Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Inne niż standardowe światła do jazdy dziennej, czy są takie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ja mam lampy przedliftowe ze zrobionym retrofitem na bi-halogen Ty masz 2004 rok więc chyba masz lampy już poliftowe
    Ale najlepiej dodaj fotkę swoich lamp dla pewności.
    Co do czepiania się policji to jeszcze ani razu nikt się o te światła nie przyczepił, a na stacji diagnostycznej w ogóle myśleli że to OEM
    Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

    Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
    sigpic

    Comment


    • #17
      Tak mam lampy poliftowe, zdjęcie pierwsze z brzegu przed wyciągnięciem lamp . IMG_1170.jpg

      Comment


      • #18
        W takim razie według moich informacji masz żarówkę kierunkowskazu na tak zwany "wcisk" a nie gniazdo PY21, ale skoro wyciągałeś lampy to powinieneś wiedzieć dokładniej jakie żarówki są w Twoich lampach.

        PY21 :

        pobrany plik.jpg

        Na "wcisk":

        1404593806_Osram WY21W 7504 z1.jpg
        Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

        Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
        sigpic

        Comment


        • #19
          Robota w plenerze,tak jak lubię

          Comment


          • #20
            No i teraz mam problem, bo nie przyszło mi do głowy wyjąć żarówki kierunkowskazu, nie chce mi się drugi raz dobierać do lampy, ale chyba będę musiał . Może po wyjęciu akumulatora uda mi się ją wyciągnąć i upewnić, co tam siedzi. Zastanawiam się jeszcze czy ten system świateł do jazdy dziennej z kierunkowskazami nie wpłynie jakoś na działanie kierunków w lusterkach, ale nie powinien, bo całość się w sumie wpina się do istniejącej instalacji.

            Comment


            • #21
              Też mam wersję poliftową i wymieniałem żarówki kierunkowskazów. Są na wcisk i aby wymienić, trzeba wypiąć 2 spinki, odchylić plaskikowe nadkole i wyjąć żarówkę z oprawką.

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez bastik Zobacz posta
                Zastanawiam się jeszcze czy ten system świateł do jazdy dziennej z kierunkowskazami nie wpłynie jakoś na działanie kierunków w lusterkach, ale nie powinien, bo całość się w sumie wpina się do istniejącej instalacji.
                Nie będzie miał żadnego.To są dwa niezależne rzędy diód we wspólnej obudowie.
                Jeden świeci niezależnie od kierunków i pobiera z oprawki jedynie masę,co jest dla ich działania całkowicie bez znaczenia,
                natomiast drugi rząd odpowiedzialny tylko za kierunkowskaz,dokładnie jak żarówka.
                Masz dwa praktycznie odseparowane od siebie obwody.
                Te dodatkowe elementy to tylko rezystory zwiększające pobór prądu,żeby obciążenie było równe 21w,bo diody mają mniej i przerwania zwiększyły by częstotliwość jak w przypadku spalonej żarówki.
                To że do istniejącej instalacji .... a gwoździa jak wepniesz do istniejącej instalacji?
                Last edited by m26; 06-10-2017, 14:22.

                Comment


                • #23
                  Światła do jazdy dziennej w kierunkowskazach zamontowane, prezentują się moim skromnym zdaniem bardzo ładnie. Zestaw do montażu kosztował ok. 150 zł, robocizna 100. Problemem są kabelki dołączone do całego zestawu, które od razu musiały być wymienione.
                  IMG_1313.jpg
                  IMG_1321.jpg

                  Comment

                  Working...
                  X