, 14:43.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #10
                    Serdeczne Bóg zapłać Co do cen takich elementów to coraz częściej mam wrażenie, że im większa "pierdoła" tym więcej kosztuje. 80zł za używaną oslonę? 6zł za plastikowy kołek? 100 zł za jakieś stare, dziurawe nadkole? Masakra..

                    Comment


                    • #11
                      Podczas dobierania spinek polecam stronkę https://www.spinkisamochodowe.pl/

                      Pozdrawiam!
                      Marek

                      Comment


                      • #12
                        Czy to będzie ta dokładka osłaniająca miskę olejową? Bo u siebie tego nie mam i warto by się zaopatrzyć.

                        Będzie pasować do 1.7 CTDi 5d?

                        Comment


                        • #13
                          Drodzy panowie, czy część na załączonym obrazku to już komplet czy brakuje jeszcze tej mniejszej części pod miskę?
                          c3ff4ce84909a3aff1511c2dc7be.jpg

                          fotka z allegro

                          Comment


                          • #14
                            Osłona jest niekompletna - brakuje elementu pod miskę olejową.

                            Comment


                            • #15
                              U mnie też nie ma osłony miski olejowej.

                              Comment

                              Working...
                              X