Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

felgi 17 na seryjnym zawieszeniu ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • felgi 17 na seryjnym zawieszeniu ?

    Witam
    A więc tak jak w temacie, mam zamiar kupić 17 borbeta et 40 4x100 jednak posiadam seryjne zawieszenie i nie będę go zmieniał (dojeżdżam kawałek po szutrowej drodze) I co myślicie o takiej feldze ? Raz czy będą pasować i dwa czy jakoś to będzie wyglądać Dodam do tego że w zestawie są jeszcze opony 225/45 także dosyć szerokie ale przy 110 KM i tak szału nie ma także pod tym względem chyba nie powinny przeszkadzać?

  • #2
    Po pierwsze primo - będziesz sporo poza limitem, https://www.civicforum.pl/showthread...dane-fabryczne jeśli dojdzie do tego że Stacje Diagnostyczne zaczną stosować Prawo o czym ostatnio jest głośno w TV i Sejmie, to kasa pójdzie w błoto bo diagnosta zakwestionuje ten rozmiar.
    Poza tym odpowiadając na pytanie: czy będzie to pasować? - prawdopodobnie tak, czy będzie to wyglądać? - no ba ... i to jak!
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      jesli Cie stac na wymiane opon co ,,chwilke,, (front) nie wiem ile jezdzisz? to zakladaj. u mnie starczaja na 3 - 5 miesiacy, zjezdzam je do jednego mm nad czujnikiem. jak ktos malo jezdzi to pojezdzi i ze 3 lata..... co do przegladu obowiazkowego, narazie bym sie nie bal, a gdyby! to zakladam zimowki na ten przeglad, nawet w lecie i gitara

      Comment


      • #4
        rambo7 widziałem sporo osób które jeździ na 17 także jakby tak bardzo u nas za to kasowali to by aż tyle osób nie jeździło samochód nie służy do jakieś jazdy wyczynowej także o te względy się nie boje bardziej mnie raczej martwiło czy wyjdzie to w nadkole i nie będzie śmiesznie wyglądało tzn czy samochód nie będzie za wysoko

        tutek Dlaczego sugerujesz że tak szybko stracę bieżnik ? Z tego co wyczytałem są tam dosyć dobre opony coś typu barum także szału nie ma ale najgorzej też nie jest , przynajmniej nie wyczytałem nigdzie o szybkiej ścieralności tej opony (jest ona typowo sportowa)

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez patryk91 Zobacz posta
          rambo7 widziałem sporo osób które jeździ na 17 także jakby tak bardzo u nas za to kasowali to by aż tyle osób nie jeździło samochód nie służy do jakieś jazdy wyczynowej także o te względy się nie boje bardziej mnie raczej martwiło czy wyjdzie to w nadkole i nie będzie śmiesznie wyglądało tzn czy samochód nie będzie za wysoko

          tutek Dlaczego sugerujesz że tak szybko stracę bieżnik ? Z tego co wyczytałem są tam dosyć dobre opony coś typu barum także szału nie ma ale najgorzej też nie jest , przynajmniej nie wyczytałem nigdzie o szybkiej ścieralności tej opony (jest ona typowo sportowa)
          napisalem w moim poscie, ,,ZALEZY ILE JEZDZISZ,, ja takie zdzieram w 20-30 tys. no wiesz? czasem zaszaleje

          Comment


          • #6
            No to wiadomo że jak sie zaszaleje to i 15 się zedrze , robię rocznie tyle co przeciętny Kowalski czyli 15 tyś , zrozumiałem Cie że 17 cali + opona 225 = większa ścieralność także wiesz
            Ps przy 110 KM i szerokości opony 225 to nawet jakbyś chciał zaszaleć to nie da rady

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez patryk91 Zobacz posta
              No to wiadomo że jak sie zaszaleje to i 15 się zedrze , robię rocznie tyle co przeciętny Kowalski czyli 15 tyś , zrozumiałem Cie że 17 cali + opona 225 = większa ścieralność także wiesz
              Ps przy 110 KM i szerokości opony 225 to nawet jakbyś chciał zaszaleć to nie da rady
              przy takim przebiegu to spoko, jednak sprawdzaj bieznik! mnie na takich gumach w kaluzy pod mostem wywalilo na przeciwny pas drogi, opony byly juz dosc sciachane, czyli przed wymiana, moje szczescie ze nikt nie jechal z przeciwka, bo bylby dzwon. wiechalem w kaluze 90km/h, ale nie civic-em, starszym autem, na takich oponach jak opisujesz.

              Comment


              • #8
                powiem tak, ja bym 17" nie założył, bo bym się męczył ale to moja odczucia - nie ważne. W każdym razie widziałem VII gena czarnego 3D na 17" właśnie i chyba opona 45mm wygląda jedwabiście! naprawdę świetnie, wcale nie wyglądają za duże - owszem szpary takie że tarcze to widać całkowicie bo 5 ramienne fele z cienkimi ranieniami, no ale mówię przy moim użytkowaniu to dla mnie niewygodne oo tak powiem ..niewygodne.
                Jak spotkam tego bolida co mówię zrobię mu foto i wkleję.
                Poza tym koszty ...uuu koszty... 1 szt oponki
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                  chyba opona 45mm wygląda jedwabiście!
                  Chodzi Ci chyba o profil opony ? wiele osób myli się jeśli myśli , że w oznaczeniu np R16 205/55 - 55 to w milimetrach jest. Też tak myślałem dopóki nie przyjrzałem się tematowi.

                  Wartość wyrażona w procentach, oznacza stosunek wysokości boku opony do szerokości bieżnika. W tym przypadku wartość "55” oznacza 55 procent z 205 mm, czyli 112,75 mm.

                  Taki Offtopik mały

                  Co do kółek 17 cali na pewno lepiej będą wyglądać ale na naszych pięknych drogach to szkoda zawieszenia. Sam mam R16 205/55 i sie wkur... kiedy jade po rozpieprzonych drogach, w Niemczech bajka. Tam można sobie duże kółka zakładać na oponkach niskoprofilowych. Mam wersję limitowaną Red Dot i do niej Honda wrzuciła większe felgi jak i sportowy wydech. Myślę, że 16 cali to jest max i chyba nie warto się bawić w 17nastki tym bardziej na polskich drogach.

                  Chodzi Ci chyba o profil opony ?
                  tak! oczywiście dobrze się zorientowałeś dzięki za wyjaśnienie .
                  r7
                  Last edited by rambo7; 21-02-2013, 10:05. Powód: r7

                  Comment


                  • #10
                    Ja mam 17" na seryjnym zawiasie - taki juz kupilem, nienarzekam

                    Comment


                    • #11
                      Ja mam 17ki i opony 205/45 wygląda super i fajnie się jeździ

                      Comment


                      • #12
                        Moim zdaniem przy 16" nasze autka wyglądają tak jak powinny po wyjechaniu z fabryki. seryjne TypeR ma 17" i wygląda świetnie więc nie widzę przeciwwskazań do zakładania takich kół na wersję 1,6. Jeszcze jest kwestia szerokości felgi. Przy ET35 i szerokości 7" felga lekko wystaje poza obrys i upierdliwy policjant może się przyczepić. Moim zdaniem maksymalna szerokość to 7" i ET felgi maksimum 40.

                        Comment


                        • #13
                          Witam
                          Temat do zamknięcia, zdecydowałem się kupić te alufelgi na seryjnym zawieszeniu i efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania .
                          Felgi to Borbet X8 a na nich opona 225/45/17 parametry to
                          -et 40
                          - szerokość felgi 7,5
                          Opony oczywiście mieszczą się w nadkolu, nic nie obciera , nic nie wystaje (chociaż jeszcze nie jechałem z pełnym załadunkiem 5 osób ale nie powinno być problemu )
                          A wygląda to tak
                          P1000969x.jpg
                          P1000983x.jpg
                          P1000973x.jpg
                          P1000984x.jpg

                          Pozdrawiam i dzięki za pomoc

                          Comment


                          • #14
                            Może to moje wrażenie ale opona wygląda na rozciągniętą na feldze i obawiam się, że przy obciążeniu nie schowa sie w nadkolu.
                            Honda Civic 1.8 i-VTEC 4D

                            Comment

                            Working...
                            X