Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Felga ET 49 do civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Felga ET 49 do civic

    Witam
    Temat znany i poruszany ale odpowiedzi nie mogę znaleźć, tak że piszę posta.
    Może mi ktoś napisać czy mogę założyć felgi 6Jx15H2 ET49 ? czy będą obcierać lub wystawać ? Felgi są w komplecie z oponami zimowymi 185/65R15 88T

  • #2
    Nie będzie obcierać, ale felga będzie bardziej schowana w nadkole niż oryginalna. Ja bym takiej nie zakładał bo:
    -nie ma oryginalnego rozmiaru opon
    -za bardzo schowane koło w nadkole
    Zrobisz jak chcesz.

    Comment


    • #3
      tu masz napisane co można w sprawie opon i felg: https://www.civicforum.pl/showthread...Civic-1-7-CTDi
      ja bym tego nie kupił również z uwagi na ET. Szukałbym ET w przedziale ET35-ET45.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        jeszcze ostatnie pytanie, znalazłem felgi:
        Rozmiar: 6.0JJx15
        Rozstaw śrub: 4x100
        ET (odsadzenie): 45
        CH (otwór centralny): 54 <-- jest OK jest jakaś dopuszczalna granica ?
        opony mam 185/65R15 88T

        Comment


        • #5
          no jest problem, nie założysz otworu 54mm na wymagany w civic 56.1 - to jest niemożliwość techniczna, tak że te fele sie nie nadają.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Czym jest parametr J ?
            FELGA 15"x6JJ vs 15"x6J
            Facet w komisie wciska mi 6J i mówi że to to samo co 6JJ.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez KrzyBoch Zobacz posta
              Czym jest parametr J ?
              FELGA 15"x6JJ vs 15"x6J
              Facet w komisie wciska mi 6J i mówi że to to samo co 6JJ.
              Wszystkie oznaczenia poniżej

              A - Rowery, motorowery, motocykle, skutery, półciężarówki, ciężarówki, wózki widłowe
              B - Stare felgi do 6” szerokości, czasem spotykany w starszych VW Garbus
              D - Rowery, motorowery, motocykle, skutery, półciężarówki, ciężarówki, wózki widłowe
              E - Ciężarówki, półciężarówki, traktory rolnicze (przednie koła) z felgami „semi-drop (patrz poniżej)
              F - półciężarówki, ciężarówki, wózki widłowe na felgach „semi-drop”
              G - półciężarówki, ciężarówki – felgi „semi-drop”
              H - półciężarówki, ciężarówki – felgi „semi-drop”
              J - Samochody osobowe
              JJ - Samochody terenowe 4x4
              P - Spotykane czasem w starszych samochodach np. VW Garbus
              K - Spotykane czasem w starszych samochodach np. Jaguar
              S - Pojazdy użytkowe z felgami „flatbase” (patrz poniżej)
              T - Pojazdy użytkowe z felgami „flatbase”
              V - Pojazdy użytkowe z felgami „flatbase”
              W - Ciągniki rolnicze głównie na tylnej osi

              Comment


              • #8
                spokojnie nie jest to samo - ale jak widać ale w tym przypadku mieć felgę JJ to moim zdaniem lepiej - bo do takiej felgi dobierzesz w zasadzie każdy profil opony ! i to jest na plus - ja bym wziął i sie nie zastanawiał, jeśli już masz je - to nie rób zadymy i spokojnie wejdź tu i se dobierz opony ..i w tym przypadku możesz ubrać WSZYSTKO co tu jest wymienione - nawet to na czerwono !!
                postanowiłem założyć Nowy post by informacje o oponach i felgach były bardziej widoczne dla zainteresowanych. Nurtuje Cię pytanie: - czy te felgi będą pasować? - czy mogę założyć taką* oponę? - jakie max ET dobrać? - jaki otwór centrujący?
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  Większe osadzenie ET

                  Witam.
                  Czy felgi 14 calowe 5.5 J z osadzeniem 49 ET będą akceptowane w Hondzie z 2001 roku HB 5D 1.4 IS?
                  Przeanalizowałem forum. Wiem że nominalne powinny mieć 45 ale czy te 4 mm w głąb zrobią dużą różnicę?
                  Testował już ktoś takie ustawienie?
                  Dostałem takie od znajomych za darmo

                  Comment


                  • #10
                    ten temat jest odpowiedni, przeniosłem wpis.

                    Jest jeszcze kilka tematów opowiadających o ET.

                    Moim zdaniem powinny wejść, ale ... te 4 mm niby nie zrobi różnicy, kółko powinno się obracać, ale zrób test zanim kupisz do nich opony i się zastanów nad ich stosowaniem.
                    Test: podnieś auto na lewarku zdejmij koło i załóż samą felgę i dokręć przynajmniej 1 nakrętkę tak by felga dobrze przylegała do piasty, pokręć felgą i zobacz jak blisko ona jest przy zacisku !
                    Ona będzie bardzo blisko zacisku tak blisko że grozi zblokowaniem koła jak wpadniesz w jakąś dziurę, weź też pod uwagę że masz zużyte częściowo klocki hamulcowe. Jak wymienisz klocki na nowe to zacisk dodatkowo cofnie się o 5-7mm w stronę felgi czyli będzie jeszcze bliżej felgi czyli około 1mm.
                    Generalnie ja bym tego nie ubrał.
                    Pomijam że dostałeś to bo one nic warte nie są, ja bym je też oddał gdybym takie miał.
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #11
                      Ok dzięki właśnie o hamulce się tu obawiałem najbardziej. Trochę szkoda że te ET takie wysokie ale podarowanemu koniowi się w zęby niby nie patrzy. A druga para felg by się przydała. Jeszcze myślę o jakiś na lato ale tu mnie nurtuje pytanie jakie? Czy stalówki czy alumy? I tak muszę dobrać 4 opony bo moje stare się nadają do utylizacji, a ceny teraz dość dobre. Interesują mnie 15, 16 cali.

                      Comment


                      • #12
                        zdecydowanie wybrałbym 15", zalety, popularne, tanie w zakupie, tanie opony na ten rozmiar, duży wybór opon, duży wybór felg stalowych i alu. Generalnie 14" to bym nie brał pod uwagę.
                        Spróbuj takiej opcji, pojedź z tymi felgami do jakiegoś "centrum wymiany opon" do kogoś kto ma duży zakład. Zaproponuj wymianę, zostawiasz 14" a bierzesz 15", tu się licz z dopłatą, ale ... ustal, premyśl wczesniej ile chcesz dopłacić?
                        Poszukaj na aukcjach felgi stalowe i alu 15" tak byś miał wiedzę o kosztach.
                        Jak gumiarz zaproponuje Ci dopłatę to będziesz wiedział czy ona jest opłacalna. Jak opłacalna to bierz co zaproponuje. Jak nie opłacalna to spróbuj mu sprzedać te 14".
                        Wtedy poszukasz i kupisz sobie na popularnych portalach aukcyjnych. Weź też pod uwagę koszt przesyłki! felgi swoje ważą.

                        Przeglądaj też forumowy dział Giełda np tu do sprzedania (być może jeszcze są) felgi. Wszystkie z widocznych tu spasują, przynajmniej to pewne --- Części HONDA CIVIC VII 3d, 5d --- Części HONDA CIVIC V Sedan ---

                        Dział Giełda to miejsce dla ciebie
                        Felgi 13 15 16 17 4x100 4x114,3 5x114,3 + opony lato i zima
                        Last edited by rambo7; 01-04-2020, 11:31.
                        Kierownik Działu Diesla

                        Comment

                        Working...
                        X