Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Demontaż boczków tylnych civic VII 3D celem wymiany głosników

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontaż boczków tylnych civic VII 3D celem wymiany głosników

    Witam
    Jestem tu nowy mam na Imię Szymek posiadam Honde Civic VII gen z silnikiem 1,4 90hp , jeżdze nią po terenie Mazowsza dokładniej jest to Grójec 50 km od Warszawy w strone Radomia . Mam 23 lata

    chcialbym sie poradzic ... Jak zdemontowac boczki w Hondzie civic VII 3D ?? Kupilem nowe głośniki (elipsy) i chce je zamontowac na tył (w miejsce seryjnych) , lecz nie wam jak mam sie zabrać za rozbiórke tylnich boczków .Nie znalazlem takiego tematu na liście .
    Last edited by SAJMEK89; 03-06-2013, 09:33.

  • #2

    oraz


    pasi....?

    no to jezcze pkt 2 , miłego mimo że leje

    czyli chodzi o boczki wewnętrznej tapicerki w modelu 3D ? nie chodzi o drzwi ? Tytuł posta sugeruje że chodzi o drzwi.
    Nie mam pewności gdzie znajdują się - i czy w ogóle są tylne głośniki w 3D?? - przeważnie były na półce? ...a gdzie są? w boczkach wewnętrznej tapicerki!? - czy Ty po prostu masz chęć tam je umocować?

    (przywitanko tutaj: https://www.civicforum.pl/forumdispl...staw-si%C4%99-!

    jeśli, chodzi o miejsca seryjnych głośników to chyba te seryjne są okrągłe, zatem nie wiem jak tam upchasz te elipsy.
    Trzeba położyć tylne oparcie i metodycznie odpinać osłony. Po złożeniu oparcia powinny się odsłonić wkręty po ich odkręceniu resztę wypinasz, może być trochę zatrzasków dobrze by było robić pomału by czegoś nie połamać
    Last edited by rambo7; 03-06-2013, 11:05.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Głośniki w boczkach wewnetrznej tapicerki z tyłu są na 100 % ... i nie wiem jak je zdjąc i czy w ogole musze?? wstawiam zdjęcie ...2013-06-03 10.13.09.jpg

      Spózniłem sie z odpowiedzią ... czytałem własnie gdzies ze są to elipsy , ale jezeli okrągle to nie mam problemu z wymianą ich w sklepie
      Last edited by SAJMEK89; 03-06-2013, 10:20.

      Comment


      • #4
        no to zmienię tytuł Wątka bo fakt, jak to zrobić nie ma (ja nie widziałem na forum).
        Więc, roboty będzie trochę:

        Schematy i metoda dostania się do tego miejsca mocowania głośnika w każdym innym przypadku jest taka sama:

        1. Wymontowanie i zamontowanie osłon i listew - tylna półka - tylne siedzenie składane
        siedzenia VII 3D .jpg


        2. Aby wymontować osłonę boczną, (tzw wewnętrzny boczek w wersji 3D) wymontować oparcie siedzenia tylnego oraz siedzisko.
        boczek wewnętrzny 3D VII.jpg

        każda operacja wyjęcia całej osłony - boczka wewnętrznego w 3D rozpoczyna się i kończy na wyjęciu całkowicie kanapy i oparcia.
        Dopiero po wyjęciu całego zespołu siedzisko-oparcie będzie dostęp do wkrętów i zatrzasków.

        Operacja jest obarczona wysokim ryzykiem ułamania zatrzasków i spinek. Jeśli do tego dojdzie przy demontażu - to koniecznie należy zakupić zerwane spinki, w innym przypadku podczas pracy głośnika boczek będzie drgał i "pierdział" będą się wydobywać rożnego rodzaju wściekłe dręczące rezonansy drganych plastików. Wtedy nie składamy pochopnie, zakupujemy co trzeba i dopiero składamy, bo zero przyjemności z takiego słuchania jak coś "pierdzi" w siedzeniu.
        Last edited by rambo7; 03-06-2013, 11:10.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Przywitanko już jest .... czekam na schematy , i z góry dziękuje za zainteresowanie tematem ....

          Comment


          • #6
            idealnie by było gdybyś zrobił Manuala przy tej robocie "odkupiłbyś winy" a i wkupne było by nietuzinkowe .
            Wystarczy wziąć aparacik na te robotę i co kawałek / postęp / zrobić fotkę.
            Skutecznego działania życzę.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
              idealnie by było gdybyś zrobił Manuala przy tej robocie "odkupiłbyś winy" a i wkupne było by nietuzinkowe .
              Wystarczy wziąć aparacik na te robotę i co kawałek / postęp / zrobić fotkę.
              Skutecznego działania życzę.
              Jeżeli podołam temu wyzwaniu to zrobie zdjecia ... ale boje sie ze plastiki beda połamane ;/ nie wiedzialem ze to taka skomplikowana robota .... Zrobie co w mojej mocy

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez SAJMEK89 Zobacz posta
                ... ale boje sie ze plastiki beda połamane ;/ Zrobie co w mojej mocy
                a Ty myślisz żę co ? że w ASO mechanikowi nie popękają czasem? - tak samo pękają! tylko że klient za to wszystko płaci za jego pracę i za te spinki! TY zapłacisz co najwyżej za spinki.
                Więc bez paniki to że pęknie jakiś tips czy spinka to normalne - tylko przed skalaniem do kupy wszystkiego takie spinki należy wymienić ! - i będzie tak jak fabryka złożyła.

                to nie jest robota nie do zrobienia, remont silnika na parkingu robić- to rozumiem, ale to tylko plastiki . jest kilka rzeczy które trzeba do tego:
                czasu, nie spieszyć się, postępować metodycznie, chwilami pomyśleć, wspomóc się wskazówkami z forum. spokojnie i bez pośpiechu, jak coś nie idzie to nie na siłę tylko sprawdzić jakie są możliwości dokonania podejścia, i się da, na 100% się da.
                Proponuję prześledź Manuale dot. montażu siłowników centralnego zamka - tam jest kilka fotek które pokazują jak wyglądają rozbebeszone profile byś się nie przestraszył.
                Jeśli umiesz zdjąć koło w rowerze i dętkę skleić to z tą robotą również sobie poradzisz! pamiętaj w fabryce ktoś (człowiek) to ręcznie wsadził, wiec i da się wyjąć.
                Zrobisz to raz, kolejne rzeczy będą formalnością
                powodzenia.
                Last edited by rambo7; 03-06-2013, 13:48.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment

                Working...
                X