Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

EM2 Wariuje temperatury wody ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • EM2 Wariuje temperatury wody ...

    Witam,
    wiem że temat na pewno jest gdzieś już roszony także od razu proszę o przekierowanie mnie ( jestem całkowicie nowym użytkownikiem) .
    Postaram się o powiedzieć w skrócie co i jak się dzieje.
    Samochód był na warsztacie, Panowie mechanicy nie widzą o co chodzi ( niezły warsztat). Samochód po przejechaniu + - 120 km zaczyna sie grzać i ochładzać jednocześnie. Wskazówka skacze góra doł (potrafi trzymać torchę ponad poł temp. czasem pod max i zbija do normalnego poziomu ) ... Płyn został wymieniony, wentylatory chodzą, korkiem płyn wybija ( korkiem od zbiorczka) , cały czas płyn dolewałem ale doszedłem do wniosku, że skoro w mieście nic sie nie dzieje to po co go dolewać bez sensu( 1200 km ponad przejechanych tempretaura anie razu nie skoczyła do góry, mimo ze do pracy stoje w Gdyni w korkach po 1h średnio w jedną i w drugą stron). Problem wraca zawsze i tylko na trasach jak z zegarkiem w reku 120 km.
    (przepraszam za bledy ale psize z telefonu i ciężko jest mi ogarnąć każde słowo).
    bagnet czysty, korek bez mleka, oleju nie ciągnie w ogóle (V - Tec), nie dymi ma moc.
    Moje wiadomości są dość chaotyczne ponieważ nie jestem żadnym mechanikiem. Dodatkowo gdy widzę wskazówkę na ponad połowie temp to panika.

    Honda Civic EM2 1,7 V-tec 125 km 2001r.

    Z góry dziękuje za pomoc.

    nie pomijamy Regulaminu przy rejestracji i witamy się w dziale powitań nie w dziale technicznym.
    Last edited by rambo7; 24-12-2017, 10:46. Powód: Regulamin pkt 2, 3.

  • #2
    Zamieszczone przez cinu123321 Zobacz posta
    (...)
    Samochód był na warsztacie, Panowie mechanicy nie widzą o co chodzi ( niezły warsztat).
    (...)
    Wskazówka skacze góra doł
    (...)
    korkiem płyn wybija ( korkiem od zbiorczka)
    Warsztat po zbóju.
    Zapowietrzony układ albo UPG

    Comment


    • #3
      Spróbuj najpierw z odpowietrzeniem, zostaw po jeździe ogrzewanie rozkręcone na max, sprawdzaj poziom płynu przed i po. U mnie dziwnie grzało czasem (nie wywalało co prawda płynu na silnik) i odpowietrzanie układu (który robi to sam, trzeba mu tylko "pomóc") załatwiło sprawę.
      Przykładowe tematy:
      Po raz już drugi zaobserwowałem poniższa sytuacje. Przed trasa sprawdzony stan płynów - płyn chłodniczy w zbiorniczku - praktycznie na kresce MAX. To jazda. Przejechałem 270km do rodziców na wieś i rano otwieram maskę a tam: 2452924530 Wszystko ochlapane płynem chłodniczym... Wstępne oględziny organoleptyczne wskazały ze najprawdopodobniej wywalało zbiorniczkiem wyrównawczym. Sprawdzam stan płynu, na pierwszy rzut oka zbiorniczek prawie suchy, otwieram korek od chłodnicy, płyn

      Witam.|Mam problem z ubywającym płynem w ukladzie chłodzenia ,chociaż poza tym że płynu jest malo(po wlaniu a zbiorniczek ponad litry dzisiaj pusto, w chłodnicy też zdecydowanie za mało)to jezdzi się zupełnie normalnie.Temperatura zawsze odpowiednia także w korkach wentylator załącz sie przy 96 stopniach węże bardzo miękkie.W zimie robione było płukanie układu ponieważ nagrzewnica słabo działała(grzała dobrze przy dodaniu gazu) ale płukanie nie dało to efektu.Auto jest z LPG spec od gazu

      Cześć, Panowie przeczytałem już dużo wątków na temat problemów z chłodzeniem, ale mój przypadek jest chyba troche inny niż wszystkie. Opiszę po kolei jak wygląda moja przygoda Civci 1.4, 3D, 90KM.: 1. Do tej pory było tak, samochód po postoju na zewnątrz przez noc, odpalam i jadę do pracy. Silnik dosyć sszyko się nagrzewa do optimum (nie cała połowa w skali), ale już nawiewy nie dają tak szybko ciepła. Wręcz powiedziałbym, że muszę go trpchę przegazować. Wniosek taki, ponieważ w zeszłym


      Sprawdź też tutaj: https://www.civicforum.pl/showthread...dzenia-silnika
      forumowa, zdalna diagnoza dość jednoznaczna.
      Last edited by szymv; 22-12-2017, 21:50.
      Moja VII gen

      Comment


      • #4
        Stawiam na zapowietrzenie układu.
        Civic VI - DEACTIVED, CIVIC VII D16V1 ES7 - ACTIVE, CIVIC VIII L13A7 FK1 - SOLD, TOYOTA COROLLA E182 - ACTIVE
        Tylko z Hanią dobrze się wiedzie....
        Ale o Hanie trzeba dbać
        Moje maleństwo: ES7

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez cinu123321 Zobacz posta
          od razu proszę o przekierowanie mnie ( jestem całkowicie nowym użytkownikiem) .
          Proszę bardzo: https://www.civicforum.pl/showthread...egulamin-Forum

          Comment


          • #6
            koledzy wiele podpowiedzieli, trzeba usiąść i poczytać tematy. O wahaniach temp silnika piszesz ok, a jak się to ma do ogrzewania w kabinie w danym momencie? tzn. nie piszesz nic na temat:
            - wskazówka temp. silnika pod czerwone pole - jak działa ogrzewanie? (zdaj sobie sprawę e skoro jest pod czerwone pole to do nawiewów sie nie dotkniesz bo będzie parzyć - 110-130stC - wieje tam wrzątkiem? - nie ? ..no to pytanie gdzie jest wrzątek? )
            - wskazówka temp. silnika opadła - pytanie to samo - jak działa ogrzewanie?
            - generalnie -> jeśli jest jakiekolwiek odstępstwo - jak działa ogrzewanie?
            Jak się naczytasz tematów będziesz wiedział co macać i co sprawdzać.

            Zamieszczone przez cinu123321 Zobacz posta
            doszedłem do wniosku, że skoro w mieście nic sie nie dzieje to po co go dolewać bez sensu
            złe wnioski, słusznie że dolewasz/dolewałeś.
            No i pierwsze co się nasuwa - dolewasz ... no to kto pije ten płyn????
            - masz wyciek i dostaje się powietrze do układu?
            - masz wypaloną upg i dostają się gazy do układu?
            no nie ma siły gdzieś to znika?
            - aż tyle tego płynu zb. wyrównawczym nie wywala ?
            a jak wywala płyn? - to gazy które powstają w układzie - skąd się borą?
            a jak powstają gazy w układzie chłodzenia to masz układ nieszczelny - jak nieszczelny to nie ma cyrkulacji jak nie ma cyrkulacji cieczy to się grzeje. Skoro temp silnika idzie w górę tzn że za termostatem w momencie wejścia temp na max. płyn sie nie przemieszcza a gotuje?
            - masz to samo w nagrzewnicy? - ogrzewanie też masz 130stC? za pewne nie - więc leci letnie powietrze.

            Nie piszesz jak długo masz taką sytuacje ale wychodzi na to że już wypaliłeś upg. No chyba że znajdziesz obejmę przegniłą z którą ucieka płyn?
            Kierownik Działu Diesla

            Comment

            Working...
            X