Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kluczyk zacina się wkladka drzwi i w stacyjce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kluczyk zacina się wkladka drzwi i w stacyjce

    Witam, jakies pol roku temu mialem problemy z zacinajacymi sie drzwiami i z stacyjka. Po wlozeniu kluczyka jedna i druga zacinala sie. Potraktowalem oba z wd40 i byl spokój. Teraz wd nie pomaga????. Czy przy wymianie kluczyka/zamka/stacyjki potrzebne jest jakies programowanie od immobilisera? Hania 1,6 2004 HB

  • #2
    Zamieszczone przez grubens Zobacz posta
    Czy przy wymianie kluczyka/zamka/stacyjki potrzebne jest jakies programowanie od immobilisera? Hania 1,6 2004 HB
    Tak jest potrzebne,ale można to obejść.
    Jeden sposób to klonowanie transpondera w nowym kluczu,a drugi to (jak się nie boisz kradzieży) włożenie starego klucza w pętlę immo i odpalanie "pustym" kluczykiem,dopiłowanym jedynie pod wzór żeby przekręcić stacyjką.

    Comment


    • #3
      Jest kategoryczny zakaz pisania w tytule tematu słów "pomocy" i "problem", w dziale technicznym to są same problemy innych nie ma. Temat zmieniam.

      jak się operuje kluczem co dziennie w zamku i w stacyjce to on się w końcu wytrze, nie lepiej otwierać z pilota drzwi?
      Poszedłbym w rozwiązanie takie: wydłubałbym transponder z klucza i wsadził do obudowy typu scyzoryk i nowy grot dał wyżłobić.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Przepraszam. Fakt, od 4 lat otwieram drzwi kluczykiem bo byl popsuty centralny. Stacyjka chyba zaciela sie na amen bo dzis nie moge wyciagnac kluczyka z niej☹️
        znalazlem takie cos:

        czy z oryginalnych kluczykow jak te pestki wyciagne i wloze w te z oferty bedzie git? i jak wymienie wklady oczywiscie.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez grubens Zobacz posta
          czy z oryginalnych kluczykow jak te pestki wyciagne i wloze w te z oferty bedzie git? i jak wymienie wklady oczywiscie.
          Bez problemu,o ile uda się je włożyć do nowych kluczy.

          Jak zdejmiesz obudowę stacyjki to zobaczysz na stacyjce taka plastikową tuleję.
          To jest antena która wytwarza pole i czeka na reakcję o odpowiedniej częstotliwości ze strony transpondera.
          Obojetne jest zatem w jaki sposób umieścisz go w tej pętli.
          Nie ważne czy włożysz go z oryginalnym kluczem,dorabianym czy nawet zdejmiesz pętlę i umieścisz w niej sam transponder (albo z kluczem) na stałe .
          Liczy się jedynie to żeby krypton znalazł się w antenie.
          Last edited by m26; 03-09-2021, 20:10.

          Comment


          • #6
            Po co strzelać z armaty do muchy. Trzeba wyjąć wkład zamka i stacyjki i dać do regeneracji. Klucz się wytarł i piny nie ustawiają się tak jak trzeba. Można też zrobić to samemu, potrzeba tylko zestaw z aliexpress
            Tak się to robi:



            Przykładowy zestaw.


            Po taniości można wyjąć wkładki i przyszlifować dremelem, ale to już januszostwo.
            Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
            Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

            Comment


            • #7
              Jest tylko warunek,że nie jest wytarty klucz a zapadki,ale to i tak chyba najlepsza opcja.
              Zamieszczone przez grubens Zobacz posta
              Przepraszam. Fakt, od 4 lat otwieram drzwi kluczykiem bo byl popsuty centralny.
              Tu może być właśnie problem bo od stacyjki klucz sie tak nie niszczy,ale od zamków w drzwiach padają jak muchy.
              Myjki ciśnieniowe wypłukują smar bo ciśnienie otwiera sobie klapkę i po kilku latach klucz jest zniszczony.
              Nieraz więc nawet po złożeniu na nowych zapadkach dobrze jest posunąć się do "januszostwa" i wyrównać zapadki.

              Comment

              Working...
              X