Otóż w ostatnich dniach udało mi się poczynić małe postępy którymi chce sie pochwalić
i opowiedzieć przyszłym osobą które też by chciały coś takiego robić:
- wnętrze od wersji type s:
20160610_201731[1].jpg
20160610_201818[1].jpg
Tu nie było żadnego problemu z montażem wszystko pasuje
jedyne co to kupiłem fotele od anglika - czujnik zapięcia pasów jest w fotelu pasażera, więc z kilkudziesięciu centymetrów cm kabla głośnikowego zrobiłem połączenie z kostki pod siedzeniem kierowcy do siedzenia pasażera ( jedyny minus to fakt że podczas jazdy samemu wyświetla się kontrolka nie zapiętych pasów, lecz posiadając małe dziecko (2 letnie) potrafiące odpinać już pasy przydatne gdy nie patrzy się ciągle na dziecko lecz na drogę to kontrolka daje czasami po oczach i wiem że coś kombinuje
)
- radio 2 din i lewarek biegów:
20160610_201738[1].jpg
brakuję tylko modułu navi ale radyjko godne
mieszek sam uszyłem ponieważ "fachowiec" stwierdził że się nie da (pracowałem nad nim co prawda cały dzień po wielu próbach,błędach i prototypach dałem rade sam), a gałka pochodzi z accorda vii
- tunel między siedzeniami:
20160610_201750[1].jpg
20160610_201830[1].jpg
ponieważ deliktnie odstawał po stronie kierowcy musiałem wkręcić blachowkręta:
20160610_201756[1].jpg
Co do samego tunelu trochę było kombinacji. zdemontowałem przednie mocowanie lewarka ręcznego, włożyłem dłuższą śrubę + 2 nakrętki między lewarek a podłogę by zrobić dystans, rękoma i grzechotką podgiąłem tylne mocowanie by się nie ruszało - trzeba było być brutalnym bez siły i na chama się nie udało.
Mam nadzieję że w najbliższym czasie zajmę się silnikiem, zawieszeniem i wydechem. Puki co tego nie ruszałem.
Mam nadzieję że trochę przy okazji podpowiedziałem innym co i jak można łatwo zrobić bez większego wkładu finansowego. Poszukanie części z anglika jest łatwe. Masa tego po sieci krąży. A ceny też są zdecydowanie niższe.
Co do pytań:
- czy ktoś wie czy pasowały by te zegary w miejsce fabrycznych:
indeks.jpg
- jak w miarę nie drogo idzie podnieść moc 1,6 ze 110km do ok 150-200km bez robienia swapa z type rki, chyba że wyniesie mnie to drożej.
- jakiś dobry zawias do mojej hani, co polecacie.
- jakiś fajny układ wydechowy.
Pozdrawiam:Marcin

- wnętrze od wersji type s:
20160610_201731[1].jpg
20160610_201818[1].jpg
Tu nie było żadnego problemu z montażem wszystko pasuje


- radio 2 din i lewarek biegów:
20160610_201738[1].jpg
brakuję tylko modułu navi ale radyjko godne

mieszek sam uszyłem ponieważ "fachowiec" stwierdził że się nie da (pracowałem nad nim co prawda cały dzień po wielu próbach,błędach i prototypach dałem rade sam), a gałka pochodzi z accorda vii
- tunel między siedzeniami:
20160610_201750[1].jpg
20160610_201830[1].jpg
ponieważ deliktnie odstawał po stronie kierowcy musiałem wkręcić blachowkręta:
20160610_201756[1].jpg
Co do samego tunelu trochę było kombinacji. zdemontowałem przednie mocowanie lewarka ręcznego, włożyłem dłuższą śrubę + 2 nakrętki między lewarek a podłogę by zrobić dystans, rękoma i grzechotką podgiąłem tylne mocowanie by się nie ruszało - trzeba było być brutalnym bez siły i na chama się nie udało.
Mam nadzieję że w najbliższym czasie zajmę się silnikiem, zawieszeniem i wydechem. Puki co tego nie ruszałem.

Co do pytań:
- czy ktoś wie czy pasowały by te zegary w miejsce fabrycznych:
indeks.jpg
- jak w miarę nie drogo idzie podnieść moc 1,6 ze 110km do ok 150-200km bez robienia swapa z type rki, chyba że wyniesie mnie to drożej.
- jakiś dobry zawias do mojej hani, co polecacie.
- jakiś fajny układ wydechowy.
Pozdrawiam:Marcin
Comment