Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dziwna sytuacja z ciepłym nawiewiem.

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• Dziwna sytuacja z ciepłym nawiewiem.

Witam serdecznie.
    Od kilku dni mam problem z ogrzewaniem w moim Civicu.
    Sytuacja wygląda następująco:
    - muszę bardzo długo czekać zanim zacznie lecieć ciepłe powietrze, wczoraj było to około 10 km, wcześniej już po 1 km było ciepłe
    - zauważyłem, że jeżeli jadę szybciej, to jest to krótszy okres
    - temperatura silnika rośnie tak samo jak przed usterką, tutaj nie widzę żadnego problemu
    - gdy już zacznie lecieć ciepłe powietrze, to zdarza się, że za chwilę i tak leci chłodne

Myślicie, że to termostat, czy może coś innego?

A czy przypadkiem układ Ci się nie zapowietrza? Jak poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym?

Wysłane za pomocą TapaTalk

Comment

Jak mogę sprawdzić tą pierwszą rzecz? Zbiorniczek wyrównawczy to po prostu miejsce, w które wlewa się płyn chłodniczy? Jestem laikiem, proszę się nie śmiać.

Użytkowniku RedArrow, zapoznaj się z regulaminem, łamiesz pkt.2, po zarejestrowaniu na forum należy najpierw się przywitać w odpowiednim dziale.
      Last edited by Grzechu; 17-03-2019, 10:22.

Comment

Tak zbiorniczek to jest to miejsce fo którego dolewa się płyn a co do zapowietrzenia jednym z objawów mogą być odgłosy bulgotania po stronie pasażera gdy masz odkręcony ciepły nawiew.

Wysłane za pomocą TapaTalk

Comment

Na zimnym silniku płynu jest równo z kreską poziomu max. Jak silnik ciepły po trasie, to powinno być ponad max.
          Raczej sam od siebie układ chłodniczy nie powinien się zapowietrzać. Jeśli jest go za mało a zawsze było ok, to może być związane z wyciekiem lub przepuszczaniem go przez uszczelkę głowicy i spaleniem.
          Sprawdź zbiorniczek i jaki ma kolor płyn.
          Choć raczej mam nadzieję, że to jednak termostat, bo miałem podobne objawy.
          Last edited by marcin19883; 17-03-2019, 12:40.

Comment