Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wycieraczka nie dochodzi do słupka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wycieraczka nie dochodzi do słupka

    Czołem,

    Czy w Waszych VII przednia lewa wycieraczka też nie dochodzi aż tyle do słupka?
    W najszerszym miejscu będzie to z 10cm...

    CAM00103.jpg

    Autem jeżdżę od miesiąca i dość mocno to irytuje
    Same wycieraczki pracują prawidłowo, w spoczynku też leżą równo, tak jak powinny.

    pozdrawiam

  • #2
    Mi dochodzą prawie do słupka Może trzeba zmienić położenie początkowe na wyższe?
    Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

    Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
    sigpic

    Comment


    • #3
      Ja u siebie w VIII gen przestawiłem ramiona wycieraczek o 1-2 ząbki i teraz dochodzą prawie do samego słupka. Wystarczy odkręcić 1 śrubę - 5 minut roboty, więc warto

      Comment


      • #4
        Dzięki za odpowiedzi, na dniach to sprawdzę i dam znać

        Comment


        • #5
          podane są rozwiązania, ale nie ma odpowiedzi na pytanie. To co przedstawiłeś na foto we wpisie #1 jest nieprawidłowo. Ramię powinno sięgać bliżej słupka - tak by było równolegle, czyli odległość pióra wycieraczki powinna być taka sama na górze jak na dole.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Panowie czy śruby wycieraczek powinny odkręcić się raczej bez problemu? Ostatnio próbowałem odkręcić długie ramię u mnie kluczem nasadowym i myślałem że urwę całą wycieraczkę a śruba ani drgnęła :/ Ogólnie miałem na celu wymianę albo przesmarowanie sprężyny wycieraczki bo ramię już słabo dociska do szyby.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Imhoteb 1981 Zobacz posta
              czy śruby wycieraczek powinny odkręcić się raczej bez problemu?
              dobre pytanie niby to powinno być banalne, ale słyszałem już przypadki że cały wieloklin na którym jest osadzone ramię "sie zużył" .
              Łatwo tego sie nie odkręci bo tam jest sporo czegoś w rodzaju " nalotu-kamienia". Nakrętka może być zapieczona "przyspawana" wręcz do capienia wieloklina.
              Proponuję szczotkę drucianą by wyczyścić ten nalot, potem preparat a'la WD40. Dobra nasadka i długie ramię i nie odkręcamy od razu tylko pomału zwiększamy siłę na Odkręć i na Zakręć i tak pracujemy kluczem za każdym razem minimalnie zwiększając moment (siłą x ramię) aż po 10 tym razie na odkręć musi puścić. Warto to potem oczyścić nie za mocno! bo sie luzy zrobią i posmarować pastą taką co jest odporna na wode.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                przestawiliśmy przy okazji wizyty u mechanika ramię o jeden ząbek, jest teraz dużo lepiej

                o dwa ząbki byłoby za dużo

                Comment


                • #9
                  Przestawiłem o 1 ząbek, to teraz w pozycji spoczynkowej jest za wysoko, sporo powyżej czarnego pola na szybie. Mam pogięte ramię, czy może tak ma być?

                  ps: odgrzewaniec sprzed równo 10 lat

                  Comment

                  Working...
                  X