Witam wszystkich.
Mam konkretne (może trochę głupie) pytanie do użytkowników Hondy Civic VII po lifcie. Właśnie odebrałem swoje auto z ASO. Byłem tam m.in pozmieniać popalone żarówki w konsoli środkowej pod pokrętłami i przyciskami (klimy, grzania szyby i obiegu zamkniętego). Zdecydowałem się za to słono zapłacić w ASO bo aktualnie nie miałem warunków ani możliwości żeby zrobić to samemu, a od kilku miesięcy wkurzała mnie ciemność na konsoli. No ale w sumie ja nie o tym
Przy odbiorze auta postanowiłem sprawdzić czy dobrze wszystko poskładali i czy wszystkie przyciski i pokrętła działają. I teraz dochodzimy do meritum. Kiedy ustawiam pokrętło kierunku nawiewu w odpowiedni pozycje to wszystko działa i prawidłowo zmienia się kierunek powietrza (na szybę, na nogi, na twarz, itd). Zastanowiło mnie jednak to i totalnie zgłupiałem, że w każdej z ustawianych pozycji powietrze leci (takim samym silnym strumieniem) również z kratek bocznych (tych przy lusterkach). Innymi słowy obojętnie którą pozycję pokrętła wybiorę to powietrze i tak zawsze leci dodatkowo bocznymi kratkami i przepływ nie jest odcinany. Boczne kratki mają osobne kółko otwierające lub zamykające dopływ powietrza dlatego może tak jest, że powietrze leci z nich zawsze. Po prostu nie kojarzę bo nie zwróciłem uwagi na to jak było przed oddaniem auta do ASO.
Siedzę nad instrukcją która podpowiada, że chyba nie powinno być przepływu powietrza bocznymi kratkami jeśli np. ustawię wiatr tylko na nogi?
20150911_184641.jpg
Nie pamiętam czy tak było zawsze czy coś schrzanili przy wymianie żarówek i jakaś klapka albo linka nie odcina powietrza z bocznych kratek. Dlatego proszę o pomoc. Czy ktoś w swojej Hondzie mógłby sprawdzić jak zachowują się boczne kratki podczas zmiany pozycji pokrętła kierunku nawiewu?
Pozdrawiam.
Mam konkretne (może trochę głupie) pytanie do użytkowników Hondy Civic VII po lifcie. Właśnie odebrałem swoje auto z ASO. Byłem tam m.in pozmieniać popalone żarówki w konsoli środkowej pod pokrętłami i przyciskami (klimy, grzania szyby i obiegu zamkniętego). Zdecydowałem się za to słono zapłacić w ASO bo aktualnie nie miałem warunków ani możliwości żeby zrobić to samemu, a od kilku miesięcy wkurzała mnie ciemność na konsoli. No ale w sumie ja nie o tym

Przy odbiorze auta postanowiłem sprawdzić czy dobrze wszystko poskładali i czy wszystkie przyciski i pokrętła działają. I teraz dochodzimy do meritum. Kiedy ustawiam pokrętło kierunku nawiewu w odpowiedni pozycje to wszystko działa i prawidłowo zmienia się kierunek powietrza (na szybę, na nogi, na twarz, itd). Zastanowiło mnie jednak to i totalnie zgłupiałem, że w każdej z ustawianych pozycji powietrze leci (takim samym silnym strumieniem) również z kratek bocznych (tych przy lusterkach). Innymi słowy obojętnie którą pozycję pokrętła wybiorę to powietrze i tak zawsze leci dodatkowo bocznymi kratkami i przepływ nie jest odcinany. Boczne kratki mają osobne kółko otwierające lub zamykające dopływ powietrza dlatego może tak jest, że powietrze leci z nich zawsze. Po prostu nie kojarzę bo nie zwróciłem uwagi na to jak było przed oddaniem auta do ASO.
Siedzę nad instrukcją która podpowiada, że chyba nie powinno być przepływu powietrza bocznymi kratkami jeśli np. ustawię wiatr tylko na nogi?
20150911_184641.jpg
Nie pamiętam czy tak było zawsze czy coś schrzanili przy wymianie żarówek i jakaś klapka albo linka nie odcina powietrza z bocznych kratek. Dlatego proszę o pomoc. Czy ktoś w swojej Hondzie mógłby sprawdzić jak zachowują się boczne kratki podczas zmiany pozycji pokrętła kierunku nawiewu?
Pozdrawiam.
Comment