Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Załączam A/C obroty czasem siadają a czasem nie.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Załączam A/C obroty czasem siadają a czasem nie.

    Witam wszystkich. Od paryu dni jestem szczesliwym posiadaczem Hani 1.4 przed liftem. Mój problem polega na tym ze kupując samochód klima chyba była, bo wciskając a/c obroty spadały wiatraki sie zaczynały krecic tylko nie wiedziałem czy chłodzi bo było jescze zimno na dworze. Cieżko było wyczuć czy to z kilmy czy to z dworu ciagnie zimnem. A dziś wsiadam do nagrzanego samochodu duchota w środku niesamowita. Wciskam a/c i nic!!!! kontrolka sie zapaliła ale obroty nie przysiadły i wieje takim letnim powietzem. No to ja maska w góre i sprawdzam. wiatraki sie nie krecą a sprzegło spreżarki sie nie załącza.. Ratujcie.

  • #2
    Nic i nikogo nie trzeba ratować Musisz pojechać do kogoś kto tym się zajmuje i dopełnić klimę czynnikiem chłodniczym, jak jest za mało to presostat niskiego ciśnienia nie pozwoli na uruchomienie sprężarki. A najlepiej zrobić pełny przegląd klimy, koszt około 250zł. Dodatkowo sprawdź bezpiecznik od klimatyzacji.
    Last edited by Tomo1; 21-04-2010, 22:55.
    Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

    Comment


    • #3
      Prezes Tomo1 ma rację. Identyczną sytuację miałem i pojechałem do specj. od klimy, wywalił resztki starego środka wymienili olej w sprężarce i wymienili na nowy czynnik w odpow. ilości i ciśnieniu. Wszystko odrazu zagrało - termometr w nawiewach pokazywał 6-7 st.C. Koszt 200-zł.. Pozdro. Hej!.

      Comment


      • #4
        Wszystko OK. tylko znajdź warsztat co zajmuje się klimatyzacjami a nie warsztat u "pana Kazia" i fachowy warsztat do czynnika R132 dodaje tzw "KONTRAST" niebieski barwnik który "świeci" po założeniu spec. okularów. Bys nie musiał za 1-2 m/ce powtarzać sytuacji z nabijaniem czynnika.
        może się okazać (tak było u mnie) że skraplacz był cały podzurkowany - od kamienie ponieważ ta chłodnica jest przed chłodnica wody i dotaje kamieniani. POd UV odrazu było widać żę cała chłodnica jest jak gwieździste niebo - tego nei dało sie pospawać musiałem wymienic całą chłodnicę i uzupełnić układ. Do dziź 2 rok spokój wszystko szczelne na dodatek możesz zawsze podjechać na sprawdzenie bez rozbierania - czy wszystko szczelne - pod warunkiem że masz załadowany "kontrast" do układu.
        Chlodnicę (skraplacz) w ASO krzyczeli 1200. na allegro jest gośc z Bydgoszczy co handluje tylko chłodnicami zapłaciłem 360zł do CTDi sprowadzal mi ją z Danii 10 dni ale było warto.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          rambo7, zajmuję się klimatyzacją prawie 20 lat i pisząc pełny przegląd miałem na myśli wszystko, czyli próbę szczelności również.

          A we współczesnej klimatyzacji samochodowej stosuje się nie R-132 tylko R-134A i kontrast jest najczęściej zielony świecący w świetle UV.
          Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

          Comment

          Working...
          X