Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kod lakieru do zaprawek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kod lakieru do zaprawek

    Czy może mi ktoś podać kod lakieru zaprawkowego do hanki 7
    z rocznika 2002 /2003 chodzi o srebrny metalik
    Czy to jest w jednej fiolce ,czy np. w dwóch aerozolach (baza+ bezbarwny)

  • #2
    Kolego kuknij sobie w tabliczkę znamionową tam masz wybity kod lakieru, następnie poszukaj czy nie mają takiego w małych opakowaniach a'la lakier do paznokci.
    Jeśli nie to uderzaj do mieszalni lakierów z kodem twojego auta + ewentualnie wykręconą klapą paliwa goście dobiorą to pod względem kodu lakieru oraz zeskanują ci ten fragment lakieru z klapki i zmieszają ci lakier zaprawkowy w ilości tobie potrzebnej (czyt. baza) a bezbarwny to osobny temat.
    Porównaj kod lakieru z tymi co w linku i będziesz mieć pewność:
    https://www.automotivetouchup.com/to...da/2003/civic/
    4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
    Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
    https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

    Comment


    • #3
      Dzięki ,to bardzo pomocne co napisałeś ,najlepszy by był właśnie taki lakier do paznokci .
      Wykryłem właśnie purchle 2cm w miejscu zaznaczonym na fotce
      Zdrapałem nożykiem do blachy i zapaprałem cortaninem f
      Czy teraz bezpośrednio na to mogę położyć zaprawkę z lakieru ,czy coś jeszcze popaprać ( trudne miejsce róg szyba dach ,rynienka )
      nazbierał się tam syf ,stała woda i jest efekt w postaci rdzy że chej
      Może to uratuję na jakiś czas Honda_Civic_silver_vr_2005.jpg
      Last edited by Hondaniel; 18-08-2016, 23:43.

      Comment


      • #4
        zrób to raz a dobrze! górna listwa ta co biegnie wzdłuż górnego rantu szyby jest wyjmowalna - wyjmij ją by dokładnie sprawdzić czy rdza nie poszła dalej. Rynna rynna jest na zatrzaskach - dobrze by było ją wypiąć i również sprawdzić co się pod nią dzieje. Mamy lato i dobrze te sprawy ogarnąć zanim będzie słota i zimno. Cortanin wiąże rdze, teraz jakiś podkład, ale cienko! i na to zaprawka albo na pędzelku albo dorobisz sobie w sprayu Bazę i Lakier u lakiernika i pryśniesz to i wypolerujesz.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
          zrób to raz a dobrze!
          Ha tak by pasowało ,fatalne ,niewygodne miejsce ,dobrze ,że mi potwierdziłeś o tej uszczelce ,nie byłem pewny czy ona wychodzi
          Inżynierowie w tym miejscu się nie popisali ,na co te listwy jak w latach 90 tych
          Te dwie listwy co biegną wzdłuż dachu także wymontowałem ,aby mieć lepszy dostęp
          Na razie to porządnie przeczyściłem i umyłem ,oraz zabezpieczyłem cortaninem
          NIe będę cudował z lakierowaniem .Kupiłem lakier zaprawkowy w fiolce a;la do paznokci
          Dokładny kod NH623M satin silver metallic

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Hondaniel Zobacz posta
            Inżynierowie w tym miejscu się nie popisali ,na co te listwy jak w latach 90 tyc
            to są rynny odprowadzające wodę z dachu, występują w różnych samochodach. Zapaćkaj tym lakierem pierwszą warstwę cienko i zostaw do wyschnięcia i potem 2gą warstwę, nie dawaj za grubo tej zaprawki, bo będzie pękać ten lakier. Cienkie 2 warstwy wystarczą, chodzi oto by nie było kontaktu z powietrzem.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Wiem do czego służą ,chodzi o to ,że jest to problematycznie rozwiązane(nieważne ).Poprzedni właściciel chyba tam nigdy nie zaglądał ,można by kwiatki posadzić
              Próbowałem wyciągnąć tą gumową uszczelkę ,która leci górą dachem łącząc szybę z dachem ,ni cholery nie mogę jej ruszyć (nie chcę coś urwać ) Te boczne plastyki
              góra dół przy szybie na zatrzaski poszły lekko
              Chcę się upewnić czy ta górna uszczelka się da zdemontować .Było by wszystko jak da dłoni .Prysnę jeszcze ,to wszystko środkiem do konserwacji profili
              To mi dało do myślenia i zrobię u znajomego na kanale konserwację podwozia ,przed zimą nie zaszkodzi ,w drzwi maskę i klapę także wtrysnąłem chemię
              Ech ta ruda zawsze mnie prześladuje ,w różnych autach .Morał taki że nie ma marki popularnej ,której ruda nie dotyczy .No może w audi ,ale nie do końca

              Comment


              • #8
                Jak wymieniałem u siebie szybę to niestety było źle. Całe obsadzenie aż drżało od rudzielca. Jeśli panujesz dłużej może warto byłoby rozważyć wyciągnięcie szyby i zrobienie tego raz a porządnie, bo z czasem mogą wyjść takie klocki że i szybę rozsadzi
                Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

                Comment


                • #9
                  Tak masz rację u mnie właśnie jest korozja w rynienkach ,problem szyby sam się rozwiązał gdyż pękła mi ,praktycznie sama na rogu jak delikatnie podważałem uszczelkę
                  Duże prawdopodobieństwo w tym że radza zrobiła swoje i były tam spore naprężenia .Jednak nie płaczę po niej ,gdyż była bardzo porysowana już
                  Generalnie wiele osób op tym nie wie ,nie przykłada wagi ,ze w 10 letnim aucie dobrze taką szybę wymienić na nową ,zwłaszcza jak się jeździ sporo w nocy
                  Ludzie cudują z felgami lakierami i innymi duperelami ,a szyby mają tak porysowane że w nocy nic przez nie nie widać

                  Wymianę zrobię chyba sam ,już kiedyś wymieniałem i było OK
                  Gdyż w np.Nord glas mi tego tak nie wyczyszczą ,zobaczę popytam jeszcze
                  To auto jest dziwne ,podwozie zdrowe progi ,drzwi nadkola zdrowe ,a dach skorodowany ,ciekawe to jest
                  Jednak chyba poprzedni właściciel się do tego przyczynił ,nie czyszcząc miejsc pod listwami ,nazbierał się syf i woda stała
                  Z resztą kto to robi .
                  NIe chcę Was straszyć ,ale pewnie większość właścicieli tego modelu ma podobnie ,albo gorzej ,gdyż mój był sprowadzony ze słonecznej Italii

                  Comment


                  • #10
                    Miałem ten sam problem. Bo pękła mi moja. Ja na szczęście razem z ac miałem ubezpieczenie szyb. I jak mi strzeliło zgłosiłem szkodę i bodaj 2 dni później juz odstawiłam do Pilklingtona w celu wymiany. I do tego jeszcze gość mi wszystko zaczyscil i zabezpieczył. Wsio opisane u mnie w temacie

                    Nie koniecznie zwalalbym na właściciela. Nic tylko płakać ze nasze hondy zgodnie z powszechnie panującą opinia wpindala ruda cholera. TTTM. Choć nie jest tak źle jak w mazdzie [emoji14] tym się pocieszam . Widocznie fabryka zapomniała zabezpieczyć tu i ówdzie i teraz my jako 2-3 czy nawet 4 właściciele aut się mordujemy

                    Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
                    Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

                    Comment


                    • #11
                      NIe tu ewidentnie problemem jest stojąca woda w zakamarkach ,choćby nie wiem jak by było zabezpieczone ,to po tylu latach puści
                      Jednak nic nie przebije FORDA jeśli chodzi o rdzę ,ponoć coś się poprawiło ,ale tak mówiono też jak poprzednie modele
                      były nowe
                      Z czystym sumieniem mogę polecić jeżeli chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne, to AUDI i Volvo
                      tam jest naprawdę dobrze
                      Najważniejsze dla mnie jest ,aby to wyczyścić przed zamontowaniem nowej szyby
                      Popytam u monterów ,czy taka usługa wchodzi w grę .Gdyż jak mają na korozję przylepić ,to do doopy taka robota .Ewentualnie sam się z tym złapię
                      Choć robota cholerna niewygodna i nieprzyjemna ,co najgorsze rdza i tak wylezie po jakimś czasie
                      Trzeba by było wycinać i wstawiać całe nowe elementy .Jednak na to już szkoda nerwów i czasu
                      Last edited by Hondaniel; 23-08-2016, 12:51.

                      Comment


                      • #12
                        Dziś odebrałem auto z NordGlas ,szybę wymienili dość sprawnie ,co najważniejsze zostały zrobione extra zabezpieczenie i czyszczenie korozji
                        podszybia jaki całej ramy wokół szyby ,Tragedii z rdzą nie było ,ale jednak ten zabieg zdecydowanie przedłużył żywot i wygląd auta
                        Koszty to szyba 319 zł zielona
                        robota 100 zł
                        czyszczenie i zabezpieczenie 58zł
                        przeklejenie naklejki rejestracyjnej 10zł
                        Na wszystko dostałem 10% rabat
                        Auto nie można przez 2 dni stawiać na przechyłach skosach ,krawężnikach itp.
                        NIe postarali się Japońcy jeżeli chodzi o zabezpieczenie dachu i podszybia ,w serwisia była także druga civic 7 tylko że
                        5D i tam to już była tragedia z korozją ,na zewnątrz niby nic jak gość wyciął szybę to ruda żarła to auto jak szalona
                        Więc chyba większość z nas ma takie kwiatki w tym "super"aucie

                        Comment

                        Working...
                        X