Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jakiej firmy filtr paliwa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jakiej firmy filtr paliwa

    Witam
    Zakupiłem filtr paliwa firmy PREMIUM który okazał się totalną porażką , miał zamontowane odwrotnie przewody . Oczywiście go zwróciłem . Jest jeszcze filtr firmy HERTH + BUSS
    JAKOPARTS . Czy może ktoś mi powiedzieć czy to dobra firma bo cena w hdmot to 143 pln a w serwisie 146 pln . Tylko nie wiem jakiej firmy sprzedają w serwisie . Na oryginalnym filtrze w aucie jest nalepka DENSO ale w katalogu denso nic takiego nie znalazłem .
    Pozdrawiam

  • #2
    jeśli masz dać 3 zł więcej na orginalny filtr to taki kup

    Comment


    • #3
      a czemu taki rozrzut w skrajnościach? albo badziew albo od razu aso? kup sobie Filtrona i bedzie dobrze. reszta na browarka
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        1.4 benzyna , filtr w zbiorniku paliwa . Nie znalazłem filtrona . Chyba że zaczeli robić , ale w katalogu nie ma .

        Comment


        • #5
          noo faktycznie, czyli tak jak w Toyotach od 12 lat. Szkoda bo dużo roboty. w każdym razie w aso Toyoty mi powiedziano (kiedy chcialem w Yarisie zmieniać) ze filtr nie wymaga wymiany do końca swojego żywota, i powiem szczerze odechciało mi się wymieniał nie bedę.
          natomiast jeśli będizesz to robił sam to podpowiem że widze 2 typy filtrów - nie wiem jaki masz model KQ/KT/KY/ (5D) czy np. KB/KE/KG/KR/TR/ 4D
          jest różnica w budowie filtra.
          Chyba że to robic bedziesz w aso to nie ma tematu, wszystko jedno co wezmiesz.
          Last edited by rambo7; 15-11-2011, 21:24.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Model EU7 . Przy przeglądzie 120 tys nie wymienili w ASO bo powiedzieli że to filtr long life , tylko ze ja już mam 267 tys i pasowało by może wymienić chociaż nie czuję by coś się działo .

            Comment


            • #7
              niestety, nie mam wiele informacji o Filtrach paliwa w benzyniakach, sam musisz stwierdzić który posiadasz ?
              Generalnie roboty z tym faktycznie jest - w sumie jak sie nic nie dzieje - to ja bym nie wymieniał, no wiem ten wynik niedługo prawie 300tys myślisz o tym wiem .

              Procedura mówi że:
              Filtr paliwa powinien być wymieniony za każdym razem, gdy ciśnienie paliwa spada poniżej określonej wartości (270-320 kPa; 2,8-3,3 kG/cm2) po uprzednim upewnieniu się, że pompa paliwa i regulator ciśnienia paliwa są sprawne.


              - i tego bym się trzymał - ASO ma możliwość sprawdzenia tego (możliwe że za pośrednictwem serwisowego HDS'a podłaczą wtyczke do OBD II i po sprawie) - jak bedzie OK, to ja bym to olał. Bo jeśli nie bedzie odpowiedniego cisneinia to jasne że on jest przytkany - ale w każdym razie zanieczyszczenia się do ukałdu wtrysków nie przedostaną - o to możesz być spokojny.


              1. Zredukować ciśnienie paliwa. - na to jest Procedura cała robota z tym - trzeba Wymontować schowek z deski rozdzielczej, a następnie wyjąć 2. przekaźnik główny PGM-FI (A). i uruchomić silnik pozostawić na chodzie aż zgaśnie (braknie paliwa)
              2. Odłączyć elastyczny przewód paliwowy i szybkozłączki (A). Też na to jest procedura - jest cała robota, odpinać trzeba przewody paliwowe
              3. Wymontować schowek z deski rozdzielczej, a następnie wyjąć 2. przekaźnik główny PGM-FI (A).
              4. Uruchomić silnik i zostawić na biegu jałowym, aż zgaśnie.
              UWAGA: Podczas tej procedury mogą pojawić się kody usterek lub tymczasowe kody usterek P0301, P0302, P0303, P0304. Jeśli zostaną zapisane jakiekolwiek DTC, należy je zignorować.
              5. Wyłączyć zapłon.
              6. Wykręcić korek wlewu paliwa i zmniejszyć ciśnienie w zbiorniku paliwa.
              7. Odłączyć ujemny przewód od akumulatora.
              ...i to nie koniec .... pisać już mi sie nie chce dalej... .

              kupe roboty z tym, nie wiem czy można poprostu tego nie wykonywać i od razu przystąpić do wypięcia / wykręcenia samego filtra - wygląda to tak jak schematach.

              Ja bym tego nie wymieniał skoro ASO tak twierdzi (zresztą mówię to samo mam w Yarisie i mam to w 4 literach).

              Schematy od 1 -3 przedstawiają jeden rodzja filtra ( nie wiem w jakich modelach to wsadzali)
              Schemat nr 4 to inny rodzaj filtra (ten też nie wiem w jakich modelach wsadzali ale nie ma on tego co ten wyżej - on jest jakby na wierzchu).
              Załączone pliki
              Last edited by rambo7; 17-11-2011, 09:56.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                Dzięki ! To pewnie sprawdzę ciśnienie i będę miał pewność . Jak wymienić wiem bo kolega już wymieniał to się przypatrzyłem , uważać trzeba żeby się paliwo z wężyka nie wylało bo w kabinie cuchnie .
                Pozdrawiam

                Comment

                Working...
                X