Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Lokalizacja czujnika spalania stukowego w D16V1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lokalizacja czujnika spalania stukowego w D16V1

    Gdzie znajduje się ten czujnik, nie mogę znaleźć.

  • #3
    Żeby wyciągnąć ten czujnik trzeba rozbierać górę silnika ?

    Comment


    • #4
      Nic nie trzeba rozbierać. Jest przykręcony do bloku silnika. Możesz mieć problem z dojściem, bo kolektor ssący może zasłaniać. Dokręcanie z momentem 30 Nm. Przykręcisz za mocno to uszkodzisz? Czemu wymieniasz? Sprawdziłeś, że niesprawny czy wymieniasz jak leci bo masz z czymś problemy?
      Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
      Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

      Comment


      • #5
        Wymieniam bo mam problemy z obrotami silnika po tym jak mi grzebali w silniku żeby zrobić planowanie głowicy i wyskoczył mi kiedyś błąd P0325 czyli właśnie czujnik stukowy i miałem wtedy problemy z obrotami na jałowym za wysokie w okolicach 1500 , błąd skasowałem poprzez OBD ale problem z obrotami czasami się ponawiał więc stwierdziłem, że jednak trzeba ten czujnik albo przeczyścić na stykach albo wymienić.

        Do tego chcę samemu wyregulowac luz zaworowy. Mechanikom nie można ufać...
        Last edited by KoloManolo; 21-09-2018, 21:37.

        Comment


        • #6
          Mógł się faktycznie posypać ze starości. Kup sobie na ebay (usa) zamiennik, bo te co dostępne w Polsce to kiepskie. Kupisz nowy a problem pozostanie. Używki ciężko znaleźć a w ASO ceny kosmos. Polecam temat na HAKP
          Strona 1 z 10 - Wymiana czujnika spalania stukowego - napisał w Silniki: Pierwsza awaria przy przebiegu 220 tys. Czujnik spalania stukowego wywalił błąd. Od zawsze szukałem powodu dziwnych szarpnięć, przymulenia na niskich obrotach. Problem częściowo się rozwiązał po założeniu gazu (wyższa liczba oktanowa -> mniejsza podatność na spalanie stukowe) ale nie zniknął całkowicie. Jak się zapalił check to problem wrócił w pierwotnej sile. Kupiłem czujnik za 430 zł w ASO ale wymiana to droga prz...
          Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
          Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

          Comment


          • #7
            Są używki na allegro.

            Z tego co widzę dostęp jest kijowy , trzeba wchodzić pod auto i grzebać https://www.youtube.com/watch?v=N1UKHf3j3-Q


            XAvoWsHA3HdfkijV.jpgBlockdiagram.jpg
            Last edited by KoloManolo; 22-09-2018, 16:33.

            Comment


            • #8
              Tragedii nie ma.Wątpię żeby wymiana pomogła coś w kwestii w.o.

              Comment


              • #9
                Właśnie się zastanawiam co to może być , w sumie chyba jakby to była wina tego czujnika to by znów wyskoczył błąd check engine z kodem knock sensor ? Kable idące od komputera gazu do pierwszej świecy tzn. do fajki świecy też mają coś do rzeczy. Mechanik urwał mi te kable bo było mu niewygodnie zdjąć górę silnika przy robieniu planowania a później te kable skręcil i cyną potraktowal niedbale tak, że po roku kable się urwały, potem ja je skręciłem bo nie miałem jak zalutować i pojawił się problem właśnie z tymi obrotami, podjechałem do kolegi do garażu żeby na szybko złapać to na cynę i obroty spadły do normy potem w trasie robiąc 1000 km po jakichś 800 km znów miałem za wysokie obroty na jałowym. Postanowiłem się za to zabrać i te kable wszystkie od nowa dobrze poskręcać i polutować i niestety od czasu poprawki cały czas mam problem z obrotami na jałowym czyli mam 1500 non stop ale jak samochód stoi to obroty schodzą z 1500 do 1000. Chyba najpierw pojadę do autoelektryka chociaż korci mnie ten czujnik stukowy bo problem z obrotami zaczął się w tym samym momencie kiedy wyskoczył ten błąd z czujnikiem stukowym jeszcze myślę czy luz zaworowy ma coś do tego bo mieli mi to zrobić podczas planowania ale jakoś im nie ufam, żeby to zrobili bo powiedzieli, żebym po miesiącu do nich podjechal to ustawią znów luz zaworowy.
                Last edited by KoloManolo; 22-09-2018, 19:01.

                Comment


                • #10
                  Kolego, nic nie napisałeś, ani nie podałeś w profilu, że masz w aucie kuchenkę.

                  Comment


                  • #11
                    Chłopie zostaw ten czujnik w spokoju. Masz wypadanie zapłonów przez zmasakrowaną elektrykę auta/instalacji LPG. Ani Ty, ani żadni dotychczasowi "fachowcy" nic nie róbcie. Trzeba to dać do zrobienia komuś kto się zna. Napisz skąd jesteś to może uda się skierować to Ciebie do kogoś to naprawi.
                    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                    Comment


                    • #12
                      Same kwiatki...
                      Niestety najpierw trzeba druty do ładu przywrócić .Instalka musi być pewna na 200% ,dopiero potem wymiany.
                      Zawory nie są powodem podwyższonych obrotów,ale ustawiać je trzeba.


                      EDIT J.w. w profilu info o lpg umieść.

                      Comment


                      • #13
                        Jestem z Łodzi, znacie kogoś kto to ogarnie ? Czyli najpierw autogazownik musi się tym zając.

                        Comment


                        • #14
                          Zamieszczone przez pablo_see Zobacz posta
                          Nic nie trzeba rozbierać. Jest przykręcony do bloku silnika. Możesz mieć problem z dojściem, bo kolektor ssący może zasłaniać. Dokręcanie z momentem 30 Nm. Przykręcisz za mocno to uszkodzisz? Czemu wymieniasz? Sprawdziłeś, że niesprawny czy wymieniasz jak leci bo masz z czymś problemy?
                          Dokręcanie 30 Nm jest dla każdej wersji benzynowej VII gen?

                          Comment

                          Working...
                          X