Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Tajemniczy przycisk.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tajemniczy przycisk.

    Witam,

    Ma ktoś może pojęcie do czego służy czerwony włącznik? IMG_20180414_200327_BURST1.jpg się

  • #2
    Nie masz spryskiwaczy reflektorów? Może ktoś odłączył, bo za dużo płynu szło. Musisz po kabelkach dojść gdzie to jest podłączone.
    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

    Comment


    • #3
      Raczej nie jest to fabryczny przycisk. Stawiam, że odpowiada on pewnie za jakiś alarm.

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
        Nie masz spryskiwaczy reflektorów? Może ktoś odłączył, bo za dużo płynu szło. Musisz po kabelkach dojść gdzie to jest podłączone.
        Nie mam spryskiwaczy reflektorów.

        Raczej nie jest to fabryczny przycisk. Stawiam, że odpowiada on pewnie za jakiś alarm.
        Być może, ale alarm nie działa. Jak rozbierałem lewy boczek to widziałem mały kabelek, który nie był do niczego podłączony, ale niby jak miałby być pociągnięty do tego włącznika...

        Comment


        • #5
          a może to dopalacz nitro? ... jak go załączysz, to co się dzieje?
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
            a może to dopalacz nitro? ... jak go załączysz, to co się dzieje?
            Wgniata w fotel i dostaje niebywałej mocy

            A tak serio to kompletnie nic.

            Comment


            • #7
              to jest ewidentne rzemiosło poprzednika. Zgadywać tylko można. Sprawa jest prosta, jak pisali poprzednicy, ktoś to zamontował i jak by zdemontował będzie dziura, więc tak to zostawił.
              Chcesz wiedzieć do czego to jest? No to zakasaj rękawy, wymontuj osłony od spadu, zobacz ile kabli wychodzi z tego załącznika i lecisz po drutach cm, po cm, tak długo i cierpliwie aż dotrzesz do miejsca gdzie to leci, i wszystko będzie jasne.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                Rambo nie nabijaj się,pytanie to prowokacja ,przypomnienie o zaległościach
                pol_pl_Ekspres-przelewowy-Severin-KA5828-2-dzbanki-800W-944_1.jpg
                Last edited by m26; 16-04-2018, 09:39.

                Comment


                • #9
                  Trochę odświeżę temat. Wyczytałem na grupie jednego z portali społecznościowych, że w dieslu może być to dodatkowe grzanie świec lub podgrzewacz paliwa, ale w 2005r. występował fabrycznie?

                  Comment


                  • #10
                    ale to w dieslu niemieckim , czemu tego nie sprawdzisz, tylko gdybasz ?
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #11
                      Masz świece szybkiego grzania ,to nie Robur czy 50-cio letni Mercedes z agrafkami. Nikt takich rzeczy nie zakłada bo te świece się po prostu spalą,a jeśli już to przycisk samo odbijający z odpowiedniej wielkości zworą.Taki pstryczek nie zamknie obwodu żarówki a co dopiero świec,po pierwszym włączeniu mialbyś pożar.Podgrzewacz do paliwa też by na tym nie pochodził ,a gdyby nawet miał przekaźnik,to pomyśl sam czy ktoś zdrowo myślący,zaopatrujący urządzenie w dodatkową zworę,założył by na koniec taki badziew?
                      Rambo podał Ci jedyny normalny sposób na sprawdzenie tego,wystarczy zgiąć plecy.

                      Comment


                      • #12
                        dokładnie, tu nie chodzi o grzebanie bo spodziewam się że to atrapa, coś było ale już wycięte, chodzi tylko o zgięcie... pleców .
                        Kierownik Działu Diesla

                        Comment


                        • #13
                          IMG_20180424_165804.jpgIMG_20180424_165848.jpg

                          Idą z tego 4 kabelki. Jeden idzie pod nawiewem od strony kierowcy, drugi jak widać na zdjęciu, przykrecony również po stronie kierowcy. Kolejne dwa kabelki idą pod "nogami" pasażera - zaznaczone strzałkami - ale głębiej nie wiem jak się dostać.

                          Comment


                          • #14
                            Istotne jest do czego idą,bo kabelki jak każde inne z wyglądu
                            Trzeba chociaż za jednym podążyć.

                            Comment


                            • #15
                              Zamieszczone przez Szpako Zobacz posta
                              ale głębiej nie wiem jak się dostać.
                              to nie jest fabryczna instalacja, ktoś to tam wsadził, to nie Prom kosmiczny Atlantis że nie wiadomo za co się zabrać, spokojnie przyjrzyj się okolicy (zrobiłeś już 50% roboty!! i widzę że poszło gładko) jeśli trzeba to odegnij wykładzinę - potem ją założysz, lub palcami wyczujesz gdzie lecą kalbel, podążaj i musisz przewidzieć gdzie one mogą wylecieć, więc odginasz wykładzinę w okolicy w której się spodziewasz tych kabli, ktoś to wsadził - wiec da się to sprawdzić, wykładzina nie psuje auta jak jej kawał odegniesz, nie jest to coś nad czym się spuszczamy.
                              Kierownik Działu Diesla

                              Comment

                              Working...
                              X