Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

poszukiwany nr katalogowy spinki mocującej linkę pokrętła ciepło -zimno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • poszukiwany nr katalogowy spinki mocującej linkę pokrętła ciepło -zimno

    dysponuje ktoś numerem katalogowym spinki za pomocą której przymocowana jest linka od pokrętła zimno-ciepło?

    zdjęcie poglądowe:

  • #2
    Nie podales dokladnie jakie auto masz, ale moze ten schemat Ci pomoze.
    LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
    sigpic

    Moja była Hanula... niestety ;(

    Comment


    • #3
      civic vii ep4

      Comment


      • #4
        Nie wiem czy to nie występuje czasem tylko z zespołem nagrzewnicy? Z pewnością dowiesz się tego w ASO. Jeśli tylko z zespołem to pozostaje ci Allegro. Pewnie Ci wypada, lub zgubiłeś.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez emde Zobacz posta
          dysponuje ktoś numerem katalogowym spinki za pomocą której przymocowana jest linka od pokrętła zimno-ciepło?

          zdjęcie poglądowe:
          Poszukaj na tej stronce -> https://www.spinkisamochodowe.pl/#

          Comment


          • #6
            NR KATALOGOWY spinki to chyba tylko w ASO.
            kilka informacji dot. montażu i regulacji.
            Regulacja linki zaworu ogrzewania (Wersja 4-drzwiowa, 5-drzwiowa KE)
            1. Pod pokrywą silnika rozpiąć obejmę (A) i odłączyć linkę (B) zaworu ogrzewania od dźwigni zaworu ogrzewania (C).
            Schemat - 2,

            2. Pod deską rozdzielczą wyjąć pancerz linki zaworu ogrzewania z obejmy (A) i odłączyć linkę zaworu ogrzewania (B) od dźwigni (C) regulacji mieszania powietrza.
            Schemat - 1.

            3. Przy włączonym zapłonie ustawić pokrętło regulacji temperatury na „Max Cool” (maksymalne chłodzenie).

            4. Podłączyć linkę (B) zaworu ogrzewania do dźwigni (C) regulacji mieszania powietrza w sposób pokazany powyżej. Przytrzymać koniec pancerza linki na ograniczniku (D), następnie zatrzasnąć pancerz w obejmie (A).

            5. Pod pokrywą silnika przekręcić dźwignię zaworu ogrzewania (C) w położenie całkowicie zamknięte, jak pokazano na rysunku, i przytrzymać ją. Podłączyć linkę (B) zaworu ogrzewania do dźwigni zaworu ogrzewania i delikatnie pociągnąć pancerz linki, aby zlikwidować luz linki, następnie zamontować pancerz w obejmie (A).
            Schemat - 3.

            Zdjęcia nr 4 i 5 przedstawiają omawiane spinki.
            Załączone pliki
            Last edited by rambo7; 16-12-2010, 13:28.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Naprawa panelu regulacji ogrzewania

              A: POKRĘTŁA
              B: PRZEŁĄCZNIK WENTYLATORA OGRZEWANIA
              C: ŻARÓWKI
              D: LINKA REGULACJI MIESZANIA POWIETRZA
              E: LINKA REGULACJI KIERUNKU NAWIEWU
              Schemat 1.

              Wymiana linek regulacji kierunku nawiewu i mieszania powietrza
              1. Podczas montowania linki regulacji mieszania powietrza ustawić pokrętło regulacji temperatury na „Max Cool” (maksymalne chłodzenie). Podczas montowania linki regulacji kierunku nawiewu ustawić pokrętło regulacji kierunku nawiewu na nawiew czołowy.

              2. Podłączyć linkę regulacji (A) do dźwigni regulacji (B) tak, jak pokazano na rysunku.
              Schemat 2.

              3. Wyregulować długość linki wewnętrznej (A) i pancerz linki (B) po stronie modułu ogrzewania na 28 ± 0,3 mm tak, jak pokazano na rysunku.
              Schemat 3.

              4. Zachować długość linki regulacji ustawioną w punkcie 3, trzymać linkę regulacji za pomocą obejmy linki.
              Załączone pliki
              Kierownik Działu Diesla

              Comment

              Working...
              X