Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

ciężkie uruchamianie Hondy Civic VII EP1 na mrozie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • ciężkie uruchamianie Hondy Civic VII EP1 na mrozie

    Witam,

    Od tego roku mam następujący problem , kiedy jest temperatura ujemna rozrusznik zaczyna się blokować - próbuje uruchomić, kręci kręci i w pewnym momencie blokuje się i przygasają wszystkie kontrolki, aby trochę mu pomóc oprócz pozostałych odbiorników prądu zupełnie przygaszam podświetlanie zegarów , po kilku próbach udaje się w końcu uruchomić , ten problem występuje tylko po kilku godzinnym postoju na mrozie.
    W poprzedniej zimie problem nie istniał. Akumulator w pełni sprawny, sprawdzony w 2 warsztatach na innych maszynach.

    Co zostało zrobione w ciągu roku:

    Regeneracja Alternatora
    Wymiana świec
    Regulacja zapłonu
    Wymiana Rozrusznika ( jak było -13 nie ruszył i wymieniłem ale okazuje się ,że to nie powód)


    Pozdrawiam

    pierwszy wpis witamy się w dziale powitań nie w dziale technicznym. W tytule wątka nie używamy słów "pomocy" i "problem" tu nie ma innych tematów, wszystkie tematy to problemy, sabotujesz w ten sposób wyszukiwarkę. Temat zmieniam.
    Last edited by rambo7; 19-03-2018, 14:01. Powód: Regulamin forum pkt 2, 3, 5.

  • #2
    Zamieszczone przez carloorlito Zobacz posta
    kiedy jest temperatura ujemna(...) próbuje uruchomić, (...) przygasają wszystkie kontrolki
    jeśli przygasają kontrolki to wskazuje na słaby akumulator. Rozrusznik się nie blokuje, on po prostu się zatrzymuje, nie dostaje odpowiedniej porcji energii i wtedy przygasają kontrolki.
    Akumulator masz bardzo słaby, nie ma mocy rozruchowej. Wyraźnie widać że masz duży rozbiór prądu, musisz zmierzyć ile prądu ucieka na dobę.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
      jeśli przygasają kontrolki to wskazuje na słaby akumulator. Rozrusznik się nie blokuje, on po prostu się zatrzymuje, nie dostaje odpowiedniej porcji energii i wtedy przygasają kontrolki.
      Akumulator masz bardzo słaby, nie ma mocy rozruchowej. Wyraźnie widać że masz duży rozbiór prądu, musisz zmierzyć ile prądu ucieka na dobę.
      Czyli nie możemy wierzyć testom akumulatora?
      Dodam ,że raz wziąłem go na prostownik na noc i efekt był ten sam.

      DSC_2919.jpgDSC_3058.jpgDSC_2919.jpgDSC_3058.jpg

      Comment


      • #4
        Ewidentnie umierający już aku, latem może jeszcze by dał radę ale tylko kwestia czasu aż i latem by się ten objaw trafił.
        Możliwe że na teście jeszcze trafili na granicę temperatury gdzie dawał radę, a Twój aku już nie liniowo a wykładniczo spada z mocą

        Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
        Last edited by obiezyswiat; 19-03-2018, 21:27.

        Comment


        • #5
          wartości na papierze wyglądają ok, nie widzę daty z kiedy jest pomiar?
          Pomiar przy teście rozrusznika 10,78v nie wiem co ten pomiar mówi, ale wartość jest na poziomie trupa.
          Zrób pomiary o których mówiłem, jaki masz rozbiór prądu? policzymy ile to jest na dobę i wyjdzie.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment

          Working...
          X