Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dziwna woń z nawiewu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dziwna woń z nawiewu

    Witam,

    Mam kilka objawów, które nie wiem czy łączą się w całość ale są trochę irytujące. Nie bardzo wiem gdzie zacząć szukanie przyczyny tego wszystkiego.
    1. Tak jak kilka osób w różnych wątkach pisało, u siebie też mam problem z parującymi szybami jak tylko spadnie kilka kropel deszczu.
    2. Na nawiewie innym niż zimne czuć dziwny zapach, coś jak stare przepocone skarpety. Nie czuć tego gdy używam klimatyzacji.
    3. Przy wyłączonym nawiewie (ustawiony na 0) dalej czuć powiew powietrza z kratek. Tak ma być? (przy zamkniętym obiegu nie ma tego)

    O ile s pkt 1. mógłbym walczyć odtłuszczeniem szyb, ewentualnie użyciem jakichś preparatów do zapobiegania parowania to z tym smrodem z nawiewu nie wiem jak sobie poradzić. Problem występował na starym filtrze kabinowym, na nowym też jest problem.

    Teraz pytanie gdzie zacząć szukać przyczyny tego stanu rzeczy? Jak sobie z tym poradzić?

  • #2
    Kolego 2 razy na wiosnę i na jesień wymyj samochód wewnątrz odkurz dokładnie, zastosuj ozonowanie kabiny+wymiana filtra kabinowego i będzie po problemie, śmierdzi po prostu grzybem trzeba go ubić.
    Auta skonstruowane już z klimą będą parowały bez klimy tak to już jest, nie ma siły na to.
    Sprawdź jeszcze na silniku czy nie masz jakiegoś upieczonego zwierzątka, u mnie był problem takiego zapachu okazało się, że szczur się upiekł na silniku, po wydobyciu gryzonia i przetarciu szmatką problem ustąpił.
    4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
    Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
    https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez Savvv Zobacz posta
      Przy wyłączonym nawiewie (ustawiony na 0) dalej czuć powiew powietrza z kratek. Tak ma być?
      tak ma być. to naturalny ciąg wyczuwalny podczas jazdy. W Nowszych samochodach tego nie ma bo jest zbyt wiele kolektorów powietrza i w zasadzie zawsze trzeba załączyć jakiś bieg wentylatora.
      Reszta jak pisze rat4.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Dzięki za informacje, w takim razie trzeba się brać za czyszczenie.

        Comment

        Working...
        X