Witam,
Nie jestem pewien czy odpowiedni dział, więc proszę moderatorów o ewentualne przeniesienie...
Przez własną głupotę straciłem drzwi w swojej Hondzie - prawy przód. Tyle szczęścia w nieszczęściu, że udało mi się znaleźć szybko drzwi w kolorze, tylko że od wersji angielskiej. O ile drzwi już przełożone i jeździć się - powiedzmy, że w miarę potrzeb - da, to sen z powiek spędza mi połączenie wszystkich mechanizmów. I teraz pytanie, może ktoś to robił, czy dobierał się do mechanizmu szyby, zamka itp., bo ja nie i nie bardzo wiem jak do ewentualnego swapu się przygotować, na co zwrócić uwagę i co z czym, bo nigdy tego nie robiłem i w żadnym samochodzie jeszcze do tego się nie dobierałem...
Bo nic nie da się połączyć - wiadomo - lusterko zostaje stare i głośnik, więc to pomijam, bo z tym nie ma problemu.
Co będzie lepsze - przezbrajać całe drzwi, tzn wyjąć swój stary mechanizm szyby, zamka itp i włożyć do drzwi angielskich ? Chyba wszystkie otwory powinny pasować ? Może da się to tylko podłączyć robiąc jakieś 'poprawi' w kostkach angielskich ? Chciałem to zrobić tak, żeby kostkę od mechanizmu szyby - szcześciopinową w wersji GB - odciąć i połączyć ze swoją starą - dwupinową, bo kable od mechanizmu szyby do kostki kolorami się zgadzają w obu przypadkach. Przecież pozostałe kable od sterowania pozostałymi szybami w tym wypadku nie są mi w ogóle potrzebne...
Problem pojawia się przy centralnym, bo w wersji angielskiej od mechanizmów zamka idzie 2 kostki wyprowadzone na drzwi, a u siebie kostkę wypinałem bezpośrednio z mechanizmu i tu sobie chyba nic nie 'ułatwię'.
Proszę o jakieś sugestię, bo nie wiem jak temat podejść. Nie wydaje się to na tyle skomplikowane, żeby oddawać to do jakiegoś magika, żeby to zrobił... Może się mylę ?
Od razu mowię, że moje stare drzwi nie nadawały się do naprawy ani do ponownego założenia, więc to jest złom.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Nie jestem pewien czy odpowiedni dział, więc proszę moderatorów o ewentualne przeniesienie...
Przez własną głupotę straciłem drzwi w swojej Hondzie - prawy przód. Tyle szczęścia w nieszczęściu, że udało mi się znaleźć szybko drzwi w kolorze, tylko że od wersji angielskiej. O ile drzwi już przełożone i jeździć się - powiedzmy, że w miarę potrzeb - da, to sen z powiek spędza mi połączenie wszystkich mechanizmów. I teraz pytanie, może ktoś to robił, czy dobierał się do mechanizmu szyby, zamka itp., bo ja nie i nie bardzo wiem jak do ewentualnego swapu się przygotować, na co zwrócić uwagę i co z czym, bo nigdy tego nie robiłem i w żadnym samochodzie jeszcze do tego się nie dobierałem...
Bo nic nie da się połączyć - wiadomo - lusterko zostaje stare i głośnik, więc to pomijam, bo z tym nie ma problemu.
Co będzie lepsze - przezbrajać całe drzwi, tzn wyjąć swój stary mechanizm szyby, zamka itp i włożyć do drzwi angielskich ? Chyba wszystkie otwory powinny pasować ? Może da się to tylko podłączyć robiąc jakieś 'poprawi' w kostkach angielskich ? Chciałem to zrobić tak, żeby kostkę od mechanizmu szyby - szcześciopinową w wersji GB - odciąć i połączyć ze swoją starą - dwupinową, bo kable od mechanizmu szyby do kostki kolorami się zgadzają w obu przypadkach. Przecież pozostałe kable od sterowania pozostałymi szybami w tym wypadku nie są mi w ogóle potrzebne...
Problem pojawia się przy centralnym, bo w wersji angielskiej od mechanizmów zamka idzie 2 kostki wyprowadzone na drzwi, a u siebie kostkę wypinałem bezpośrednio z mechanizmu i tu sobie chyba nic nie 'ułatwię'.
Proszę o jakieś sugestię, bo nie wiem jak temat podejść. Nie wydaje się to na tyle skomplikowane, żeby oddawać to do jakiegoś magika, żeby to zrobił... Może się mylę ?
Od razu mowię, że moje stare drzwi nie nadawały się do naprawy ani do ponownego założenia, więc to jest złom.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Comment