Witam, jakies pol roku temu mialem problemy z zacinajacymi sie drzwiami i z stacyjka. Po wlozeniu kluczyka jedna i druga zacinala sie. Potraktowalem oba z wd40 i byl spokój. Teraz wd nie pomaga????. Czy przy wymianie kluczyka/zamka/stacyjki potrzebne jest jakies programowanie od immobilisera? Hania 1,6 2004 HB
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Kluczyk zacina się wkladka drzwi i w stacyjce
Collapse
X
-
Zamieszczone przez grubens Zobacz postaCzy przy wymianie kluczyka/zamka/stacyjki potrzebne jest jakies programowanie od immobilisera? Hania 1,6 2004 HB
Jeden sposób to klonowanie transpondera w nowym kluczu,a drugi to (jak się nie boisz kradzieży) włożenie starego klucza w pętlę immo i odpalanie "pustym" kluczykiem,dopiłowanym jedynie pod wzór żeby przekręcić stacyjką.
-
Jest kategoryczny zakaz pisania w tytule tematu słów "pomocy" i "problem", w dziale technicznym to są same problemy innych nie ma. Temat zmieniam.
jak się operuje kluczem co dziennie w zamku i w stacyjce to on się w końcu wytrze, nie lepiej otwierać z pilota drzwi?
Poszedłbym w rozwiązanie takie: wydłubałbym transponder z klucza i wsadził do obudowy typu scyzoryk i nowy grot dał wyżłobić.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Przepraszam. Fakt, od 4 lat otwieram drzwi kluczykiem bo byl popsuty centralny. Stacyjka chyba zaciela sie na amen bo dzis nie moge wyciagnac kluczyka z niej☹️
znalazlem takie cos:
czy z oryginalnych kluczykow jak te pestki wyciagne i wloze w te z oferty bedzie git? i jak wymienie wklady oczywiscie.
Comment
-
Zamieszczone przez grubens Zobacz postaczy z oryginalnych kluczykow jak te pestki wyciagne i wloze w te z oferty bedzie git? i jak wymienie wklady oczywiscie.
Jak zdejmiesz obudowę stacyjki to zobaczysz na stacyjce taka plastikową tuleję.
To jest antena która wytwarza pole i czeka na reakcję o odpowiedniej częstotliwości ze strony transpondera.
Obojetne jest zatem w jaki sposób umieścisz go w tej pętli.
Nie ważne czy włożysz go z oryginalnym kluczem,dorabianym czy nawet zdejmiesz pętlę i umieścisz w niej sam transponder (albo z kluczem) na stałe .
Liczy się jedynie to żeby krypton znalazł się w antenie.Last edited by m26; 03-09-2021, 20:10.
Comment
-
Po co strzelać z armaty do muchy. Trzeba wyjąć wkład zamka i stacyjki i dać do regeneracji. Klucz się wytarł i piny nie ustawiają się tak jak trzeba. Można też zrobić to samemu, potrzeba tylko zestaw z aliexpress
Tak się to robi:
Przykładowy zestaw.
Po taniości można wyjąć wkładki i przyszlifować dremelem, ale to już januszostwo.Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.
Comment
-
Jest tylko warunek,że nie jest wytarty klucz a zapadki,ale to i tak chyba najlepsza opcja.
Zamieszczone przez grubens Zobacz postaPrzepraszam. Fakt, od 4 lat otwieram drzwi kluczykiem bo byl popsuty centralny.
Myjki ciśnieniowe wypłukują smar bo ciśnienie otwiera sobie klapkę i po kilku latach klucz jest zniszczony.
Nieraz więc nawet po złożeniu na nowych zapadkach dobrze jest posunąć się do "januszostwa" i wyrównać zapadki.
Comment
Comment