Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zamulony silnik?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamulony silnik?

    Witam
    Dwa miesiace temu kupilem honde civic 2001 1.4 90km - sedan. Mam duzy problem z przyspieszaniem na drugim biegu. Jade na dwojce obroty 3000 okolo 40km/h gaz delikatnie wcisniety.......wbijam pedal gazu do podlogi i nic samochod zachowuje sie tak jakbym caly czas mial delikatnie wcisniety gaz tzn delikatnie przyspiesza. Zrobilem podobny test na 3-cim biegu i przy 3000 obrotow wcisniecie do polowy pedalu gazu "wyrywa" samochod do przodu. Czy to normalne dla tego modelu? 90 KM to nie duzo ale praktycznie wyprzedzanie w miescie na drugim biegu jest niemozliwe. Moj brat po testach doszedl do wniosku ze siena 1.2 75km przyspiesza szybciej niz Honda. Panowie jakies wskazowki?
    Last edited by Gość; 14-12-2008, 23:10.

  • #2
    jesli na 3 biegu idzie dobrze to jak silnik moze byc zamulony? a pozatym te roczniki maja swoja wage i przy tej mocy nie ma sie co spodziewac ,trzeba bylo kupic 1,6 110kn.jesli uwazasz ze i tak jest zamulony ,to go odmul jak to muwia w wojsku w piz... i na gaz

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez samuraj Zobacz posta
      jesli na 3 biegu idzie dobrze to jak silnik moze byc zamulony? a pozatym te roczniki maja swoja wage i przy tej mocy nie ma sie co spodziewac ,trzeba bylo kupic 1,6 110kn.jesli uwazasz ze i tak jest zamulony ,to go odmul jak to muwia w wojsku w piz... i na gaz
      Zresetowalem komputer przekopalem go przez kilka dni po miescie i na trasie i wydaje sie żwawszy. Myslalem nad 1.6 ale trafil mi sie 1.4 w zajebistym stanie z niskim przebiegiem jak na ten rocznik i z polroczna gwarancja wiec wolalem wziac mniejszy silnik ale pewny. Poza tym te dodatkowe 20 koni zrobilyby az taka roznice?

      Comment


      • #4
        cos tam zrobi,jesli jezdzisz jak ja to powiem dosc oszczednie to sam sie zamuli.
        ja naprzyklad 3-4 razy w tygodniu robie male odmulanie ,czyli ile fabryka dala oczywiscie w granicach rozsadku i dzieki temu od razu lepiej sie jezdzi i czuc roznice.
        pisales ze rok 2005 bedzie ciezszy od mojego lekko 150 kg
        i tu moze byc roznica przez wage,zawsze mozesz pokombinowac zeby troszke poniesc moc.
        zreszta 1,4 do codziennej jazdy jest w sam raz

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez samuraj Zobacz posta
          cos tam zrobi,jesli jezdzisz jak ja to powiem dosc oszczednie to sam sie zamuli.
          ja naprzyklad 3-4 razy w tygodniu robie male odmulanie ,czyli ile fabryka dala oczywiscie w granicach rozsadku i dzieki temu od razu lepiej sie jezdzi i czuc roznice.
          pisales ze rok 2005 bedzie ciezszy od mojego lekko 150 kg
          i tu moze byc roznica przez wage,zawsze mozesz pokombinowac zeby troszke poniesc moc.
          zreszta 1,4 do codziennej jazdy jest w sam raz
          Nie 2005 a 2001. A silnik rzeczywiście nie jest najgorszy chociaz czasami orzy wyprzedzaniu troche koni brakuje...no ale coz trzeba z tym zyc.

          Comment


          • #6
            no 2001 moja pomylka,90 km przy tej masie niema sie czego spodziewac ,cieszyc tylko leka jazda

            Comment


            • #7
              Witam. Mam ten sam model i rzeczywiscie troche mocy mu brakuje, szczegolnie przy wyprzedzaniu. A kupilem 1.4 z tych samych powodow co Ty Arturo, trafil mi sie zadbany model od kobiety i z malym przebiegiem Do jazdy po miescie w sam raz i na 2 nie mam takich objawow jak piszesz. Mam za to inny problem, ktory objawia sie szczegolnie na ssaniu. A mianowicie gdy dodam lekko gazu to obroty spadaja na ulamek sekundy, objawia sie to tak jakby chwilowy zamuleniem:/ I przez to czasami njak akurat przy ruszaniu trafie na ten moment to potrafi silnik zgasnac jak nie dodam szybko wiecej gazu. Czy moze ktos wie w czym moze tkwic problem? Nie jest to jakas wielka rzecz i da sie z tym zyc, jednak wolalbym aby wszystko bylo idealnie

              Comment


              • #8
                Trochę mniej przekleństw Panowie, bo się nieprzyjemnie czyta...

                Comment


                • #9
                  Panowie-cenzurka faktycznie...Na ssaniu masz wzbogaconą mieszankę.Jeśli myślisz wtedy o sportowych wyczynach to powodzenia.Ssanie jest po to,aby silnik "doszedł"do normalnego trybu pracy.
                  ビートル ジョン

                  Comment


                  • #10
                    Hmm to ja wam powiem ze te tylko 20 koni robi roznice. Ja mam 2005 3D 1.6 i wiem jedno na pewno niezamulony jest i wyprzedzac juz mozna spokojnie. I mi sie udalo dostac z dobrej reki, zadbany, serwisowany od poczatku ze wszytkimi fakturkami. I jestem happy

                    Comment


                    • #11
                      A ja od siebie dodam, ze jak szukalem civica, to wiekszosc napotykanych byla 1.4. Przejechalem sie tym i stwierdzilem, ze oczywiscie da sie tym jezdzic, ale dynamiki za duzo to nie ma. Jazda powyzej 4tys obrotow nie nalezy do ekonomicznej.
                      Udalo mi sie wreszcie znalezc 1.6 i musze przyznac, ze ten silnik juz sie potrafi zebrac. Nie sa to sportowe osiagi, ale jest IMHO wyraznie mocniejszy od 1.4.

                      Comment


                      • #12
                        Potwierdzam, 1.6 vtec to zupełnie inna bajka. Auto naprawdę ładnie się zbiera. Poza tym 90% momentu obrotowego przypada już na jakieś 2600-2700 rpm (max 4300) więc ładnie idzie "z dołu".
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          A propos, ma może ktoś z Was wykres krzywej momentu obrotowego silnika 1,7 ctdi? Pozdrawiam

                          Comment

                          Working...
                          X