Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Odcięcie prądu i cisza przy próbie odpalenia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez rob1_s Zobacz posta
    Czy zamki w drzwiach też wymieniałeś
    Tak, zapomniałem wspomnieć o tym :-) a ważna rzecz.


    Zamieszczone przez rob1_s Zobacz posta
    czy on jest zgrzany
    Dokładnie. Jest zgrzany w tym modelu i rozcinałem go Dremelem, tzn. mini szlifierką - tarcza nie ma znaczenia byle by plastik cięła. Rozcinałem go po obwodzie obudowy jak obrysowałem na zdjęciu (btw. profeska z painta) - jak fajnie wejdziesz w obudowę i to rozetniesz pod dobrym kątem to idzie nawet nieźle obudowę na kluczyk skleić, nie miałem niestety nic do zgrzania a myślę, że można to fajnie zrobić, choć oryginał to nie będzie. Muszę szukać jakiejś sensownej obudowy bo narazie na szkocie jadę

    Fota z zaznaczeniem transpondera wyciągniętego z gumowego body, które notabene jest dość trwałe, ale należy z głową podważyć i pociągnąć za te gumowe "rogi". Wyjdzie elegancko. Jak się przyjrzysz to zobaczysz na zdjęciu - z góry są krótsze (oznaczone na zielono), a ze spodu dłuższe (żółte). Transponder jest szklany więc jak go uszkodzisz to kaplica, ale na zapas nie wywołujmy paniki
    Załączone pliki

    Comment


    • #17
      Co do zacinającej się stacyjki - rozmawiałem ze znajomym, rozwiązał to w inny (praktycznie bezkosztowy) sposób. Rozebrał stacyjkę i usunął z niej "tryby" (nie wiem, czy tam są jakieś tryby, możliwe że fachowo to inaczej się nazywa). To było kilka lat temu. Stacyjka działa do tej pory.

      Minusy:
      Przekręcić ją można każdym kluczykiem
      Ale wg. mnie nie wpływa to na nic. Przypadkowy złodziej bez immobilizera nie odpali silnika, a dla fachowca działająca oryginalna stacyjka nie jest żadnym wyzwaniem.

      Plusy:
      - koszt operacji 0zł.

      Comment


      • #18
        Wyjmuje się zapadki nie tryby.
        To jednak słaby pomysł,dużo lepszy to wyjęcie bębenka i oszlifowanie zapadek tak zeby po włożeniu klucza nie wystawały z żadnej strony.Wtegy dalej ma funkcjonalność,a co najważniejsze to po dorobieniu nowego klucza z prawidłową wysokością wszystkich dołków i wypustów ,nadal będzie pasował do takiego zamka.
        Minus też jest,bo nie ma już takiej precyzji w mechaniźmie i z pierdyliarda kombinacji kluczy może trafić się inny którym da się przekręcić.
        Zasada jest taka że raz zablokowany zamek natychmiast się wymienia (albo naprawia jak komuś to nie wadzi) bo za którymś razem nie da się już ponownie przekręcić,a może to być nawet następny raz.

        images.jpg
        Bez klucza zapadki wystają naprzemiennie z dołu i z góry,po włożeniu mają się zrównać z powierzchnią cylindra.
        Szlifuje się ,a potem trzeba dokładnie obrobi krawędzie ,umyć i dopiero montować.
        Do niektórych można zapadki dokupić i poukładać pod kluczyk.To bardzo prosta czynność jak zamek jest do tego przystosowany.

        Comment

        Working...
        X