Witam,
Posiadam civica z 2001 r z silnikiem 1,4. Po ostatnich mrozach rozładował się akumulator. Po wizycie w warsztacie i pomiarach napięcia okazało się że jest do wymiany. Został wymieniony na nowy. Przeprowadzone zostało tzw. uczenie. Jednakże obroty silnika po dojechaniu np. do świateł skaczą do 2 tys po czym falują w okolicach 1,5 tys i po chwili spadają do okolic 800-900. Jaka może być tego przyczyna, zaznaczam, iż przed wymianą akumulatora wszystko było ok.
Czekam na podpowiedzi !!!
Pozdrawiam
Posiadam civica z 2001 r z silnikiem 1,4. Po ostatnich mrozach rozładował się akumulator. Po wizycie w warsztacie i pomiarach napięcia okazało się że jest do wymiany. Został wymieniony na nowy. Przeprowadzone zostało tzw. uczenie. Jednakże obroty silnika po dojechaniu np. do świateł skaczą do 2 tys po czym falują w okolicach 1,5 tys i po chwili spadają do okolic 800-900. Jaka może być tego przyczyna, zaznaczam, iż przed wymianą akumulatora wszystko było ok.
Czekam na podpowiedzi !!!
Pozdrawiam
Comment