Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Mruga zielony kluczyk. Wymiana sterownika silnika?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mruga zielony kluczyk. Wymiana sterownika silnika?

    Witam.
    Mam problem z moją Hondą Civic VII 1.6 2005, samoch?d kręcił i migał zielony kluczyk ale nie odpalał. Po rozeznaniu sprawy wymieniłem zestaw startowy . M?j sterownik silnika 37820-PMH-G22 w zestawie był 37820-PMH-G01.
    Solnik zapalił, ale są dwa problemy. Pierwszy świeci kontrolka air bag, drugi falowanie obrot?w i często gaśnie przy zimnym silniku. Teraz mam pytanie do Was czy mam szukać zestawu z takim samym numerem jak miałem czy są jakieś odpowiedniki z innego rocznika, modelu? Szukając od jakiegoś miesiąca nie znalazłem z takim samym numerem (najbliżej 37820-PMH-G21). Ewentualnie proszę o sugestię rozwiązania problemu.
    Pozdrawiam.

  • #2
    wywal immobiliser, taniej będzie . miałem podobnie a obroty to silniczek krokowy albo przepustnica

    Comment


    • #3
      Samochód był u mechanika, który stwierdził że w tym modelu jest problem z usunięciem immobilisera. Wynika również, że ten zestaw nie jest całkiem do Zastanawiam się czy nie przełożyć z powrotem starego zestawu i zawieść samochód do hondy? W sprawie obrotów ta na starym zestawie wszystko było ok.

      Comment


      • #4
        w modelach od 7 gen nie jest to takie proste jak było we wcześniejszych generacjach, Immobiliser + MICU + stacyjka + komputer silnika + program. W Hondzie (w bazie danych) twój komputer silnika jest przypisany do konkretnego immobilisera. Zmiana komputera wiąże się z programowaniem Immobilisera. Nie znam warsztatu kóry by miał sprzęt do tej operacji poza ASO, dlatego mechanik powiedział że nie jest w stanie tego zrobić, bo nie jest, poza tym jak by to zrobił to staje się paserem, czyli złodziejem.
        Typy "spod ciemnej gwiazdy" może i taki sprzęt mają ale musieli by się ujawnić, a to jest wrażliwy temat, w zasadzie jeśli by sie ujawnili to zaraz policja się przyczepi, bo przecież przełożenie Komputera (co do 7 gen kosztuje na allegro 30zł) i skomunikowanie z immobiliserem to w zasadzie można ukraść (za 30zł) każdy 7 gen i je przerobić i sprzedać za cenę giełdową.
        Nie wymienia się komputerów poza ASO, przyjechałbyś takim do ASO i stwierdzili by że Komputer nie zgadza się z identyfikacja w bazie danych ..znaczy auto kradzione.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Czyli najlepiej auto na lawetę o do ASO. A orientuje się ktoś jaki jest koszt sprawdzenia usterki immobilisera? W moim przypadku najczarniejszy scenariusz to pewnie uszkodzony sterownik silnika. Muszę znaleźć trochę czasu podjechać do ASO i popytać o szczegóły.
          Pozdrawiam.

          Comment


          • #6
            Ja miałem to samo to elektryk mi to zrobiłza 350 zł. wymontowanie sterownika, odpięcie kabli immo od stacyjki i usunięcie komputerem z ecu immo.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez bart20 Zobacz posta
              W moim przypadku najczarniejszy scenariusz to pewnie uszkodzony sterownik silnika
              niekoniecznie, najczęściej komputer jest cały a immobiliser stracił komunikację z kluczykiem.
              Ten temat jest dla Cibie Immobilizer mruga auto nie odpala
              lub Immobiliser - zielony kluczyk - Brak iskry na cewce, Civic EM2
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                Witam
                Trochę ruszyłem temat i umówiłem się do ASO Hondy, tak więc w czwartek będę coś wiedział. W najbliższym czasie podzielę się informacjami na forum.
                Pozdrawiam.

                Comment


                • #9
                  Kolego, szkoda że najpierw nie udałeś się może do dobrego zakładu gdzie dorabiają kluczyki do aut, dobrego tzn takiego który dorabia klucz i wprowadza go do komputera auta jako kolejny klucz, a nie takiego który tylko kopiuje już istniejący. JA dorabiałem taki klucz i wiem że mają dostęp do serwerów hondy aby pobrać odpowiedni kod i taki klucz wprowadzić. Może było od tego zacząć? Bo może kluczyk padł? Pozdrawiam

                  Albo cos sie stalo ze twój klucz wypadł z pamięci w aucie. W każdym razie można było sprawdzić próbując wpisać jakiś klucz do pamięci auta....
                  Last edited by rambo7; 30-01-2019, 08:59.

                  Comment


                  • #10
                    Witam.
                    Auto dalej w ASO Hondy mają problem z uruchomieniem. Mam jeszcze czekać do piątku jeszcze coś sprawdzą. Jeżeli sobie nie poradzą to może ma ktoś pomysł jak ugryźć temat.
                    Pozdrawiam.

                    Comment


                    • #11
                      ...nie róbmy sobie jaj, auto jest w ASO ... u bogów jest ... nie ma opcji nie zrobią. Jak nie zrobią to powiedz że poprosisz dokumentację z tych odwiedzin bo potrzebujesz to wysłać do Honda Polska... może oni będą potrafili je uruchomić .
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #12
                        Witam.
                        Dobre wieści Honda naprawiona Aso zrobiło swoje. Wymieniony został moduł immobilisera (używany z mojego zestawu startowego) do tego diagnostyka ( skasowanie błędu poduszki). Samochód teraz jest w porządku nie ma problemu z obrotami, nie ma błędu poduszki. Mam dalej 2 kluczyki do odpalania. Teraz podsumowanie kosztów : laweta + aso Honda 350 złotych (czas trochę długi 8 dni, z sobotą i niedzielą).
                        Na koniec dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

                        Comment

                        Working...
                        X