Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

brak ciepłego powietrza z nadmuchu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • brak ciepłego powietrza z nadmuchu

    Cześć,
    Czy jak włączę nawiew maksymalnie gorący oraz na poziom maksymalny 4-ty to powinno lecieć powietrze dosyć ciepłe? Oczywiście podczas jazdy dłuższej niż godzinę.

    W/w przypadku u mnie leci powietrze lekko, troszeczke ciepłe a jak włączę jeszcze klimę to nie ma róznicy.
    Dopiero jak włączę guzik od obiegu wewnątrz samochodu to wtedy faktycznie leci ciepłe, aż auto paruje.

    Więc czy u mnie coś nie działa?


    Proszę o pomoc.

  • #2
    W mojej Hondzie zerwała się linka regulacji temperatury. Na tę chwilę nie mam opcji naprawy. Próbowałem ustawić temperaturę "dźwignią" pod kierownicą (do niej przyczepiona jest linka). Niestety trudny dostęp i silny opór tego regulatora nie pozwoliły mi zmienić temperatury na tyle aby nie marznąć. Czy jest możliwość regulacji temperatury w innym miejscu? Słyszałem, że w komorze silnika można to zrobić. Jeśli nie, to w którą stronę przesunąć ten regulator przy nagrzewnicy? W kierunku komory


    Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • #3
      poza podpowiedzią, to cały dział jest pełny informacji o grzaniu. Po godzinie jazdy z nawiewów benzyniaka powinno być gorące powietrze. Siła nawiewu nie ma znaczenia czy 1 czy 4 przy 4 to wszyscy się ugotują, nie wysiedzą.
      Zamieszczone przez gbr Zobacz posta
      W/w przypadku u mnie leci powietrze lekko, troszeczke ciepłe
      czyli jest jakieś niedomaganie. Tylko że w całym twoim wpisie nie ma ani jednej formacji o tym co się dzieje? i co sprawdziłeś?
      jedziesz 1 godzinę ogrzewanie na max i leci letnie powietrze, noo to stajesz na poboczu, silnik pracuje, maska w górę i pomacaj węża z zaworem co pokazał w linku kolega wyżej. No i tym zaworem wpuszczany jest gorący płyn o temp 90stC do nagrzewnicy. Czyli spodziewamy się że węża nie utrzymasz w dłoni 90stC tym wężem wpada temp. cieczy do nagrzewnicy - wiec musi lecieć z kratek 90stC
      - no i jak jest temp. tego węża??? na oko, masz pojecie jak to jest dotykając 30stC a 90stC? powinieneś mieć ...
      Zamieszczone przez gbr Zobacz posta
      a jak włączę jeszcze klimę to nie ma różnicy.
      to już jest poza moim pojęciem, kompletnie nie rozumiem twojego działania???? wielki znak [?] ... po co to robisz?
      ogrzewanie masz słabe, na polu około +2stC a Ty uruchamiasz sprężarkę ?????? to jest niezrozumiałe? czyli chłodzisz to ledwo zagrzane powietrze? po co??
      chcesz ciepłego powietrza a chłodzisz sprężarką - agregatem chłodniczym? wytłumacz mi cel tego działania - załączenia chłodzenia?
      Mniej więcej, zrobiłeś tak: załączyłeś ogrzewanie w domu, kaloryfery na max, ale stwierdziłeś nie grzeje, no to otwarłeś lodówkę na oścież ... i spodziewasz się że będzie ...cieplej? . takie działanie zrobiłeś.
      Do czego jest A/C ?? do czego jest sprężarka??? do grzania czy chłodzenia?
      sprężarka chłodzi od temp +16stC ...na polu masz +2stC ..po co załączasz??
      Musisz się dowiedzieć, poczytać do czego jest A/C? i kiedy się stosuje?

      Co do ogrzewania, (przede wszystkim nie załączamy chłodzenia) musisz rozpoznać pod maską rozkład temperatur układu chłodzenia.
      Jeśli leci letnie powietrze - to dotknij ostrożnie węża który wprowadza płyn do nagrzewnicy, silnik po godzinie jezdy na 100% ma 90stC ... pytanie- gdzie jest ta temperatura?? w którym wężu? skoro w wężu d nagrzewnicy jej nie ma?? ..węże macasz cofając się w stronę silnika tak długo macając co 5cm aż trafisz na miejsce gdzie jest 90stC?
      Wtedy trzeba się zastanowić dlaczego jest 90stC nie w tym miejscu co chcesz?
      Zamieszczone przez gbr Zobacz posta
      Dopiero jak włączę guzik od obiegu wewnątrz samochodu to wtedy faktycznie leci ciepłe, aż auto paruje.
      ogrzewasz kabinę nie temperaturą cieczy chłodzącej a powietrzem wydychanym z ust, ogrzewasz kabinę wydychanym powietrzem z płuc a te jest ciepłe, do tego wilgotne i parują szyby.
      Last edited by rambo7; 15-01-2019, 07:48. Powód: literówka
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Dave Gahan
        Dzięki

        rambo7
        Dzięki za cierpliwość, porady i za wytłumaczenie co i jak działa.

        Comment

        Working...
        X