Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

zatkany zawór rozprężny ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • zatkany zawór rozprężny ?

    Tak jak w temacie gdzie cos takiego jak zawor rozprezny jest w EP2 ?? Bo klima po naładowaniu i zrobieniu wyciekow po 15 min przestała chłodzić sprężarka działała i wszystko ale powietrze nie leciało ? mechanik pow ze to pewnie zawor blokuje ?

  • #3
    Wiec jest to gdzies po lewej stronie kolo chłodnicy jak dobrze rozumiem ten rysunek ?? czyli to jest kolo parownika ? i jak sie do tego zabrac zeby to wyjąc ?
    Last edited by mario86; 21-07-2016, 19:28.

    Comment


    • #4

      Tu masz drugą stronę grodzi. Z rysunku wynika ze element 5 jest przykręcony do zaworu.
      Dobrze bym się temu poprzygladał bo jak odkręcisz ten łącznik,to pewnie wyjmiesz i zawór.
      EDIT: nie wykrecaj do końcaśruby 28,bo flansza 17 wleci do środka.
      Last edited by m26; 21-07-2016, 20:13.

      Comment


      • #5
        Icienko to widzę :/ w innych samochodach mozna sie dostac od silnika a tu dziwne strasznie
        Last edited by mario86; 22-07-2016, 07:01.

        Comment


        • #6
          Nie bardzo wiem gdzie ten zawór jest gdzie go szukać rysunek rysunkiem :/ gdzieś koło grodzi ?

          Comment


          • #7
            Odkręcisz łącznik,wyjmiesz gumy i masz dojście do zaworu.Co jest nie jasne jeszcze?

            Comment


            • #8
              Zamieszczone przez mario86 Zobacz posta
              mechanik pow ze to pewnie zawor blokuje ?
              on ma blokadę umysłu chyba ..., jak to zdiagnozował? co on jasnowidz? daj pokój...

              a nie jest tak że maszyna od klimy nie powinna wyczuć że coś jest nie tak?
              Zamieszczone przez mario86 Zobacz posta
              Bo klima po naładowaniu i zrobieniu wyciekow po 15 min przestała chłodzić sprężarka działała (...)
              to nie kapuje, jak naładowana to jak to zrobił? skoro zawór zatkany? nie ma szans na naładowanie!!
              Chyba że naładował tylko ten odcinek do zaworu.
              a jak naładował odcinek do zaworu to ile wziął kasy? jak za naładowanie całego układu ?
              jakąś amatorką tu leci...
              Ile uzupełnił czynnika?
              lub inaczej ...maszyna wie ile brakuje czynnika to uzupełni ale wcześniej tworzy próżnię w ukłądzie i później wypełnia układ czynnikiem czyli powinno wejśc 550gram ...pytanie czy tyle weszło do układu?
              jak nie weszło tyle do układu to masz 40% czynnika jeśli tylko w połowie naładowana klima. Czyli wystartowała z czynnikiem i po chwili dupa ... ciepło. normalne.
              Moim zdaniem musisz pojechać do kogoś kto się zna a nie tylko ładuje układy. Chodzi o kogoś kto ma pojęcie o działaniu klimy o to pytaj a nie o to czy cena dobra lub czy ma maszynę.
              Wielu dziś ma maszynę ale kompletnie nie wie na jakiej zasadzie działa.
              Po co wymieniać zawór jak jest to niepewna diagnoza.
              Moim zdaniem poszukaj zakładu który zna się na tej robocie.
              Aby samemu być pewnym to pomacaj węże gumowe od klimy te grube od sprężarki i tak. Na wyłączonej klimie takiego węża gumowego nie ściśniesz ma być twardy jak deska. Masz parę w dłoni to kciukami naciś ile masz pary w dłoniach - wąż nie ma prawa się ugiąć nawet na 2mm !!! nie ma prawa ! twardy ma być jak deska. Jeśli tak nie jest to po prostu nie masz ciśnienia w układzie lub ciśnienie jest nieprawidłowe.

              Ostatni mój przypadek, facet nabija klime i twierdzi że wszystko ok, ale nie włączała mu się sprężarka ale twierdzi że nabił układ bo maszynę podłączył itd, i skasował mi koleżankę na 80zł ... zrypke dostał za taką robotę, bo gówno a nie nabił. Okazało się że węże miękkie a winny przekaźnik Omron który nie załączał sprężarki. Więc nabił 100gr czynnika i "zadowolony" nabił 1 węża a reszta pusta.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #9
                Bo czynnika się nie dobija...

                Comment


                • #10
                  Ona z rok była popsuta a że sprzedaje chciałem zrobić więc oddałem do warsztatu oringi wymienił ...Twierdził że naladowal cała 16 atmosfer i chodziła normalnie leciało zimno i po 15 min jeb silnik spad z obrotów swiatla zgasły kontrolki się pokazały itd i zaraz wróciło do normy. Ale klima przestała chłodzić węże i ito sprawdzał że były twarde i chodziło wszytko lecz nie leciało zimne powietrze
                  Last edited by mario86; 22-07-2016, 09:30.

                  Comment


                  • #11
                    rok czasu jak była pusta to ona skorodowała od wewnątrz, tak kończy większość sprężarek jak się zapuści układ a uruchomi jak nową. Czyli co mogło spowodować że aż zgasł silnik zaświeciły sie kontrolki itd? zatarła sie sprężarka? No jakiś opór musiał powstać. Potem wszystko wróciło do "normy" czyli silnik odpala ale sprzęgło sprężarki nie pracuje czyli A/C przestała chłodzić bo sprężarka nie prasuje.
                    Fachowiec nie potrafi tego stwierdzić? jak sprężarka nie pracuje - to chłodzenia nie będzie mimo wciśniętego przycisku A/C.
                    Możliwe że układ przeciążeniowy zadziałał i spalił sie tylko bezpiecznik lub przekaźnik sprężarki, od tego bym zaczął, ale dziwię się że Cię wypuścili, ot, tak z tego warsztatu.
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #12
                      Mówił że sprężarka działała dalej itd tylko że niby ten zawór nie puszcza zimnego powietrza bo się zablokował

                      Comment


                      • #13
                        nie klei się to kupy, bredzi. on tego nie wie, on gdyba. Podjedź do kogoś innego, ale kumatego. Nic nie mów że byłeś robiłeś itd. po prostu hasłowo "nie chłodzi" i tyle.
                        Jak nosisz sie z zamiarem odsprzedania to lepiej to naprawić, bo na dzień doby będziesz musiał spuścić z 500zł bo każdy powie - sprężarka nie działa a to koszty.
                        Last edited by rambo7; 22-07-2016, 09:50.
                        Kierownik Działu Diesla

                        Comment


                        • #14
                          Dobrze że mnie tylko za sprawdzenie szczelności i oringi policzył to jakiś plus robienia u kolegi w warsztacie ... I chyba dam gdzie indziej choć ufam koledze ktory stwierdził że zawór ale tyle się na czytałem że już sam nie wiem

                          Comment


                          • #15
                            jak on to oczami stwierdził to on też nie wie , takie to robienie u kolegi bywa. Pamiętaj że jak zrobisz to dobrze to odrobisz na sprzedaży, szczególnie teraz jak jest lato, a jak to będzie rzeźba to i tak będziesz musiał obniżyć cene. Pierwsze co będzie sprawdzone przez potencjalnego klienta to czy chodzi A/C a reszta może sie nawet gibać .
                            Ja tak kupowałem od niemca, była dziurawy skraplacz klimy wiedział ile to kosztuje jaka cena naprawy, ja kupiłem mimo to ale o 2000zł taniej a skraplacz nówkę kupiłem za 360zł a wymieniłem sobie sam.
                            Kierownik Działu Diesla

                            Comment

                            Working...
                            X