Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zamek tylne lewe drzwi sedan a hachback

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamek tylne lewe drzwi sedan a hachback

    Panie i Panewki pytanie mam jedno i konkretne:

    1. Padł mi zamek tylnych lewych drzwi.
    2. Na pewno jest to zamek bo siłownik działa i jest ok sprawdzone 3 razy
    3. Wszystkie przewody i cięgna są ok sprawdzone 3 razy

    Pytanie zasadnicze czy zamek drzwi od wersji EU podejdzie pod sedana?!?!?
    Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

  • #2
    Może być problem. Z ciekawości sprawdziłem numery części i :
    sedan: 72650-S5A-A11
    5D: 76450-SA1-023

    Comment


    • #3
      ok mówimy o zamku dla pewności,
      tak, nie do siłowniku?

      Jeśli zamek to to jest sprawa mechaniczna, tam nie ma się co popsuć.
      A nie stało się tak, że ktoś uniósł klamkę a ty wcisnąłeś w tym czasie przycisk pilota na otwórz?
      W takiej sytuacji potrafi się przestawić zamek i nie zamykać.

      (dla przypomnienia ten temat znasz? to nie będzie problemu z wyjęciem: Demontaż boczka tylne drzwi 4D - SEDAN VII - montaż siłownika SLAVE - (C - Zamek) )
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Bardzo możliwe. Mały bardzo często łapie mi za tylną klamkę jak otwieram centralkę. Szukam informacji jak to naprawić? Raczej metodą "jak to zepsułeś tak samo naprawa" raczej nie wypali.

        Jeśli chodzi o zdjęcie boczku i ewentualna naprawę raczej problemu nie będzie.
        Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

        Comment


        • #5
          mi tak nagminnie domownicy przestawiali cięgna, (nie wiem co tam fizycznie się dzieje, nie rozbierałem) ale, jednak mi się udało to oddziałanie odwrócić, czyli, jeśli mogło tak być że ktoś podniósł klamkę a w tym samym czasie wcisnąłeś przycisk otwórz to mogło dojść do przestawienia pracy samego zamka.
          Czyli opuść szybę tak by było można z zewnątrz auta sięgać do klamki wewnętrznej.
          Pozamykaj drzwi - nie załączając ryglowania (na razie bez pilota!).
          Drzwi tylne lewe się nie chcą zamknąć - tak jest obecnie.
          Otwórz je i unieś klamkę zewnętrzną - trzymaj cały czas uniesioną (jak do otwierania) / sięgnij przez otwartą szybę i wciśnij rygiel - zarygluj. Trzymając cały czas (na otwórz) klamkę zewnętrzną zamknij drzwi, puść klamkę zewnętrzną.
          Otwórz pilotem / zamknij pilotem.
          Otwórz pilotem i sprawdź czy drzwi się zamykają/zatrzaskują normalnie "czy się naprawiły"?
          Jak nie naprawiły, to kombinujesz dalej ...kombinacje otwarcia i ryglowania.
          Cały czas bez użycia pilota.
          Unieś klamkę zewnętrzną - trzymaj uniesioną / przez okno zarygluj i puść klamkę - zatrzaśnij drzwi - zamknęły się?
          Unieś klamkę zewnętrzną - trzymaj uniesioną / przez okno zarygluj i nie puszczaj klamki - zatrzaśnij drzwi - zamknęły się?
          otwórz z pilota - otwierają się za klamkę?
          dalej..
          Zarygluj rygiel - klamkę zewnętrzną unieś i trzymaj uniesioną - odrygluj rygiel - spróbuj zatrzasnąć drzwi, czy się naprawiło?
          Jak nie to dalej kombinujesz.
          Najczęściej jest tak, że ktoś uniósł klamkę zewnętrzną a w tym czasie nacisnąłeś "na otwórz" - i zamek się przestawia i przestaje działać. On jest sprawny tylko mu się "skoble" poprzestawiały.
          Trzeba odwrócić tą sytuację. (no chyba że faktycznie coś się rozpadło, ale ja nie znam takiego przypadku).
          Last edited by rambo7; 27-09-2017, 10:58.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            o....ku....a.... dobra na spokojnie procedurę będę powtarzał do momentu aż zadziała bo nawet 1/10 z tego nie zapamiętam
            Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

            Comment


            • #7
              to sprawy mechaniczne - tu nic nie spieprzysz, albo się naprawi i się zdziwisz albo faktycznie coś tam się popsuło. Tylko mówię, tam nie ma się co popsuć, więc stawiam że jest coś mechanicznie przestawione z powodu jaki opisałem . Umiesz popsuć gwoździa?..no nie da się , ale jednak niektórzy potrafią . Działaj.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment

              Working...
              X