Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wyciek plynu chłodniczego

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wyciek plynu chłodniczego

    Witam
    Dzis cos mnie tknelo i rano sprawdzilem poziom plynu w chlodnicy i o zgrozo dolalem az pol litra, a w sobote all bylo oki. Plamy poda autem nie ma, olej czysty. Zauwazyklem ze jest wilgotny jedno z ramion od wentylatora chlodnicy i scieka po nim na oslone pod zderzakiem. Jest to dokladnie pod zbiornikiem wyrownawczym. Co ciekawsze auto stalo 2 dni sobote i niedziele i wczoraj stan byl oki. Wczoraj zrobilem 500 km i az taki ubytek. Zadnego podejrzanego dymienia z ruruy nie mam. NIeliczac poranka ale to normalne duzo wilgoci i tworzy sie para wodna. A jeszcze smieszniejsze ze dolalem te brakujeace pol litra. To w wyrownawczym poziom podniosl sie do praktycznie korka. I to mnie dziwi w wyrownawczym jest zdecydowanie ponad max, a w chlodnucy bylo widac zebra . Jakies sugeste, no poza jedna oczywista wymiana chlodnicy, ale to ostatecznosc


    Hmm tak sobie pomyslalem, a moze to wina korka tzn brak podcisnienie i nie pobiera z wyrownawczego plyny i jak "znika" z chlodnicy nie ma odpowiedniego cisnieniaaby pobrac go z wyrownawczego to by wtedy tlumaczylo braki w chlodnicy a przesadny poziom w wyrownawczym.

  • #3
    Honda Cyvic CDTI - mam równiez wyciek płynu chłodniczego, szukam warsztatu w okolicy miast Płock Kutno Warszawa Łodż , który mi przeprowadzi badanie na zawartośc dwutlenku węgla w układzie chłodzenia.

    Comment


    • #4
      Honda chodzen piaseczno kolo warszawa robi pomiar co2 w ukladzie

      Comment


      • #5
        Korek już wymieniłem na początku, wymieniłem też chłodnice, było to wiosną. wszędzie czysto. po 10 miesiącach z ubywającym płynem, zdecydowalem sie zajrzeć pod uszczelkę i czekam na wynik.

        Comment


        • #6
          Nio to daj znac co i jak. Ja mialem problem podobny ale dzialo sie to w lato. Wyrzucała nadmiar plynu do zbiorniczka a uklad robil sie pustawy. Dolewalem płynu i to samo. Postanowilem dobrze odpowietrzyc układ. Na dzien dzisiejszy spokoj. Zassysa i oddaje nadmiar do zbiorniczka. Czeka mnie rozrzad wiec zrobie pomiar CO2 w ukladzie i dam znac.

          Comment


          • #7
            W moim przypadku jest to mikropeknięcie głowicy.Tak to wygląda. Na pierwszym sylindrze po odkreceniu świecy żarowej był nalot biłały nalot. Oznaczało to, że jest wyciek do tego cylindra. Nastąpiła wymiana uszczeliki, test głowicy potwierdził nieszczelność.
            Na tym etapie rozglądam się za nową głowicą.

            Comment


            • #8
              No to przykrosc ja mam 1,6 16 v vtec. Jak jestes z okolic wawy moge podpowiedziec gdzie maja czesci i wmiare tanio

              Comment


              • #9
                Może nie z okolic Warszawy, ale nie daleko, będe wdzieczny za pomoc - części zawsze są potrzebne moze mają głowice.

                Comment


                • #10
                  Na wale miedzyszyńskim warszawa moge ci podac tel 503816986

                  Comment


                  • #11
                    wielkie dzięki.

                    Comment


                    • #12
                      Nie ma za co. Jak by co pomoge. wystarczy napisac

                      Comment


                      • #13
                        W moim przypadku, konieczna był wymiana silnika. Silnik miał mikropęknięcie w dolnej części tulei cylindrowej. Stąd nie było w żadnym miejscu mieszania się płynu z olejem, a płyn przedostawał się do wydechu. Znalazłem firmę, która sprowadziła silnik z Włoch, oraz zakład w Krakowie, ktory przeprowadził wymiane silnika. Wbrew pozorom temat nie jest prosty, gdyż silnik trzeba połączyć bardzo dużą ilością kostek. Mimo, że mieszkam w Polsce Centralnej nie ząłuję wyprawy, dwa dni i temat był załatwiony. Jeżeli ktoś zechce, to chetnie dam namiary, gdyz części dostarczane przez tę firmę sa dobrej jakości, a montaż również dokładny i staranny.

                        Comment

                        Working...
                        X