Cześć kumple..
Ostatnio w mojej Hondzie Civic 7 EM2 2001r. 1.6 D16V1 110km (U.S.A) stał się problem który jest dla mnie ciężkim orzechem do zgryzienia, bardzo proszę o pomoc.
Jechałem sobie i nagle poczułem na trasie że muli mi strasznie, i miał mało mocy, po chwili włączył się CHECK i silnik stracił całkowicie moc, zjechałem na bok, odpaliłem go, pojechał z 400m i to samo,po paru minutach jak dałem mu odetchnąć, wyłączyłem wszystko światła, tube wzmaka, klime i zostawiłem go na samym silniku, bo myślałem że może aku czy coś, dojechałem, było ok, zostawiłem go pod domem, check wygasł.. Na drugi dzień pojeździłem trochę i to samo, tyle że nawet odpalić nie chciał, postałem nim chwile, odpalił chyba za 10 razem. Podłączyłem go potem pod taki smieszny komputerek mały, pokazało po angielsku że czujnik położenia wału, dzwoniłem do elektromechanika mówi że wątpi że to aku czy alternator, że czujnik na pewno, no okej.
Do sedna, początkowo w tej Hondzie był D17A8 niby 1.7 125km, ale gościu rozwalił silnik i wrzucił tam 1.6 110km D16V1, kupiłem czujnik do tego 1.6, okazało się że to nie ten, że rzekomo mój ma jeszcze do tego czujnika 3 pinowego jakiś kabel 30cm zakończony kostką, 3 pin.. Sprawdzałem i czujnik do tego co był fabrycznie i do tego co mam teraz to jest taki sam jak kupiłem, ale niby są dwa rodzaje i mój ma do tego przewód zakończony pinem, nigdzie go nie ma, nie mogę nigdzie go znaleźć, ani inter cars ani autoland ani żaden sklep tego nie ma, jeden gościu tylko niby znalazł to ale by musiał sprowadzić 4 na raz bo hurtowo.. Bardzo proszę o pomoc, będę bardzo wdzięczny..
62609561_646768792457058_180680499524534272_n.jpg
Ostatnio w mojej Hondzie Civic 7 EM2 2001r. 1.6 D16V1 110km (U.S.A) stał się problem który jest dla mnie ciężkim orzechem do zgryzienia, bardzo proszę o pomoc.
Jechałem sobie i nagle poczułem na trasie że muli mi strasznie, i miał mało mocy, po chwili włączył się CHECK i silnik stracił całkowicie moc, zjechałem na bok, odpaliłem go, pojechał z 400m i to samo,po paru minutach jak dałem mu odetchnąć, wyłączyłem wszystko światła, tube wzmaka, klime i zostawiłem go na samym silniku, bo myślałem że może aku czy coś, dojechałem, było ok, zostawiłem go pod domem, check wygasł.. Na drugi dzień pojeździłem trochę i to samo, tyle że nawet odpalić nie chciał, postałem nim chwile, odpalił chyba za 10 razem. Podłączyłem go potem pod taki smieszny komputerek mały, pokazało po angielsku że czujnik położenia wału, dzwoniłem do elektromechanika mówi że wątpi że to aku czy alternator, że czujnik na pewno, no okej.
Do sedna, początkowo w tej Hondzie był D17A8 niby 1.7 125km, ale gościu rozwalił silnik i wrzucił tam 1.6 110km D16V1, kupiłem czujnik do tego 1.6, okazało się że to nie ten, że rzekomo mój ma jeszcze do tego czujnika 3 pinowego jakiś kabel 30cm zakończony kostką, 3 pin.. Sprawdzałem i czujnik do tego co był fabrycznie i do tego co mam teraz to jest taki sam jak kupiłem, ale niby są dwa rodzaje i mój ma do tego przewód zakończony pinem, nigdzie go nie ma, nie mogę nigdzie go znaleźć, ani inter cars ani autoland ani żaden sklep tego nie ma, jeden gościu tylko niby znalazł to ale by musiał sprowadzić 4 na raz bo hurtowo.. Bardzo proszę o pomoc, będę bardzo wdzięczny..
62609561_646768792457058_180680499524534272_n.jpg
Comment