Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Podłużnica mocno skrodowana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Podłużnica mocno skrodowana

    Witam serdecznie.
    Mam VII 2004 po lifcie. Kupiłem w 2009 i wszystko fajnie. Ale chciałem konserwacje podwozia wykonać i niestety pod autkiem podłużnica wyglada jak na zdjęciu.
    Warte zachodu? Da radę zrobić? Jaki koszt może być?
    Załączone pliki

  • #2
    Najpierw trzeba to oczyścić żeby stwierdzić czy istnieje możliwość odbudowy podłużnicy, jeśli nie jest cała przegnita wycina się skorodowane elementy i wstawia nowe.
    Nikt ze zdjęcia nie wyceni Ci tej roboty, dopiero po oczyszczeniu można cokolwiek ocenić. Podjedź do kogoś ogarniętego w okolicy kto zajmuje się takimi rzeczami i spytaj.
    Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

    Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
    sigpic

    Comment


    • #3
      Wypadły zaślepki i sól, błoto leciało do środka i żarło. Niestety ale trzeba minimum raz w roku sprawdzać podwozie i te zaślepki przyklejać.

      Comment


      • #4
        Blacharz to ogarnie, tylko kwestia tego, czy będzie do czego spawać.. trzeba wszystko zedrzeć do gołej blachy i wtedy będzie wiadomo.
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • #5
          I od 2009 nie zaglądałeś pod spód samochodu ? To nie zrobiło się w jedną zimę

          Comment


          • #6
            Raz była na konserwacji.
            Mechanika odwiedza na wymiany tematów eksploatacyjnych. 2 lata temu miska olejowa miała pęcherz i wymienialiśmy.
            W tym roku byłem i robiłem min. Rozrząd i mechanik mi zwrócił uwagę. Październik wyglądało takEF324B91-CDCE-4910-8AE5-826CD7890E15.jpg
            Postanowiłem się tym zająć, miesiąc i już mamy dziurę. Czekam na opinie blacharza i co dalej z tym fantem zrobić. Przesiadkę na Civic X chciałem zrobić za rok, ale zobaczymy co tu wyjdzie.

            Comment


            • #7
              Blacharza mówi ze do ogarnięcia, ale trzeba cały środek wymontować- roboty na 3-4 dni i 2k muszę liczyć.

              Comment


              • #8
                Na tym etapie to jeszcze spokojnie to zrobisz. Dziwne, że podłużnica tak zgniła, a progi jeszcze całkiem dobre.
                Mam wrażenie, że poliftowe wersje mają dużo większy problem z korozją, niż te starsze.

                Comment


                • #9
                  Konserwowałem już podwozie. Może dlatego całe.
                  Teoria zaślepki brzmi sensownie, gniło od środka i nie było widoczne, teraz wysypało na druga stronę.

                  Comment

                  Working...
                  X